Monday, February 15, 2010

Kıyafet sorunsalı

Evde yuksek sesle muzik dinlemeyiz, okul yıllarında dinlerdim :) simdi kardesim dinliyor, bazen basım goturmuyor kulaklıkla dinle diyorum :) iyi bir muzik arsivi var kendisinin , Ahrar da ogrendi simdi kulaklıkla dinliyor kafa sallıyoruz dinlerken bu arada :)

Guzel arkadasım Seyhan'cım boza yapmıs, sana gondericem dedi, Emine de sagolsun bana getirdi cok tesekkur ederim ikisinede, hic icmemis biri olarak cok begendim, ellerine saglık Seyhan, evdekilerde nasiplendi :) Arife tarif gerek yakınımda olsan paylasırdım seninle aklıma geldin icerken :)
Dun yemekte sinitzel vardı yanında pure eslıgınde ben yemegı hazırlarken esim salatayı yaptı, salata yemesini cok severim ama yapmasını hic sevmem :) fotografı cekmeye calısırken bana hep kendi yaptıklarını cekiyorsun benim yaptıgımı da ceksene dedi :) cektim ben de salata esime ait :)
Mozaik pasta, hep kakaolu olmus son haftalarda yaptıklarım kısın etkisi sanırım :)

Pazar gunu kalabalık bir misafir gurubunu agırladık, cumartesi hazırlık ve market alısverisi ile gecti.
Okullar tatil bu hafta kıs tatili, cok fazla odevimiz yok, bugun basladık yapmaya, haftaya pazartesi sınıfta sunumları var Mirzahan'ın , iki hafta once ogretmenleri konuları belirledi bir kitap hazırlayacaklar biyografi, bu ay Black history month yani eskiden gunumuze islerinde basarılı olmus zencilerin ayı, ya bu konu ile ilgili birkisi sececekti ya da bugun president day yani Amerika baskanlarının cogu bu ay dogdugu icin resmi tatil, bir baskan sececekti biz Thomas Jefferson sectik , Amerika'nin ucuncu baskanıymıs ogrendim bende Mirzahan sayesinde:),internetten arastırmak yasak ,kutuphaneye gittik biyografisini bulduk okudu ozetini cıkardı onemli bilgileri yazdı, simdi onu kitap haline getirip sınıfta anlatacak Jefferson olarak :) Kutuphaneler tek kelimeyle mukemmel, en yeni kitaplar dvdler her sey var,bende aldim gıdınce Ahrar dogdugundan beri gitmiyordum , Mirzahan babasıyla alıyordu kitapları , ben de serisinin son kitabı haric hepsini okudugum Harry potter deadly hollowsu aldım yarısına geldim heyecanlı gidiyor simdilik :) neyse asıl konu, kostum gerekli Mirzahan'a, Obama'yı anlatsa alırdık bir takım giyerdi ama Jefforson'nın kıyafetini nasıl bulayım :) ogretmeni yazmıs bir sey almayın kendiniz yapın kagıttan falan diye de nasıl olacak bilmiyorum,firfırlı gomlek, uzun ceket tayt gibi pantolon yapmam lazım :)
Bu arada 30 kusurlu yasımdayım ve yirmilik disim cıkıyor bazen agrı yaparak ben buradayım diyor :)
Simdi sıra mimde Cileklirecel'in yazarı Betul mimlemis beni tesekkur ediyorum ve cevaplıyorum :)



1-sizi mimleyen kisinin linkini veriniz
Cileklirecel Betul
2-Çocukluğunuzda anne ve babanızla (ya da aile büyükleriyle) yapmış olduğunuz ve sizi siz yapan şeylere katkısı olan bir olay, bir aktivite, bir eylem… Ve hangi yönünüze katkıda bulunduğu.
Yemegin hep beraber sofrada yenmesi, sabah kahvaltılarının asla atlanılmaması :)
Pazar kahvaltılarını hala Tr'de bahcede yapmayı cok seviyoruz cocuklar dahil :)

3.Çocukken oynamayı en çok sevdiğiniz oyun ve oyun aparatı?
her turlu top oyunu :)


5-Çocukluğunuz ve ilk gençliğinizle ilgili keşke farklı olsaydı dediğiniz bir durum/olay
Dusundum de yok
4.Sokakta oynar mıydınız?
hemde cok, klasik olacak ama aksam ezanı ile eve gidene kadar :)
6-Çocukluk ve ilk gençlikle ilgili iyi ki böyle olmuş dediğiniz bir olay…
İyi ki hazırlik dahil 6 sene okula gidip ingilizce ogrenmisim :)
7-Varsa çocukluk dönemine dair bugünü etkileyen bir olay, anı.
Cocukluk anısı coktur ama bugunu etkileyen olmadı :)
Ben de İffet'i, Nohut oda bakla sofrayı, Selinka'yı, Red riding hood,Zehra'm,Seyhan'ı,Emine'yi,mutlulukavucumda Sumeyye'yi, Sevgiden esintileri, Annebebisi Esra'yı, Tuana Berra'nın annesini, bir de blogu olmayan ama bizleri takip eden Ny'dan arkadasım Yeliz'i mimliyorum :) Kolay gelsin.

16 comments:

minislerimin annecigi said...

mim lere verdiginiz cevaplari begendim... mozaik pastanizda harika gozukuyor en kisa zamanda yapmali...

betül said...
This comment has been removed by the author.
betül said...

:) yorumum kelime hatalarindan dolayi tekrarliyorum epeyde uzun yazmistim umarim toparlayabilirim.
fotlar sahane lezzetli pasta delisi ben bir dilim alasim geldi...:)
kücük adamin okulundaki hasssasiyete bayildim ayrica.internetin cocuklarindaki ögrenmeyi gerilettigini düsünene biri olarak takdir edilesi bir durum. sahsen ben elime almadigim hic bir bilgiyi beynime kabul ettiremiyorum. yada kalemle destklemedigim. ki yazililara yazarak calisan biriydim ve sinavda bazen elim kendi yazardi:))) 9 yasindaki kuzenim erezyonu arastirdi nette. bir ciktisini aldi birkere okudu cantasina koydu...ona öyle bir ödev veren ögretmeni cok kinadim. teknoloji cagi cerez havizali cocuklar yetismese...
thommas jeffersanin büyük sapkali sakalli baskan saniyordum ama degsik sac modeli olan baskanmis. sayenizde bende ögrendim.severim böyle ilginc seyleri ögrenmeyi. bu sabah söyle onun tarihine göz attim.:)))(kabul ediyorum netten:)))degisik sac modeliyle sanirim daha cok taniniyor. karikatürize edilmis fotolarinda da öyle gözüküyor cünkü.sakali olsa hani boya oldum jefferson desin ama adamcagizin sakalida yok:)))belki peruk olabilir.yine de ögretmeninize danisin derim. cok öpüyorum kücük adamlarinida öp koca koca. selamlar

betül said...

mim icin ayrica tesekkürler sahane yazmissin:)

SEVGİ said...

bu minik adam ,bana her fotoda daha bi tatlı görünüyor ...
sıkası geliyor insanın o tatlı yanaklarından .....
mim içinde teşekkür ederim Şeyma inşallah en kısa sürede cevaplamaya çalışacağım ...
sevgilerimle canım..

e. t. said...

ödevi internetten yapmayı yasaklamaları ne isbetli olmış.
buradada (çevremde gördüğüm kadarı ile) öğretmenler verdikleri ödevleri internetten yaptırıyor!
ayrıca kaldıysa 1 dilim kakaolu pasta alabilri miyim?
çok hoş görünüyorda :)

Red Riding Hood said...

Pastaaaa ! Asla hayır diyemıyorum tatlılara .Çok güzel görünüyor ellerinize sağlık
Sevgiler
A.B

our twins of new york said...

Gencken (:P) yuksek sesle muzik dinlemeye bende bayilirdim. Annem "her defasinda kis sunun sesini" dedikce daha cok acar, kolonlardan bangir bangir ses gelirken annemide "git sen obur dairede otur" diye yan daireye gonderirdim. (cift daire kullaniyorduk) Yillar sonra itiraf ediyorum MEGER NE HAKLIYMISSIN!:))
Babanizin salatasi da, senin sinitzel-pure ve pasta da super gorunuyor, ellerinize saglik ailece:)
Bozayi ilk kez icenlerin geneli cogunlukla begenmez. Sen beni sasirttin! Cok sevindim begenmene. Afiyet olsun arkadasim...
Mirza'ya ve odevinde ona yardimci olan guzel annecigine kolay gelsin...:)

selinka said...

benide mimlemişin ne diyeyim saglık olsun.acemi oldugum için dur bakalımlink işini ne zaman ögrenirsem ozaman yapayım.kek yiyecekler harika maşallah böyle yemeklerle hala zayıf kalbiliyormusunuz ben 1 dilim kek yemeyeli ne kadar oldu hatırlamıyorum.sevgiyle cok mutlu kalın.

New York'tan said...

minislerimin annecigi tesekkurler :)
Betul'cum bende senin gibi dusunmustum beyaqwz sacli sakallibir amca oyle degilmis :) sarisin biri ayrica :)
Netten arastirmak daha kolay tabii ama demedim degil niye yasakladi diye ahrarla zor oluyor kutuphaneye gitmek kitaplari karistirmak :) net kolayima gelecekti ama boylesi daha iyi oldu tabii kendisi buldu okudu tum kitabi :) insallah yapabiliriz guzel bir kostum :)

Tesekkurler sevgi :)
E.T vardi pastam, su an son dilimi yiyiyorum bak :)


Ben de asla hayir diyemem pastalara RE.r.Hood :)

Seyhan begendim ben takrar ellerine saglik bir dikisde bitiremedim ama :) ya asafin dinledigi muzikler rock muzigi slow falan olsa neysede banbir bagir dinlenmiyor :) yaslandik galiba :)

Selinka kilo almiyorum ayni kilodayim hep ama hepsini ben bitirmiyorum pastanin evde ben haric 4 kisi var boyle olunca hepsi bana kalmamis oluyor :)

sevilay said...

of of yine pasta:)insanın amerikada yaşayıp size komşu olası geliyor bunları görünce:))Ödev çok güzel burda da yeni yeni toparlanmalar var eğitimde ama hala interneti ortadan kaldırmış değiliz.Kalkmasında zaten faydaları çok ama sınırlama getirilebilir sanırım.Yani ödevin çıktısını alıp öğretmene teslim etmek gibi mesela:)Bu arada ahrarı allah nazarlardan saklasın maşallah o kadar tatlı ki sayfaya her girişimde sevesim geliyor:)son bir not daha mim için teşekkürler inş bişeyler karalarım:))

ARIFE TARIF GEREK said...

Resimdeki bozayi gorunce ne olur salep olsun, boza olmasin, boza olsaydi haberim olurdu, bana haber verecekti diye korka korka bir alt satiri okudum, gorduklerim gercekmis, o ictiginiz boza imis, ayy nasil uzuldum, keske orada olsaydim da icebilseydim,
Seyhan hanim tarifini paylasirsa cok memnun olurum, yapmasi da cok zahmetli ustelik kivam tutmadiginda alkole donusebiliyor bu yuzden cesaret de edemiyorum, benim yerime de icmis olun bende icmis kadar olayim :)

sümeyye said...

fotoğraf çok tatlı..:)
mimi de aldım :)

pinar said...

Yerim ben bu Ahrari masallah cok tatli ya:)

sümeyye said...

şeyma abla bu arada tek çocuk değilim :) 3 kardeşiz ama ablam ve abimle oldukça yaş vfarkı var aramda :) o yüzden tek gibi büyüdüm..
(çok ta önemli gibi açıklama gereği duydum ya pes :P)

TUANA BERRA' nin annecigi ... said...

Cok tatli kucuk baey Masaallah!Minn'i gordum Seyma'cim en kisa zaman da yazicam ins...Bir hayirlisiyla yerlesiyim.
Sevgiler.