Monday, February 22, 2010

Resim 093

Cilekli recelin sahibi Betul ve Baran ve Mirza kardeslerin annesi Pınar mimlemis beni cantalar acılsın demisler bu ara ne kadar cok mim var blog dunyasında :) onlar isterde dokmez miyiz cantamızı :) malum cantalar ayakkabı ve kıyafete gore degisiklik gosteriyor bu en son kullanmıs oldugum cantam ,icindekilere gelince yesil kucuk canta Ahrar'a ait, bezi ıslak mendil kutusu, kremi,bez poseti bunun cok faydasını gordum, burada gozukmemis bezin altında kalmıs sanırım gittigim evlerde bez degistirdigimde bu parfumlu posetlere koyuyorum, ya cantamın icine kesinlikle koku gecirmiyor ya da evin cop kutusun atıyorum samimiyete gore degisiyor :) alt ust kıyafet, body oluyor bu kucuk yesil cantada , her canta degistirdigimde bu yesil cantayıda icine atıyorum kolaylık saglıyor.Cuzdan cep telefonu, el kremi arabada da var ayrıca , kremlenmem lazım kısın ozellıkle, anahtar,sakız kutusu,cocuklar icin eve aldıgım atıstırmalıklardanda atıyorum cantaya uzun yolda lazım oluyor.
Bende Asaf ve Aslıhan'ın annesi Arzu'yu , Nohut oda bakla sofrayı, mimliyorum :)


Resim 100

Elmalı tart yapmıstım bugun
Resim 084

Haftasonu minimum duzeyde ev isleri yapıp dısarı cıkınca pazartesi gunu temizlikle gecti hızımı alamayıp dolap iclerinide yaptım:) Ahrar da odasında abisinin legolarıyla oynadı.
Resim 082

İstedigi bir sey olmayınca kendisini yere atıp aglıyor bazen, bu ara suya taktı kafayı, laboda suyla oynamak icin aglıyor burada :)

Resim 066
Kitabı anlatırken Mirzahan bu peruk ve fuları taktı okulda, guzel gecmis gelince anlattı sadece baslıgı yazmayı unutmusuz kitaba , kontrol ettik guya babasıyla :)



Resim 069

Parfumlerimizi almaya boyu yetisiyor artık, zor alıyoruz elinden ,evdekiler bitsin bu parfumu almak istiyorum :)

9 comments:

sümeyye said...

çanta ne kadar düzenli ve herşey çok şık valla!! bayıldım..ben ıkı cocuk annesı bıle degılken cantam karma karısık.. düzenli bir kişilik göstergesi :)
ve bu ahrar tam mıncıklamalık..ben yakın olsam sureklı kızdırırdım :) kızdırılası oğlan :)
(e herkesın sevgı gostergesı baska,bayılıyorum cocukları bebeklerı kızdırmaya :P)

HALE ATMACA said...

AH CANIM YERE Mİ KAPANIYOR BİRŞEY İSTERKEN ? : ) HERGÜN DAHA DA TATLILAŞIYORLAR...MAŞALLAH.

pinar said...

Tesekkurler mim icin cantana bayildim:)

betül said...

pinarla ikimiz :))) evet nekadar cok seviliyorsun kiymetini bil:)) fotolar yine sahane. bu arada peruk filan bulmussun cok iyi olmus:) iyi gecmesinede sevindim. elmali tertaki kalp süper hepsi bayildim.oglusari öp koca koca bendenn.sevgiler

TUANA BERRA' nin annecigi ... said...

ohh ne guzel duzenli bir canta Masaallah!

Bu arada ayni cantadan bende de var;))

Tuana da bazen boyle yerlere kapaklaniyor hele bi ara kafasini vuruyordu ama geti cok sukur!

Almak istedigin parfumun bide biraz daha daha acik renk olani var ben gecen aylarda kullanmistim ondan sitede onermistim hatta cok hostu gercekten!Ona da bi bak derim.
Sevgiler.

Red Riding Hood said...

Şu minik tam sevmelik:)Kendini nası da atmış yerlere :)

our twins of new york said...

Kendini yere atip aglamak bizdede vardi bir ara ama sukur ki birkac gundur yok. Cantalarda cocuklarimiza dair esyalarin coklugu on planda, cok normal tabii. Eskiden de kucuk canta sevmezdim. o yuzden ilk zamanlar haric 2 cantayla gezmiyorum artik:) Ama arabada hep bir yedek cantamiz var.(extradan yani, benim cantamda olan haric)
tart da cok guzel gorunuyor. sen zaten bu pasta, tatli fotolarinla beni olduruyorsun. Malum esim diabetic olunca ben misafirden misafire tatli yapiyorum. Ama olsa hergun yerim:))
Ins. yarin seni (sizi) ariycam:))

sevilay said...

canım benim nasılda kendini atmış yerlere kıyamam annesi:)ödevinizi bitirdiğinize sevindim bu arada:)

mehmet akif said...

:)