Friday, January 22, 2010

Catalla bıcakla yenmez etliekmek elle yenir :)

Dun aksam bogazına duskun boga burcu olan esım bizi etliekmek yemege goturdu Nj'e :)), Konyalıyız ya yememiz lazım arasıra , ben olsa yerim olmasa aramam ama saolsun iyi ki goturmus ozlemısız begendik tadını Konya'da ki Cemo gibi olmasada fena degildi tadı :)


Abı-kardes muhabbeti :)
Dondurma yaz kıs eksık olmaz bızım evde

Dondurmayı kasıkla yemekten sıkılınca elıyle yemege basladı Ahrar


Oyle yogun gecıyor ki gunler eve geldıgımde yorulmus oluyorum cocuklarla beraber bende erkenden yatıyorum.Carsamba gunu kahvaltıda mısafırlerim vardı masa basında hos muhabbet yaptıgımız bir kahvaltı oldu.Hafta ıcı musaıt oldugumuz gunler arkadaslarıma yardımcı oldugum bir konu var.Her gunu degerlendırıyoruz bosa vakıt gecırmıyoruz :)

15 comments:

arzu said...

Seymacim bende bugun etli ekmegin ispanakli versiyonunu evde lavasla yapmistim, tadi ayni olmasada is gorur diye bloga koyacaktim:)ilginc bir tevafuk oldu:)Su siralar disarida nezaman bisi yiyecek olsak"Etli Ekmek"diye bir yer var, ordan esim etlisini ben ispanklisini yiyoruz ve cok seviyoruz:)Birde Aslihan'a sevdirebilsek, Asaf Ihsan bile yiyor ya dusunebiliyormusun:)

New York'tan said...

Konya'nın meshur yemegı bılıyorsun Arzu etliekmek :) ama ıspanaklısını hıc duymamıstım,Istanbul'a ozgu sanırım :) bızde de Mırzahan bana neden evde yapmadıgımı nıye lokantada yemek zorunda oldugumuzu sordu durdu dun :) sanki yapılması kolay bır seymis gıbı ama senın lavas ekmeklı tarıfı denemek lazım tutar belkı ucundan kıyısından :)

Red Riding Hood said...

Konya'da öğrenciyken ne yerdik bizde . :) Yinede kilo alamıyorum ya helal bana ya .
Alerji konusuna gelince ; çocuklarının başına gelmemiş olması ne büyük şans ve güzellik.O kadar zor ki, yıllardır gittiğim heryere tahta çatal kaşık bıçak taşıdım ,taşıyorum.Kıyafetlere dikkat ediyorum.Her corabı giydiremiyorum.Bu hem külfet hem eziyet hemde onun sağlığı açısından hoş olmayan bir durum .Evin heryeri ecza dolabı gibi.
Sevgilerimle

Red Riding Hood said...

size bloğumda bir ödül var buyrun bakalım.Kalıcı dostluklara

sevilay said...

konyaya gittiğimde yemiştim etli ekmeği.Çok beğendim.Ama bir daha yemek nasip olmadı:)Fotoları görünce fazla geciktirmeden yemem gerektiğini anladım:)

SEVGİ said...

etli ekmek lahmacunun başka bir versiyonu ama Konyada yemek lazım ...
afiyet bal şeker olmuştur inşallah ..
büyük oğlunuzu benim küçük oğluma benzettim biraz yaşlarıda dediğiniz gibi aynı imiş ..
Allah sağlık sıhhat versin...

ZarpandiT said...

etli ekmek dedin mi bizde dünya durur malum :))) ve evet elle yenir..kaldı ki bana göre pizza ve lahmacun-dürüm nevinden şeylerde elle yenir..resmiyete ne gerek var bu tip durumlarda bilmem :)
amerikada etli ekmek bulunuyorsa çoook şanlısınız demektir hemşom ya :))

bugun aklıma geldi bu arada istanbula gelince görüşelim :)

sümeyye said...

mmm etli ekmek!! ben tr de olmama ragmen pek yiyemiyorum güya diyetteyim ya erteliyorum..yediklerimi saymıyrum tabi ki :p
afiyet olmuştur inş

selinka said...

mrhb bu bir deneme beceremiyorum çünki

selinka said...

ah bu beceresizligimle rezil oldum.ama olsun önemli degil,siz tanıdık oluyorsunuz artık.sevgili newyork gercekten cok şanşlısın ben düşünemiyorum orda etliekmek.bende bir konyalı olarak lütfen konyaya gelince cemoda degilde bir esnaf lokantası olan bolu lokantasında yermisin,birde mevlanasıda harikadır orda yeyince bir daha başka yerde yiyemiyeceksin.kücük ama cok lezzetli olur.sevgiyle mutlu kal.

New York'tan said...

R.R.Hood cok tesekkurler odul icin :) Selcuk'ta okudunuz o zaman universiteyi,ne guzel ortak noktalarda bulusmak :)

Sevilay tadını bılıyormusun zaten dek geldıgınde dısarıda tadına bakarsın insallah tekrar :)

Sevgi sonucta hepsi etli pide adları degısik haklısın :)

Sanslıyız hemsom ne arasan var burada sanki Turkiye :) bana yakın uc tane Turk marketi var yurume mesafesi gerisini dusun artık her seyi bulamasakta cokta gurbette degılız yanı :) ınsallah bende cok isterim gorusmeyi seninle İstanbula geldigimde :)

Sumeyye senin rejimemi ihtıyacın var ya zayıfsın zaten :) ye istedigin kadar :)

Selinka ne guzel Konyalı birini gormek blog dunyasında,sanslıyım biliyorum istedigim her seyi bulabılıyorum burada :)
Bolu lokntasını kardesıme sordum o bılıyormus guzeldır etlıekmegı dedı,ben kendimi bildim bileli Cemoda yedigimden hic baska yerde yemedim daha dogrusu sevemedim ama insallah bu yaz gidersem mutlaka denerim .

our twins of new york said...

Seymacim
dun aksam esimde tutturdu nj. ye gidelim yemege diye, ama cocuklar biraz daha iyilessin haftaya falan gideriz demistim ki seni okudum. gitseymisiz karsilasacakmisiz:) Carsambaya gelemedim ama cumaya geldim durumu:))

nohut oda said...

ohh afıyet olsun..
ahrar ne şanslı abısı var...

burcunokta said...

Etli ekmegi çoook severim üç öyün olsa yerim, sık yaparım ama nerde o ince uzunnn etli ekmegin tadı, Türkiyeye gittimmi sadece etli ekmek.

Şeyma Gülseren Durmaz said...

Hem adaş, hem hemşeriyiz :)