Friday, January 8, 2010

Sizin Evde En Son hazırlanan Kım :)

Bugun Babiesursa gitmek icin hazırlanırken aklıma geldi bu konu ilham kaynagim esim :)
Ben yapı itibariyle beklemeyi ve bekletilmeyi sevmem, gidecegim yere hep erken giderim sabah ona gore isimi yaparım, ayarlarım kendimi, bu birazda soya cekim sanırım ailem de oyle cunku, bekletmem ama beklerim cogu zaman :)
Dısarı cıkmak uzere hazırlanırken once esıme haber veriyorum hadı hazırlanıyoruz dıye, tamam der kendisi cocukları hazırlarım, yine seslenirim tamam der yine biz montları giymeye baslarız kendisi tesrif eder sonunda :) ama gıyınecektır falan biz bekleriz onu Assolist diyorum esime :) , kendine gore sebepleri var bos oturmuyordur calısıyordur okuyordur falan ama bunlar bahane degil oyle alısmıs cunku, mantıken iki cocukla en son benim cıkmam gerekiyor ama tersi durum soz konusu bizde :))
Dedim bugun gelirken arabada bak anlatıcam seni diye :) siz de durum nasıl sizin evin assolisti kim :)

5 comments:

iffetin günlüğü said...

hahaaa.:))))aynı bizim ev.
genç kızken de kardeşimi hazırlar.kendim hazırlanır, annemi beklerdim.şimdide çocuklar ve ben hazırlanıp aşağıya iniyoruz.bekle bekle sıkılıyor insan.eşim 5 dakika sonra iniyor.bazen çevreden utanıp apartman girişinde eşimi bekliyorum.

New York'tan said...

:) yanlız degilmisim demek ki :)

ZarpandiT said...

itiraf ediyorum bazen ben :DDD ama gidiceğim yere erkenden varmaya felan calısırım hemşerim :D

pinar said...

ayni durum bizdede var en az 10 dk once baslarim hadilere yoksa beklede bekle hele bi eltim var evlere senlik herseferinde en az yarim saaat bekletir ve biseyler unutmustur yoldan geri doneriz... hic sevmem insanlarin vaktini calmayi...

TUANA BERRA' nin annecigi ... said...

Valla bizim evde de tam aksi baba Tuana yi hazirlar kendi hazirlanir ama anne hala ortada yok:)))

Artik bakiyorlar gelmiyorum araba da beklerler beni onun icin biraz daha hizli olurum.

Masaallah diyorum sana Seyma cim iki cocukla.
tabi bu esim cin gecerli normalde arkadaslarimi bekletmeyi hic sevmem.