Monday, February 1, 2010


Ahrar babanın eldivenleri ve beresi ile oyalandı bir sure,Mirzahan'ın science projesi icin yardımcı olduk hafta sonuMirza'ya, Ahrar her seye karıstıgı icin kapıyı kilitledik oyle calıstık , artık acıyor kapıları :)
Mutluluk bazen kırmızı ayakkabılardadır :)
Hamur kızartması,(pisi,bisi) ara sıra yapıyorum evdekiler seviyor.
Bu arabanın icinden en kucugu 6 aylık olmak uzere 3 cocuk ve anne, baba sapasaglam cıkmıs, Allah korumus hepsini, anneanne ve dedemizin evinin bahcesine ucmuslar diyim artık ne soylenir baska bilmiyorum.Yagmurda hız yaparsanız sonucu bu oluyor iste.

11 comments:

our twins of new york said...

Abi-kardes pozlarina bayildim, cok sirinler:)
Yine kirmizi kirmizi yakacaksin ortaligi, uff ne giysen yakisiyor masallah...
Oldurmeyen Allah oldurmez Seyma'cim. Boyle takla atmis, hemde 3 takla atip viyadugun kenarinda son anda durmus arabadan 8 yil once sag cikmis biri olarak konusuyorum. (hatirlayinca hala avuclarimin ici terliyor)

ARIFE TARIF GEREK said...

Ayakkabilar harika? nerden aldiniz? bulabilirmiyim ki bende :)
Takla atan arabayi gorunce cok uzuldum, basimdan bu zamana kadar sukur kaza gecmedi, gecmezde insallah, Rabbim korusun bizleri...
Bu arada boza sorma firsatiniz oldu mu? ben hala bi umit mujdeli haberinizi bekliyorum :))
Bende de sony dsc h50 var, eminim ki benim makinemde de boyle ozellikler vardir da kesfetmem lazim :) kardesiniz yardimci olursa sevinirim ;)
Ya bu arada kardesinizin diger cektigi resimleride gormustum, amatorce ama cok profesyonelce cekimler, acaba cekim teknikleriyle ve fotografcilikla ilgili bilgilendirici bir blog acsada bizde onun gibi guzel resimler cekebilsek nasil olur :)
selamlar

our twins of new york said...

Bu arada 8 degil de 11 yil olmus, pardon duzelteyim onu.
Birde hizdan degildi bizimki, yagmurda yagmiyordu yaz aksamiydi. Otobanda 110km. hizla giderken, aniden onumuze kocaman bir kopek cikmisti. ben "esime dikkat et kopek" dedim ve ona carpmadik ama...
cok sukur...

New York'tan said...

Seyhan sana da buyuk gecmis olsun duymamısım hic denk gelmedim demek ki sohbetlerde. Allah korusun hepimizi .
Guzel sozlerin icin tesekkur ederim utandırdın beni :)

Arife tarif gerek , ayakkabılar ninewestten bulursun mutlaka hatta sale var bu aralar :)
Bozayı sordum ama henuz satana rastlamadım:) Nj deolabilir diye dusunuyorum malum orada Turk lokanta cok ama cok sık ugrayamıyoruz uzak sayılır ,bulursam hemen mesaj bırakıcam bloguna :)

Kardesime soyleyim fikrini gerci oda diger fotograf bloglarını , sitelerini geziyor :) yardımcı olur bilgi verir.Flickerede yukluyor onu ekleyim sayfaya daha rahat soru sorarsın :)

ZarpandiT said...

verilmiş sadakaları varmış ya :( ayakkabılar süperrr :) kırmızı her daim beni çeker ve tabiki babetlerde öle :))

abi-kardeş pozuna bayıldım bende ya..bu fotograflar cok guzel anılar olacak ilerde..biz annemlerin çektiği fotograflara bakıp bakıp guluyoruz cok zaman..

Red Riding Hood said...

O arabadan nası sağ çıkmışlar , mucize valla. Dikkat etmek gerekiyor , bu bir ders olsun ilk önce onlara sonra bizlere .
Thshirtündeki maymuncuk gibi kendiside çok sevimli :) Bugün bende dönüyorum eve 1 hafta aradan sonra .
Sevgiler
A.B

lezzet sefasi said...

Ne seker ogluslar oyle. Bende Virginia dan katiliyorum blog dunyasina.Hamur kizartmasida guzel gorunuyor( pisi pisi) bu ismi annemde der :))
Sevgiler,
Sefa

iffetin günlüğü said...

veletler çok şirin yine..ayakkabılarını güle güle giy.

ben de dün gece sizleri, daha doğrusu annenlerin evini gördüm rüyamda.bu resmi görecekmişim demekki.böyle tuhaf hislere sahibim işte..Allah korumuş.bahçede kimse yokmuş neyse..selamlar..

nohut oda said...

ahrar cok canlar yakar:)

araba bahcenıze mı uctu..Allah korumus gecekten..

SEVGİ said...

çok şeker bu çocuklar yaaa..

New York'tan said...

Sevgili İffet cok ilginc ya burada olsan bu ozelliginle iyi para yapardın cidden adım bası physic var burada :)