Monday, January 4, 2010

Unexpected Accident

Bu fotoyu dun cekmistim bugunku hali daha kotu kızarık ve mor sol gozumuz.


Cumartesi aksamı Mirzahan'la Ahrar oyun oynarken her zamanki gibi, icerden bir aglama sesi geldi aglayan Mirzahan hatta cıglık sesi diyebilirim babamızla gidip baktıgımızda Mirzahan gozunu tutuyordu Ahrar'la oynarken yerde yatan Mirzahan'ın gozune plastık sandalyenın ayakları gelmis tam goz altına hemen sısmıs buz tuttuk uzun sure sonra krem surduk, cok agladı Mirzahan, gozunu acamadı. Dun aksam ıtıbarıylede kızardı, goz altı morardı. Sabah goz doktoruna goturduk, antıbıyotıklı damla verdı ıkı saatte bır damlatılacak, Dr okula gıdebılır demıs Mırzahan'da ıstedı oradan okula gıttı 10 gunluk tatılden sonra ama ogretmenı gozunu oyle gorunce Nurse gondermıs ,oda evı aradı bız damlatamayız damlayı okuldan almanız lazım boyle duramaz dıye gıttık aldık. Ikı gun evdeyız, elhamdullıllah gozune bir sey olmadı,Allah korumus.
Ahrar suclandı kendi capında yapan kendisi olunca :) didan ayıyo diye gezdi evde.

18 comments:

TUANA BERRA' nin annecigi ... said...

Gecmis olsun Seyma cim .Rabbim kaza belalardan korusun meleklerimizi ins...En kisa zamnda iyilesir Mirzahan in yarasi ins..

Rana Eslem GULMEZ said...

cok gecmis olsun guzelim.bu ay kaza ayi oldu resmen.rabbim kucuk buyuk tum kazalardan korusun yavrularimizi...

our twins of new york said...

Gecmis olsun Seymacim. Gorunur gorunmez kazalardan Allah'im yavrularimizi korusun...

Umarim yarin daha iyi olur mirza.

Kucuk efendi yaptiginin farkinda yani:))

Okulda da damlayi biz damlatamayiz diyip sorumluluk almayislarina (almak istemeyislerine) bu olayla bir kere daha sahit olmus oldum. Amerika! :)

sümeyye said...

cok gecmıs olsun :(

iffetin günlüğü said...

Çok geçmiş olsun..Allah beterinden saklasın.

ZarpandiT said...

verilmiş sadakanız varmış yahu ya :( nazara gelmiş canım benim ya :( çok geçmiş olsun..
yeni yılının en iyi en güzel şekilde mümkünse kazasız belasız geçmesini diliyorum :))

arzu said...

Canim coook gecmis olsun!cocuklarin nezaman ne yapacaklarini, baslarina ne is acacaklarini kestirmenin imkani yok!

Aygül said...

Şeymacım çok geçmiş olsun.Rabbim beterinden korusun.Hayırla acil şifalar versin Rabbim.Ahrar'a da kıyamam:))Üzülmüştür abisine.Canı kanı nede olsa

Anne ve Bebisi said...

Ahh canimm :( Cok gecmis olsun. Allah beterinden korusun..

deniz misal said...

Çok geçmiş olsun, Allah beterinden saklasın.

sevilay said...

çok geçmiş olsun.Allah korumuş gerçekten daha kötü de olabilirdi:(

Tuna said...

allah nazarlardan korusun diyorum ve eklemek istiyorum bu haliyle bile çok yokaşıklı benim mirzam.cool oğlummm.çok öpüyoruz dayınla seni..

Tuna said...
This comment has been removed by the author.
Tuna said...
This comment has been removed by the author.
Tuna said...
This comment has been removed by the author.
nohut oda said...

çok geçmiş olsun,allah koruyor ıns meleklerımızı...

SenaBera said...

Çok geçmiş olsun, Allah korusun evlatlarımızı tüm kaza belalardan..

HALE ATMACA said...

Yılbaşı yılsonu derken işte öyle bir yoğunluğa girdim ki kafamı kaldıramadım haftalardır. Ne bloguma girebildim, ne sizlere bakabildim. Çok geçmiş olsun, şimdi iyidir umarım. İyi seneler bu arada.: )