Sunday, January 10, 2010

Yaramazlık degil mi, ayagını bardagın icine sokmaya calısıyor :)
Pj lerimizle :)
Annesinin kuzusu telefonda konusurken, devamlı ok ok dıyor telefonda artık kimden ogrendiyse :)

Sarma ve dolma etli yapılır bizde , bugun zeytinyaglısını yaptım.
Mısırı tavada biraz zeytinyagı nane ve kurutulmus domates ile (toz halinde benim kullandıgım )karıstırıp etin yanına servis yapıyorum.

Cumartesi gunu arakadasla bulusup alısverise gittik, isimizi halledip eve donerken hava kararmıstı artık, dikiz aynasında arkaya bakarken Ahrar'ı arka koltukta ayakta gordum, birden bagırmaya basladık arkadasla :) otokoltugunda bagladım Ahrar'ı binerken ama kurtulmus kemerlerden nasıl olmus montu kalın oldugu icin kemeri gevsetmistim giderken ama bindirdigimde arabaya unutmusum montu cıkardım sıcak olmasın diye, sıkılastırmayınca kollarını cıkarıp kurtulmus bir de sadece kollardan baglamıstım , neyse ben bunu sonra kesfettim ikimizde bagırınca Ahrar korktu tabii oturdu hemen koltuga :) durmamın imkanı yok otobandayız cunku eve de az kalmıstı , ayaga kalkmadan geldik ilk exite sonra bagladık sıkıca :)
Bana ders oldu bundan sonra daha dikkatli olmam lazım :)

10 comments:

iffetin günlüğü said...

biber dolması çok güzel görünüyor.

bardağa sadece ayağı girer nasıl olsa.iki gündür haberlerde düdüklü tencereye sıkışmış küçük bir kız çocuğunu gösterip duruyorda,çocukların yapmıyacağı yok.

ZarpandiT said...

fotoğrafların çok güzel yemeklerinin tariflerini paylaştıgın bir blogun olmalı diyorum :) hemşerimin yeteneği boşa gitmesin yahu :)

bu arada konyaya hasmıdır nedir bilmiyorum bizim evdede zeytinyağlı yendikten sonra ee gerçek yemek nerde diye sorulur et olmadı mı yemeten saymayan bir babam var :)

our twins of new york said...

4.fotoya bayildim, cok sirin cikmis:)) Kemer olayini okurken ben bile gerildim. hem can guvenlikleri icin hemde Buradaki cezasi malum coook buyuk...caters

nohut oda said...

mısırlar cok lezız ahrar cok şirin:)
konserve mısırmı onlar merak etım..

New York'tan said...

Tesekkurler Iffet :)

Hemsom thanks guzel sozler icin sizler varken ben niye acayim blog sizlerden gorup yapiyorum marifet bende degil fotograf makinesinde :)
Konyalilar et sever biliyorsun zeytinyagli dolmaya ve sarmayada yalanci derler :)

Seyhan inan bende sok oldum nasil becerdiyse artik :)

Nohut oda konserve misir kullandigim :)

sevilay said...

bardağa ayağını sokmak:)O minik ayaklar sıkışmasın içine:)Çok tatlı maşallah çok

Ashley said...

Aferim aferim şimdi sewdim seni iyce küçük adam.Zaten şu kapıya koydukları korumalığın alttından geçtiğinde girmiştin gözüme :))Soksun ayağnı karışmayın , benimde kafam üst geçitin demirlerine sıkışmıştı arabalar en uzak nereye gidiyor soınra ne oluyor görebilmek için . :))Demirci çağrılıp üst geçitin parmaklıkları kesilmişti,sonra ağlaya ağlaya annemle eve gittim onun sırtında :))
Büyük oğlunuza şimdi bi kamera ve birde uzaktan kumandalı araba şart :) Bişi daha , bu pirinçler nası böyle beyaz kalıyor dolmanın içindeki ve hepsi kardeş gibi birbirine sarılı ? Biz yapınca tencereye dağılıyor ?En güzel hep ananem yapar.Sevgiler Ahrar'ı kutluyorum ona söyleyin :))))

* YeLiZ * said...

30 kusur ( kusuru kalsin) yasima geldim , daha bir kere dolma yapmadim biliyormusun...Cok heveslendim , bi dolma bi de tursy yapacagim kesin ..Kardesim geliyor 12 gun sonra ( insallah ) o bana benzemez , hamarattir :) gelsin de bende bi deneme yapayim onunla :))

* YeLiZ * said...

demek OK diyor
agzini sevsinlerrr :))

mis kokulu lezzetler said...

Biber dolması çok güzel .Elinize sağlık. Konyanın etli ekmeğini geçtiğimiz yıl kasım ayında Konya gezimizde yemiştim.Bloğumda da anlattım.Resimleri görünce hemen Konya dan olduğunuzu anladım.Aynı etli ekmekler.Sevgiler.Mine