Saturday, January 16, 2010




Bir ara buna takmıstı Ahrar, abisinin bisiklet surerken taktıgı helmet, basına degil bogazına baglayıp oyle gezdi evde ser,acıtması lazım ama cocuk iste taktıgına takıyor :)



Persembe gunu yemegi dısarda yedik, gelirken gulluogluna ugrayıp dondurma aldık evde irmik helvasi vardı, birlestirdik ikisini :)




Yazmayalı bir hafta olmus ne kadar cabuk gecıyor haftalar , gunler pazartesi ve cuma olmak uzere ıkıye ayrılıyor pazartesı olunca malum hafta bası ,okul telası , cuma gunu gelınce rahatlama gevseme zamanı oluyor.Bu hafta iki bebek akikasına davetliydik dun H.Talha bebegin akıkasına gittik kıs donemının son bebegı nısana kadar yok bebıs :) Her sey cok guzeldi, Allah analı babalı buyutsun insallah,bir ara Ahrar'ı kaybettik, esim asagı yukarı gezdi Ahrar'ı bulmak ıcın ama o ıcerde programın yapıldıgı yerdeymıs ben gorememısım cocuk ve kalabalıktan :)
Ahrar konusmaya basladı artık kendi dilinde anlatıyor anlasılıyor soyledikleri, mesela Mirzahan ne yapıyor sorusuna aglıyooo , baba ne yapıyor sorusuna kızıyoooo dıye cevap veriyor :) babanın odasını dagıtınca baba tepki veriyor ondan bu cevap :) duyanda 24 saat kızıyor zanneder bizim evde kızan kisi benim bu arada, babamız iyi polis oluyor :))

14 comments:

* YeLiZ * said...

oyy kiyamam , ilk resimde pek bi icim burkuldu
sonra dolamaaa , boynuna dolamaa diye soylendim burdan :)

Akika ne demek bu arada ?

Ashley said...

Yaşasın bilgisayar artık formattan geldi.İstediklerimi blog listeme ekliycem.Sizide tabiki ama hala sizi kabul etmemekte direniyor blogspot ya , onuda çözücem az kaldı :) İlk önce şu yazı renklerimi değiştireyim.Ya format atılınca kaydettiğim en süper en baba siteler silinmiş sık kullanılanlardaki .Bugün bunlarla gecer artık.
Kaskı boğazda tutmada güzelmiş :) Yaratıcı oluyor cocuklar bu yaşlarda :)

New York'tan said...

Yeliz bebekler dogdugunda kurban kesiliyor ya burada o kurbandan yemek yapilip arkadaslarla paylasiyoruz yemek seklinde mevlit dua yapiliyor sonra :)

Ashley en kisa zamanda halletmen dilegiyle pcdeki sorunlari :)

our twins of new york said...

Resimler cok seker...
evet ya 2009 new yorkta turk nufusunda patlama oldu resmen:)) bebeksiz ev kalmadi:)) annem tel.da soruyor "daha doguracak olan var mi?" diye. "var" dedim:))

irmik helvasini bende dondurmali cok severim. ellerine saglik...
kotu polis seniiii:)) (bende sadece otoban polislerini kotu bilirdim)))

sevilay said...

yazık kıyamam boğazını acıtmıştır kask,ama çocuklar dinler mi:)acısa da takarlar...Bizde de kızan kişi baba olur ben iyi polisim:)

ZarpandiT said...

ilk fotoğraf çok tatlı ya yerim ben bu güzelliği! :) dondurmanın irmiğin içinden akışınıda yerim o ayrı :D

New York'tan said...

Seyhan ara verelim artik bebislere hangisini sevecegimizi sasiriyoruz :)

Evet Sevilay beni dinlemedi uzun muddet takti ama artik hevesi gecti duruyor bir kosede :)

Hemsom tesekkur ederim :)

Red Riding Hood said...

Merhabalar ,
Kızım sayesinde sizleri takip ediyordum ama bi türlü ne bloğa girmeye nede yorum yapmaya fırsatım olmuyordu.Çocuklar çok neşeli tatlılar.Ashley ufaklığı cok seviyor (kendi gibi olduğu için sanırım)Sizi izninizle bloglisteme alıyorum.Sevimli güzel blog.
Sevgilerimle
Ashley's Moom

New York'tan said...

Ashleys mom memnun olurum tabiiki :) Ashley blb aleminin afacani :)

Hapi said...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

SEVGİ said...

çok tatlı ve de masum bu çocuklar..

New York'tan said...

Tesekkurler Sevgi :)

ARIFE TARIF GEREK said...

Amerika'da Boza alabilecegim bi yer biliyor musunuz?

ZarpandiT said...

oyy bu şişko dudaklıyı her geldiğimde seviyorum maşallah nazar değmese bari :))
hemşom keşke yakınımda olsan hemen gönderirdim sana süper olurdu :)))