Saturday, February 20, 2010

Cumartesi eglencesi

Central park klasigi , atla tur yapmak etrafında, iki kez binmisligim var yuruyerek gezmek daha keyifli bence :)
Mirzahan'ı bulupta cekemedim bu kalabalıkta bir ara yakaladım ama cekemedim :) , Ahrar'la ben yukarıdan izledik.

Baba ve oglusları atlıkarıncaya bındıler,Ahrar hızlanırken korktu biraz ama babası yanında olunca aglamadı :)
Central parktaki bu oturma yerleri bagısla yapılmıs ve bagıs yapanların adları ya da kım ıcın yapıldıgı yazıyor uzerınde.
Esımle aramızda Ahrar a sut danacıgı dıyoruz :)
Arabada gıderken cektıklerım, burası bızım koy :)



Sabah Central parka gıtmeden yaptım bu patatesli icli kofteleri hava guzeldi,dısarıda yeriz dıye dusunmustum ama Mirzahan'ı beklerken cok usuduk arabada yedik mecbur:)

Okullar pazartesi acılıyor, carsamba gunu kahvaltıya misafirlerim vardı, iki gunde biz arkadaslara gittik hafta bitti boylece, Mirzahan'ın odevi ıcınde peruk aldık fularıyla, ıcıme dert olmustu hallettik insallah :)

11 comments:

Aygül said...

Yerim Süt Danasını ben:)))Çok tatlı Şeyma yaaaa:))Böyle köye can kurban:)))Nasılda yaptın içli köfteyi ne hamaratsın :))Hiç yapmışlığım yok.Herhalde hiçde olmayacak:)))

ZarpandiT said...

yine harika fotograflar :)
ya ben oraya gelmek ve seninle deliler gibi gezmek istiyorum ya hemşom :)))

nohut oda said...

ne güzel bir haftasonu bende ıstıyorum ama havalar ızın vermıyor bu ara..
ahrar ve mırzahanın ısım manalarını ogrenebılırmıyım cnm..erkek bebek bekleyen 2 arkadasım varda..

betül said...

cok güzeller:))

deniz misal said...

yok ben sizin bu yemek,pasta, börek,çöreklerinize dayanamıyorum.

ne kadar marifetlisiniz.

maşallah...

New York'tan said...

Aygul patatesli icli kofte basit olani ugrasmiyoun incecik acmak icin :) yoksa ic anlamam acma olayindan benimki basit seylerle ugrasmak :)

hemsom gel beraber gezelim , yanima arkadas lazim gezmek icin zaten:)

Nout oda Mirza beyefendi beyzade demek hani biz ekledik mirzaan oldu :), Ahrar gecmisinde ic esir kimse olmayan kisi demek, hur yani Ubeydullah Ahrar hz. ismi, Istanbul'un manevi fatihin adi :)

Thanks Betul :)
Deniz misali basit seyler yaptiklarim tatliyi cok sevdigim icin evde oluyor genelde yoksa acmasini falan bilmem :)

Red Riding Hood said...

Yine çok güzel fotoğraflar çekmişsiniz.Ahrar herzamanki gibi şirin:)

arzu said...

Seymacim, fotograflarin harikaligi bir yana, benim aklim icli koftede, hele patatesli olunca, ayrintili tarifini bekliyorum canim zahmet olmazsa pek tabi:)

pinar said...

Seymacim mimledim seni:)gene dokturmussun canim eline saglik:)

Ashley said...

Vaaay resimler döktürüyor yine . Bi gün bende gelicem oraya ,

Ashley
(Ahrarı öpün bizm için )

SEVGİ said...

güzel bir gün geçirmişsiniz resimlerden anlaşılıyor..
süt dananız çok şeker her defasında yazıyorum ..
içli köftelerde hoş olmuş maşallah becerikliyiz..