Sunday, January 31, 2010

Mim :)

Sevgiden esintiler beni mimlemisti, degisik yedi özelliginizi paylasır mısınız diye, aslında bunu bizi tanıyanlara sormak lazım insanın kendi ozelliklerini tespiti zor :) tesekkurler tekrar Mim icin :)

1.Alıngan bir yapıya sahibim , lafa soze gelemem :)
2.Gelecege donuk uzun planlar yapmam, kısa vadelidir gerceklesince yenisini dusunurum.
3.Gercekciyimdir , hayaller kurmam :)
4.Sabit fikirli sayılırım eskiye gore gelistirdim bu huyumu ama ısler umdugum gibi gitmezse ona alısmam kolay olmaz, sıkılırım ,uzulurum.
5.Gece kitap okumadan uyuyamam, bas ucumda hep kitaplarım olur, Mirzahan da bu ozelligi almıs benden ,O da uyuyamıyor :)
6.Bugunun isini yarına bırakmam, (Esime sordum son iki sıkkı o soyledi)Calıskanmısım :)
7.Cok dakikmisim ayrıca :)


Aklıma gelenler bunlar :) bende sag taraftaki blog listeki arkadaslarımın hepsini mimliyorum, isimleri yazmayı isterdim ama cocukları yatırmam lazım, Ahrar bezinin degismesi icin beni bekliyor :)

Evet arkadaslar sizlerin ozellikleri neler ?

4 comments:

selinka said...

süpersin bende aynı özelliklere sahibim.yoksa kova burcumusun sevgiyle mutlu kal.

New York'tan said...

Yok ben terazi burcuyum ama kova annesiyim :)

Rana Eslem GULMEZ said...

onceki mimdeki sobeni yeni farkettim saolsin vaktim olunca yazacagim insallahh!
bir kac ozelliginide ben yazayim canim.takilari severek kullaniyorsun vede yakisiyor.hic iki cocuk annesi gibi durmuyorsun fit bir annesin)birde rahat sakin bir yapin var.birde pastalarin leziz...)

iffetin günlüğü said...

tıpkı annemin özellikleri.doğum tarihini dolayısıyla burcunu bilmiyorduk ama ben terazi olduğunu tahmin ediyordum:)
bu mimi geçen gün cevaplamıştım.arkadaşlara kolay gelsiiin.