Friday, January 29, 2010

Puzzleri severek yapıyor Ahrar bazılarının adını ogrendi, two, four nine, bir iki, bes gibi :) ogretirken hem Turkce hem de ingilizcesini soyluyorum.

Kakaolu kekim, Mirzahan kakolu sevdigi icin yapıyorum sık sık, yazarken farkettim de yaptıgım cogu sey Mirzahan'ın zevkine gore ,O da yesin diye :)
Pizza bizim evde cok seviliyor ve tuketiliyor, yer sofrasında yiyiyoruz cogu zaman, hemen kapıdan teslim alınıp kutular odaya girer girmez acılıyor daha ıcecek bardaklarını beklemeden :) ben sebzeli, digerleri peynirli, Mirzahan ise cheese stickleri tercih ediyor.Papa johns favori pizzacımız .


Ahrar cok yakından izliyor tv acıksa evde, biz kızıyoruz o geri cekiliyor birazdan tekrar baslıyor sandalyeyi cekmeye nasıl alıstıracagız bilmiyorum.
Persembe gunu İstanbula inat buraya da kar yagdı ama ogleden sonra gunes actı, sevinemedik yani :)

Brooklyn bridge gece bakıs :)
42.cadde
24 saat uyumayan sehir Newyork, catır catır sogukta, bunlatıcı sıcakta her daim sokaklarda insan gorebileceginiz sehir.

Sevgiden Esintiler beni mimlemis,insallah diger postta yazıcam dusunmem lazım ozelliklerimi, tesekkurler mim icin :)

15 comments:

our twins of new york said...

Ahh Seyma'cim yine yarama parmak bastin! Bizde de Ela yakindan bilgisayara bakiyor, sorma. Bizdeki tv. sadece makine olarak kenarda duruyor:)) Biz izlemedigimiz gibi onlara da izletmiyoruz. Ara-sira dvd izliyoruz o kadar. (birkac takip ettigimiz turk dizisini de netten):))

Kakaolu keki ne guzel suslemissin oyle! Harika gorunuyor:))

New York'tan said...

Mirzahan var ya Seyhan'cim bizde tv izliyor okulda gelince ben aksamlari guzel filme denk gelirsem izliyorum. :) Ahrar'a da kiziyoruz yaklastikca tv ye alisacaktir insallah

deniz misal said...

bunun adı sadece kakaolu kek mi? Ben yapmış olsam adına kesin pasta falan derdim. Mütevazilik yapmışsınız, isim konusunda. Çileklerle ne güzel süslemişsiniz. Zaten daha önceki yazılardan da aklımda kalan Ahrarın güzel yanakları ve enfes yiyecekler.

bu böyle okumakla falan olmuycak, benim bir N.York'a gelmem şart oldu :))

ZarpandiT said...

istanbul kadar görmedende olsa aşık oldğum şehir new york :)) canlı şehirleri seviyorum...sessizlik bana göre değil..bu yaz gelmem lazım çatlayacağım meraktan :))

canımcım tv izleme konusunda sevdiği bir şeyle tehdit etseniz??? yani eğer bu kadar yakından izlersen asla çikolata yok gibi..hatta saplantı haline getirdiği sevdiği bişile..veya koltukta siz oturduğunuzda yanınızdasevdiği bişi olsun gel burdan izle sanada verelim durumunu deneyin bakalım :))

benim kızkardeşimde dibinden izlerdi sonradan öğrendikki çocuk göremiyormus..işin birde sağlık boyutu var yani..inşallah öyle bir problem yoktur..

ay ama çok şirin yaa :)

selinka said...

bunlar hep aynımı olu.benimikincide malesef tv karşısında seyrediyor demekki normal durum bu.bende cok endişeliyim.ama ısrar ettikce daha cok yapıyor.benim yaşadıgımyerde hala kar devam tam1-2 aydır karsız hava görmedik -25lerdedegil dışarı cıkmak,burnumuzu bile uzatamıyoruz öyle soguk.amerikada yaşamak nasıl zormu eşim istedi ama benim cesaretim için bile fazla.sen biraz acarmısın yaşam standartları filan,bilgiler verirsen cok sevinirim.sevgiyle mutlu kalbebeklerinle.

ZarpandiT said...

canımcım mail adresini bulamadım bana mailden ulaşırmısın acep???

gokchecoskun@gmail.com

SEVGİ said...

kek muhteşem görünüyor çilek ve kakao uyumu çok hoş olmuş ..
Ahrar'ın yakından televizyon izlemesinin ardında bir göz problemi yoktur inşallah bazen olabiliyor..

burda kar yok dediniz oraya da yağdırdınız karı ..Çok isteyince olurmuş ya..

arzu said...

NY fotograflarini gorunce ozledigimi farkediyorum,ordaykende burayi, insan, hayat, garip iste:P Kek harika gorunuyor,ellerine saglik!Ahrar herzamanki sirinliginde masaallah!saglicakla!

Red Riding Hood said...

Ashley görmesin şu New York pozlarını ,başlıycak yine beni götrmüyorsun ne zaman gitcez demeye :) ) Annesi bankerkastelli ya zaten:) Seneye inşallah düşünüyoruz.
Tv'ye cok dikkat edin , çocuklarda göz bozukluklarınıın zararlarınıda geçtim Otizime kadar sürüklüyebiliyor yakından izlemek .İzlerken ağzı açık oluyorsa dikkat edin kapasın yada kapatın .

New York'tan said...

Deniz misali buyur gel bak bekliyorum:) Tesekkurler guzel sozlerin icin.

Gokce'cim tehdit ediyorum tabii :)kapatıyorum tvyi geri geliyor bir sure sonra tekrar yanına gidiyor,zaten cok izlettirmiyorum iki saatı gecmezde o alıskanlıgı kazansın istiyorum insallah.

Selinka ben memnunum Newyork'tan, kalabalık sehir , ben ıssız ortamlarda yasayamam, dısarı cıktıgımda parkı bahcesi,carsısı olmalı en azından benim oturdugum yer oyle, Brooklyn'de oturuyorum, Turkiye'den farksız burası yurume mesafemde 3 Turk marketi var, lokantalarda oyle, arkadaslarım cok, sebze meyvesi guzel, pahalı degil Tr'le kıyaslamıyorum tabii,her butceye gore alısveris yapacagın market ve carsı var,ortalama bes bin dolara normal sartlarda yasarsın, standartlarını bilemem tabii ama :) evler pahalı bir odalı evler 1200 den baslıyor uc odalılar 1700 kadar cıkıyor, Brooklyn ıcın soyluyorum tabii, Mirzahan public schoola gidiyor, ama ozel bir sınıfa, sınavla girdi cok memnunuz, spora gonderme alternatıfımız cok, her bir spor dalının kursu var.Aklıma gelenler bunlar simdi senin sorun olursa seve seve cevaplarım.


Evet Sevgi kar dedim yagdı ama tutmadı sans ıste :))

Arzu benimde aklıma geliyor, dondugumuz zaman ozleyecek miyiz dıye demek ki ozlenıyormus :)

R.R.hood beklerim buralara insallah en kısa zamanda :), tv yi izletmiyorum iki saati gecmez onda da alıskanlık olusmadı henuz.Saol tavsiyelerin icin :)

Rana Eslem GULMEZ said...

sanirim tum annelerde ayni dert(rana esleme 2 yasina kadar tv acmamistik hic.sonra pir basladi sorma.!simdi kardese nasil kisitlayacaz onu dert ediyorum(kek nefis gozukuyor ellerine saglik.bendede havuclu kremali kek var beklerim)optuk..

Anne ve Bebisi said...

Butun fotolar harika :))) Ellerine saglik :))

sevilay said...

puzzle bizimde vazgeçemediklerimizden:)zehra da çok yakından izliyor tv yi.Kızıyorum kenara çekliyor sonra tekrar:(kar yağmış yine gözünüz aydın:)Gece fotoları çok güzel belirtmeden geçemeyeceğim:)

ARIFE TARIF GEREK said...

Gece cekimleriniz muhtesem, hangi formatda ve hangi makineyle cekiyorsunuz cok begendim, karpostal tadinda olmus hepside :)
Zaten cok severim NY'u birkez daha gelip goresim geldi :'( Cok ozledimmmmm

New York'tan said...

Tsekkurler Arife tarife gerek, aslında belirtiyordum ama bu sefer unutmusum Ny fotoları kardesime ait :)makinesi canon 50D ama nasıl cekti bilmiyorum amatorce ilgileniyor fotografcılıkla kendisi :) sorarım hangi formatta cektigini.