Monday, January 25, 2010

I don't Know :))

Dun Ahrar'a sordum annecim beni oper misin diye ? O da bana I dont know dedi yaaaa napıyım simdi ben bunu soyleyin :))

Bugun pencereye vuran yagmur sesi ile uyandım,baktım yanımda Ahrar ve Mirzahan var :) sabah altıdan sonra bizim odaya dort kisi sıgmaya calısıyoruz, Mirza sesden korkmus haklı da cok ruzgarlı bir hava vardı ve yagmur yagıyordu. Bugun evde olmayı fırsat bilerek temizlik , utu,camasır islerini yaptım.Cumartesi gunude caminin mutfagını temizledik arkadaslarla altı saatte bitti, erkekler bayanlar kadar duzgun yapamıyor biz el atalım dedik cok da guzel oldu parladı her yer :) ama cok yorulmusuz acısı pazar gunu cıktı :)
Bugun sabah Mirzahan kahvaltı yaparken aklıma geldi, kahvaltı icin tercihi cereal yani mısır gevregi Mirzahan'ın yarım saate hazırlanıp cıktıgı icin hem besleyici hem de yemesi kolay birsey olması lazım gerci Turk kahvaltısı yapmıyor biz aramızda oyle diyoruz :) yani peynirin tadını bilmez mesela yemez cunku zeytinide oyle , haftasonu tost , krep, pancake , bagel gibi hamur isi yiyecekleri severek yiyiyor. Cok yemek sectigi icin evde ona gore yemek pisiriyorum yani corba et yemegi ,sebze,pilav ya da makarna mutlaka oluyor bizim evde ama Ahrar oyle degil onun kadar secmiyor , bizde secmeyiz babamız her seyi yer ben de koyun eti dısında secmem.Insallah ilerde duzelir severek yer her seyi :)

Karamelli kuru kayısı tatlısı, guneste kurultulmus kayısıları (marketlerde satılan sarı kuru kayısılar degil) tencereye koyuyoruz uzerine tavada karamel yaptıgımız sekeri ilave ediyoruz azıcık su ilavesi ile sonra biraz tereyagı ve cubuk tarcın ilave ederek kısıkates de pisiriyoruz yanında kaymakla servis yapıyoruz.
Bu odulu Ashley'nin annesi Red riding hood ve Ayse Sina'nın annesi Nohut oda bakla sofra gondermis cok tesekkur ediyorum ikisinede :)Ben de ikizlerimizin annesi Seyhan'a , Rana ve Talha'nın annesi Emine'ye, Emin'in annesi Aygul'e, Zehra'nın annesi Sevilay'a ,Hemsom Zarpandit'e, Ada'nın annesine , tum blog arkadaslarıma gonderiyorum :)

9 comments:

our twins of new york said...

kiss him momy!!! yapis, kocaman sen onun agzini op annesi:)) bilmis!
o ne ruzgardi! geceden sabaha kadar islik cala cala uyuduk:)

Bende bunu zevkle kabul ve akabilinde tesekkur ediyorum...

nohut oda said...

ayy sımdı o ıngılızcede bılıyor oylemıı:)
bızım kızdan kucuk ama damat alırdık ıc güveysi:))

Aygül said...

Şeyma yapış gıdışına öp şapur şupur.Ödülüm için çok teşekkürler.:))

sevilay said...

ne tatlı ingilizce konuşur o şimdi maşallah:)Ödül için çok teşekkürler:)

ZarpandiT said...

oyyy yerim ben onu ya şişko dudaklara bak :) nazara gelecek diyede ödüm patlıyor severken maşallah!
bu tatlıyı bir yerde şerbetle yapmışlardı sanırım görmüştüm iştah açıcı değildi ama seninki daha güzel görünüyor yaa :) böle bir tart üzerine felan hayet süper olur diye düşündüm bir an:)))
dervişin fikri neyse hesabı..

kalp kalbe karısıdır diyorum bu ödülü aldım ama yazamadım yayına sokamadım aklımda da sana göndermek vardı :)))

sümeyye said...

vay be adama bak!
bu arada o kalorı bombası ne oyle ya!

Ashley said...

Çok şirin foto

Red Riding Hood said...

Daha dur , neler konuşacak bak sen :)
I gonna go , C'mon lar :)

O tatlı gerçek bi bomba olmuş.Tam bana göre ,az kilo alırım belki ondan yesem

SEVGİ said...

merhaba ufaklık çok şeker ...
Allah bağışlasın lokum gibi maşallah insanın yiyesi geliyor..
bende bir miminiz var alırsanız sevinirim ..