Friday, January 1, 2010

Persembe gunu kardesimle onun okul cıkısı saatinde bulustuk, Manhattan'da gezdik, oglen 11de evden cıktım aksam 7 de geldik, yurumekten bacaklarim agrıdı gece :) Yılbasi arifesi olunca cok kalabalıktı yerli Amerikalı turist coktu.
34. cadde basladık 42. cadde Timesquare ve 5t ave de bitirdik.
Gezereken marketin birinde Turk sabunlarını gorduk
Rockefeller'daki noel agacı.

Rockefeller binasının onunde buz pateni pisti var, cok kalabalık oldugu ıcın yanına yaklasmadık, pist kalabalıktı sonra biz cevreyi gezerken sesler yukselmeye basladı pistten alkıslar ıslıklar baktık, kimse kalmamıs ıkı kısı var, fonda muzik, erkegin elinde yuzuk diz ustune cokmus evlenme teklif ediyor kız arkadasına :))


5th ave da dunyaca unlu markalar var bir cadde uzerınde hepsi
Juicy Couture tarzı ve renkleriyle benim cok sevdigim bir marka
Louis Vuitton binası
Gezerken yorulduk sogukta vardı bu arada Donald trump binasına girdik merdivenlerde oturup dinlendik, ustten bakınca binanın ortasında yemek yiyen insanları goruyorsunuz .
Trump binasındaki noel agacı

Cikolatalar harika gorunuyordu , Amerika yapımı degil made in Paris 'ti :)


5 comments:

Evrim Ozkan said...

bu postu görünce 2,5 sene öncesine gittim birden. Oğlumun doğumu için 4 ay kalmıştım nyc de. benim için biraz nostalji oldu.

New York'tan said...

Buralari size hatirlatmis oldum o zaman :)

Ashley said...

Güzel fotoğraflar.Tekrar iyi yıllar diliyorum
sevgiler
Ashley

iffetin günlüğü said...

Fotoğraflarla oraları gezmiş oluyoruz..Ellerine sağlık..

Hacı şakir koşer damgalı nadir Türk ürünlerinden galiba..gerçi Amerikada pek çok türk markası vardır ama Hacı şakirin o özelliğini tv.de duymuştum da.Aklıma geliverdi.

our twins of new york said...

Seymacim
"yurumekten bacaklarim agridi" demisisn ya cok guldum:)) (ne zorun vardi sicacik evin dururken:)

trump binasina ikizlerden once bizde dinlenmek icin cooook girmisiszdir:) iyi bir mola yeri manhattan mudavimleri icin:))