Thursday, January 7, 2010

Wall streetin onundeki boga heykeli, Ny'a gelipte burada fotograf cektirmeden gitmek olmaz :)

Kardesim China towna gitmis bugun, gordugu ilginc seyleri fotograflamis, yuklerken midem bulandı benim ..yedikleri bocekler, o kadar ilginc hayvanlar var ki nerelerde bulunuyor bu mahlukatlar cok merak ediyorum.

Manhattan manzarasi

Ozgurluk heykeli
Bunlarda duvar stickerlarım, evi boyattık sımdi suslemek lazım diye daha once almıs oldugum bu cıcekleri oturdugumuz odaya yapistırdım :)
Bunlarda mutfagımdakiler

Gecmis olsun dileklerini ileten arkadaslar cok tesekkur ederim, simdi daha iyiyiz gozumuzdeki kızarıklık gecti morlukta geciyor.
Bugun kalabalık bir misafir gurubunu agırladım oncesınde boya temizligi derken yorulmusum oturunca farkına vardım :) Asaf gelirken pizza getirmis ablam yorulmustur evde yemek yoktur diye :) dunden kalanlar vardı ama saolsun makbule gecti iki oglusda pizza canavarı bizde :)

7 comments:

* YeLiZ * said...

Cok gecmis olsun :(

Cinliler essegin ayagini yesin diycem yani ama onu da yerler !

Stickerlardan bende aldim e-bay'den :)
Cok guzeller ,ciceklere hele bayildim gule gule kullan

sevgiler

TUANA BERRA' nin annecigi ... said...

Stickerlar cok hos olmus:)0Gule gule kullanin ins...


Resimlerde cok hos tabi bocukluler haric:)))ne migde var bu cinlilerde anlamiyorum!

arzu said...

Stickerlar, manhattan manzarasi harika, Brooklyn Heighs'dami cekildi? ya ben o boganin onunde bir kere bile fotograf cektirmedim:) Asaf yazmissin ya insan ister istemez ogluyla ayni isme shaip birinden bahsedilince, benim oglusda boyle dusunceli olacak mi diye gecirmiyor degil icinden, aferin ona:)

nohut oda said...

bizimde boğamız var kadıköydee:))
ayy boceklerı koymasaydın daha ıyı olurdu...

mutfak stıckerları cok hoşmuş..
güle güle kirletin evinizi:))

our twins of new york said...

ne bulsalar yerler cinliler!
ayy cok igrenc ya ben donup bakamazken burda gorunce "ay uggh" yapa yapa bitti cok sukur:)

stickerlarin cok hos olmus, iyi gunlerde kullan...

Ashley said...

Thailand da aynı b.. , Sokakta fare satıcıları vardı karınları yarık kuyruklarından bağlayıp satıyorlardı .Allah akıl fikir versin .Gözünü seveyim islamiyetin .En azından biliyoruz neyin zarar neyin fayda oldğnu bu konuda .Yiyende yemeyende kendi bilir ,her koyun kendi bacağından asılcak ilerde .

nihal said...

Merhabalar! Bir muddet blogunuzu takip etmistim lakin hic yorum birakmamistim kismet buguneymis:) Ahrar buyumus masallah. Ben de kambocyada yasiyorum. China town dan resimler eklemissiniz de :) onlar ne ki gorduklerimizin yaninda :) bortu bocegi oldukca seviyorlar. mutfaklari cok cok farkli oluyor pasifik ulkelerinin ya da Cin in. Hala anlamis degilim bunca nimet varken bunlari yemenin mantigini :)) neyse herkesin kulturu kendine degil mi? Onlar da bizim yemeklerimizi yagli ve agir buluyorlar :)) kimse kimseyi begenmiyorlar anlicaginiz. Gorusmek uzere. Mirzahan ve Ahrar a selamlar...