Friday, February 12, 2010

Biri yastıgı getirir, digeri yorganı :)
Ahrar'da hastalıktan nasibini aldı malesef salgınmıs bugun bebek mevludundeki arkadaslarla konustuk cogu gecirmis, derdini tam anlatamayınca Ahrar icin zor oldu midesinin bulandıgını karnını gostererek ve aglayarak anlatabildi, yazık bulantısı gecsin diye yattı bir sure yerde ama gelince engel olamadı :) iki gun carsaf ve yastık yuzu yıkadım halımız ve koltugumuzda yer yer etkilendi :) kova elimizde gezdik adı da ogh ogh oldu :)) bugun itibarıyle gecti insallah.



Verrizona Bridge, Staten İsland ve Brooklyn'i birbirine baglıyor, Ny'a geldigimde ilk gordugum kopruydu havaalanı yolunda oldugu icin, ilk tanıstırıldıgım kopru kendisi :))
Mutfak penceremin manzarası

Carsamba gunu sabahtan hafif atıstırmaya basladı kar oglen bastırdı , yagarken cok guzeldi :), su an felaket,karlar kutle halinde kaldı erimiyor cunku soguk, arabalarını cıkaramadı cogu insan pazartesi salıya tekrar karlı hava bekleniyor.
Mirzahan kac kere kaydı hatırlamıyorum, sınıf arkadaslarıda vardı, gun Mirzahan'ın oldu o gun :)
Mirzahan'ın kızagı vardı eskidi atmıstık, parkımızda tepecik var kar yagdıgı zaman oraya gidip kayıyoruz, o gun kardesim, ben ,Mirzahan yenisini almak icin tam bir saat gezdik dukkanları sonunda bulduk aldık tekrar geldigimiz yolu yuruyup parka gittik Mirzahan yorulana kadar kaydı, zor yuruduk eve gelirken zaten kar engel bir de yorgunluk ayaklarımız zor gitti eve babamız Ahrar hasta olunca onunla beraber evde kaldı.
Bu kekı yapmak ıcın mutfaga gırdıgım, kar yagdıgı gun kakaolu bır seyin olması gerektigini dusundum hepimizde evdeydik ama kelepceli kalıbım buyuk geldi tarif aslına uymadı, bu haliyle bayıldık cok yumusak ve ıcınde puding olan bir kek oldu.
Guller babamızdan, kalpli susde Mirzahan'ın hedıyesi, her sene okullarında sevgililer gunu oncesı okul ıcın kermes yapılıyor, gunler oncesi harcayacagı para mıktarını belirledi, sekerler, cupcake ve bana bu hedıyeyi almıs :)

14 comments:

SEVGİ said...

Miniğin hastalığına üzüldüm ...
küçükler daha dertlerinide tam anlatamayınca zor oluyor...Rabbim şifa versin inşallah .
Kar buralara yağdı imrendiniz Allah daha fazlasını size verdi İnşallah hayırla seyreder durum ...
dışarısı soğuk içeride sıcak çay ve muhteşem bir kek daha ne olsun afiyet bal şeker olsun miniklere şifa olsun inşallah ....
sevgilerimle...

sevilay said...

geçmiş olsun ahrara.küçük olunca derdini anlatamaz kıyamam:(demek hala kar var.Ama bir süre sonra sıkıntı olmaya başlıyor sanırım.Ama o güzel kek olunca sanırım bu da unutuluyor:)

betül said...

cok gecmis olsun güzelim... sadece sizin orda degil heryerde salgin var sanirim... cok tatli gözüküyorlar.abi kardes. allah muhabbetlerini arttirsin. maasallah...

selinka said...

cok gecmiş
olsun cocuklar hastalanınca cok zor oluyor,kusmalarını hic anmak istemiyorum temizlik işi korkunc benki biraz kusma sesiduysam ben ondan önce cıkarırım.cocuklarla cigerim agzımda yaşadıgım zaman cok oldu,allahtan kücügümüz pek yapmıyor,büyükten cok cektik.burasıda kar yollar cokkötü halde.kekin ve ciceklerin cok güzel mutlu ol ben her nekadar böyle günlerden sıkılsamda,sevene saygımız cok.bu sene ki dogumgünümde eşime kesinlikle cicek istemiyorum dedim.

Red Riding Hood said...

Kar manzaraları harika ,tadını çıkarın.Burda yok artık öyle hava
Sevgiler
A.B

betül said...

mimledim seni canim ugrarsin bir...

nohut oda said...

güller ve kek harika gözüküyor...
cok gecmıs olsun ..

Rana Eslem GULMEZ said...

sizdemi yakalandiniz berbat hastaliga!bizde gecen hafta ailecek yakalandik.bir eve girdimi herkese bulasmadan gecmiyor malesef(nane limon cayi,ginger ale,birde yogurdun icine cayin deminden koyup yemek iyi geliyor keske haberim olsaydi hemen arayip recetelerimi verirdim sana)resimde anne ogul guzel cikmissiniz ilk foton sanirim dimi?

New York'tan said...

Tesekkurler arkadaslar gecmis olsun dilekleri icin.
Emine bizde nanelimon ginger tukettik bol bol ama Ahrar da biraz daha uzun surdu ufak olunca sanirim.Aslinda ikinci fotom bu net olmadigi icin koydum zaten :))

Anne ve Bebisi said...

Hediyelerin cok guzeller :))

sümeyye said...

gecmıs olsun..
kara imrendiriyorsunuz ama olmuyor! :)

minislerimin annecigi said...

cok gecmısler olsun. Endonezyadan selmlr

our twins of new york said...

Ahrar'in daha iyi oldugunu umut ediyorum. Kar yagarken guzelde, sonrasi((( Kakaolu kekin cok guzel gorunuyor.
Mirzanin hediyesi cok anlamli:)
Babanizda erken almis gulleri:))

ZarpandiT said...

ahrar iyi olmuştur inşallah ben yazana kadar :) fotoğrafların yormuyor beni çok beğeniyorum çekimini gerçekten :)