Saturday, February 27, 2010

Resim 166

Niye aglıyor Ahrar bilmiyorum, kardesim cekmis bu fotografı :)
Resim 110
Persembe gunu sulu yagmaya baslayan kar cuma sabahı kalktıgımızda dizimize kadar gelen kara dondu,okullar tatil oldu bu ay ikinci tatilimiz ve on senedir boyle karlı kıs gecirmemistim Newyork'ta.
Resim 127
Sabah kahvaltımızı yaptık hemen kimseler oynamadan karla, parka gittik , oynadık.O gece bes bucukta telefon caldı baktım mesaja gecti, birileri bir sey anlatıyor:) Nyc'de okulların tatil durumlarını haber veren bir siteye uye olmustum,telefonumuda bırakmıstım,onlar aramıs, tebrik ettim eyaleti bir kez daha o gece besbucukta arayıp haber verdiler okullar tatil diye :)
Resim 132
Kar her yasta zevklidir :)


Resim 103



Benimkilere eglence oldu balkondaki kar buyuk olanı kapıyı acıp kar alır eline , kucuk olan tadına bakmak ister , tum ikazlara ragmen yer saklı gizli :)

Persembe gunu Turkiye'den gelen misafirlerimiz vardı yemekte, yeni geldikleri icin cok yorgundular :) yemekten sonra evlerine gectiler :)
Cuma gunude Mirzahan ve Ahrar'ın kuzeni Ferhan ablaları geldi, hava durumundan dolayı endiselenmistik ama sorunsuz indi ucak. Gelirken iki valizle geldi biri bize ait digeri kendine :) Anneanne, dede, Fatos abla ve Tuna dayıya cok tesekkur ederiz gonderdikleri ciciler icin, o kıyafetlerle bir Mirzahan ve Ahrar daha giyinir :) benim siparislerimde gelmis, ayrıca lokumlar damla sakızlı bana , kavrulmus fistıklı babamıza, Petek pastanesinden kuru pastalar enfesti hepsi :) gevrek (ben seviyorum ), cesit cesit cikolata ve sekerler, ayrıca halamızada tesekkur ederiz gonderdigi ciciler icin :) kısaca aksam valizleri acarken cok sevincliydik :)

Sevgili Sumeyye ve Betul miminiz aklımda diger posta yazıcam insallah :),

10 comments:

Anne ve Bebisi said...

Ahrarciga hayirli, saglikli, uzun bor omur oncelikle:)

Cicilerinizi gule gule giyin, malalarinizi afiyetle yiyin :))

nohut oda said...

ne guzel olmustur sızın ıcın gelen hedıyeler..
bızım buralardakı karlar bıttı gectı..darısı basınıza artık..

ZarpandiT said...

kar yok burada..ara ara bahar ara ara yağmurla geçiriyoruz hayatı..ama sizin oraya baktığımda karı özlüyorum beşiktaşa inincede iyi ki bugün bahar gibi diyorum ayarsızım sanırm :)

ps: bir haftadan fazladır diyeceğim diyemedim :) hemşom bana acil adresini gönderirmisin aceba ???

betül said...

yurt disindan misafiri gelenler hep öyle olyor degilmi bir sana bir kendine:) annemde 3 valizle gelmisti biri kendine biri babayla bana biri cücaye... hakikaten hala bircok esyayi giydiriyorum. anne büyk almissin cogunu diye hayiflanmistim halbuki:))) tüm günlerinizin böyle neseli gecmesi dilgyle

selinka said...

güle güle giysinler inş.mamalarınızıda agız tadıyla yiyin.petek benimde favorim.ve bende pastalarına dondurmasına bayılırım.cok güzel ve temizdir.ayrıca ona yakın oturuyorum.sevgiyle cok mutlu kalın canım.

our twins of new york said...

Afiyet bal-seker olsun, yarasin canim benim.
Cicilerinize iyi gunlerde gule gule kullanin...

ab-ı hayat said...

Kar yok burada ama bol bol yağmur yağıyor bu kış...

iffetin günlüğü said...

Buralara yağacak karda oraya gitti galiba.Keyfini çıkarın..

Kıyafetlerinizi güle güle kullanın.Mamaları afiyetle yiyin inşallah.Peteğin pastaları ve gevrek Amerikaya gitti ya pes..Ben de çok severim gevreği.

sevilay said...

memleket özleminizi azda olsa gidermişsinizdir.Karada epey doydunuz sanırım bu sene:)))

Red Riding Hood said...

OHH ne güzel bolca hediye ve misafirli geçen hafta olmuş