Tuesday, December 29, 2009

Nereyi boyadın diye sordum gozunu gosteriyor :)
Yakısmıs mavi renk dimi ogluma :)
Ayaklarimizda nasibini aldi boya calısmalarimizdan
Suluboya calısmalalarini ilerlettik artik face painting basladık :)
Okullar tatil evdeyız ailecek bu hafta sabah kahvaltıları gec saatte ve zengin oluyor, krep yapmıstım degısıklık olsun diye , Mirzahan'la Ahrar arasıra birbirine giriyor, Ahrar Mirza'nın oyununa mudahele ediyor aslında dahil olmak istiyor ama beceremiyor abimiz kızıyor bu ara evde gurultu eksik olmuyor :)
Bugun Kayserili olan arkadasa mantı yemege gittik, giderken cranberryli kek goturdum.
Iste kismetsiz makinem o kadar lafını ettım bloguma koymasam olmazdı, kurulması esime nasip oldu kardesimin yardımlarıyla :) uc gundur evımde camasır yıkanıyor, Allah'ım ne buyuk mutluluk bilemezsiniz :)

8 comments:

Anne ve Bebisi said...

ayy hadi masallah diyelim makinaya :)) tu tu tu, aman nazar degmesin :))

ahrar ne komik olmus yaaa :)) mavi far surmus gibi, masallah sanatci canim cocuk, annesi gibi ;))

New York'tan said...

Ay thanks Esra, utu yapmaktan sag kalum agrıdı o kadar yıkadım kı camasır :)
Ben de begendim o fotoyu far gıbı olmus :)

* YeLiZ * said...

Gule gule kullan canimmm
hoh de parlat soyle arada :)

Ne guzel boyamis kendini bayildim , iyi yapmissin bol bol resim cekmekle

ZarpandiT said...

boya süper olmuş yeni kreasyon bu demek :D :)

canım haklısın dogru duzgun link vermemişim :)

http://www.pastamalzemeleri.com/store/index.asp

link bu burdan benim fotograflar gorunur zten..

our twins of NY said...

Canim makineni gule gule kullan...

Yaptigin mamalar harika gorunuyor...

Evet evet ahrara mavi coook yakismis. Sanki far surmus gibi sag gozune:))
face paiting and feet paiting look funny and beauty!

New York'tan said...

Yeliz'cim Seyhan'cım tesekkurler :)

Gokce adını ogrenmis oldum blogdan :) ben mi goremedim linki diyordum thanks :) oy veriyorum simdi:)

sevilay said...

ahrara mavi çok yakışmış:)makineye çok sevindim hadi gözünüz aydın...

Ashley said...

Yeni makinanız hayırlı olsun :)Blogda sormussunuz kaldıgım yerin tam olarak neresi olduğnu hemen söylüyeyim.
New York'tan :
Kaldığım yer Türkiyeden çok çok uzakta güney yarım kürede ,haritaya baktığınızda Avustralyanın doğusunda ,Yenği Zelanda'nın Kuzeydoğusunda yer alıyor .Güzel bi yer .Gerçekten inci gibi yerleri var.Daldığım mercanların dünyada eşi benzeri yokmuş tür olarak ve bir çok eski Hollywood starlarıda zamanında burayı ziyaret etmişler.
Doğumgünü kutlaması içinde teşekkürler :(Bi gün görürsem iletirim kendisine :((..........
Ailenizle birlikte bol neşeli huzurlu yıllar diliyorum
Sevgilerimle
Ashley