Tuesday, February 9, 2010

Snow and Hopefully more Snow


Bu pozu cok begendım .


Kar topu yapmaya calısırken elini kara sokup cıkartıyor sonra gelip bize atıyor :)
Eline kar gelince ufu ufu dıyerek geldı yanımıza temızleyın dıye:)


Pazar sabahının ozeli pancake di :)

Cumartesı gunu kar yagmıstı NY'a, sabah kahvaltıdan sonra oynamaya cıktık erımeden,Mırzahan arkadaslar ııle takıldı.Bız de Ahrar'ı eglendırdık :) Yarın ıcın buyuk bir kar fırtınası beklenıyor, okullar tatil bizde planlar yapıyoruz parka gıdelım kayalım, kar topu oynayalım dıye :)
Ikı gundur aılecek hastayız yataklık degıl ama mide ve bagırsak enfeksıyonu, babamızla basladı kardesım, ben ve bugun de Mırzahan yakalandı dilegim Ahrar da olmaz. Okuldan aradılar oglen Mırzahan kustu okula gelın alın dıye , aldım eve geldım ilac verdim, evde de cıkardı bır kez , cabucak gecer ınsallah.

17 comments:

our twins of new york said...

Seyma'cim
oncelikle hepinize gecmis olsun(( Umarim Ahrar'da nasibini almaz!
Canim o gunku karda biz cocuklari sadece 7 veya 10 dk. cikardik. Ama gelgor ki pazardan beri oksuruk ve burun akintisi var. bende kar fotolari koyacaktim, vazgectim:) Yarin sozum ona buyugu bekleniyor ya:P
O resime ve ucan Ahrar resmine bende bayildim, masallah...

TUANA BERRA' nin annecigi ... said...

Gecmis olsun!Seyhan'dan geliyorum ... Newyork'lular hep hasta sanirim;(((
Rabbim acil siflar versin.

Resimler de cok seker cikmis Ahrar Masaallah!

Anne ve Bebisi said...

Gecmis olsun..

Evet ya, poz harika :) Tam cercevelik :))

deniz misal said...

Geçmiş olsun, tez zamanda iyileşin de karın tadını çıkarın inşallah..

ZarpandiT said...

ayy yerim şu şirinliğe bak maşallah ya :)

inşallah canım ya :( bende ses seda yok ne oluyor diye mail atacaktım bu sbah :)) bulabilirsen çubuk tarçını emdirt mide bagırsak enfeksiyonlarına birebir :) küçük küçük parçala şeker misali agızlarınızda tutun..ben cok faydasını goruyorum :))

ben size pazar sabahı kahvaltıya gelmeliyim :))

Red Riding Hood said...

Çok geçmiş olsun ,

arzu said...

Cok gecmis olsun!Fotograflar harika!

nohut oda said...

ahrar yıne cok şirinsin..
haberlerdede görüyoruz..kar ıyıce bastırmış..
aman dikkat ...

SEVGİ said...

çok çok geçmiş olsun ...
resme bayıldım çok şeker çıkmış minik ...

selinka said...

maşallah canım cocukların cok güzel inş bahtlarıda güzel olsun,hep yolları iyiinsanlarla kesişsin.ben kendi cocuklarımada hep iyi insanla karşılaşsınlar diye dua ediyorum,ayrıca cok gecmiş olsun.oda insanı cok dermensız bırakır,acaba sudan olmasın,hepiniz aynı şekilde deyince.burası daha yeni ılımaya -1 de oldu bugün dışarı adım atamadık nerdeyse mübala olmasın ben 4 aydır normal sokaga cıkamıyorum,soguk,kar ama yinede saksı hanımı grip yakaladı malesef.ben burda 8 yıldır yaşıyorum,bu seneki gibi ilk defa bu yıl oldu.havalarda dengesizleşti.sen kac yıldır orda yaşıyorsun,sevgiyle mutlu kal.

Kitubi.com said...

Geçmiş olsun, onunla birlikte siz de eğlenmişsiniz gibi görünüyor, gerçi fotoğraf çekme isteği çok oyalıyor insanı :)

sevilay said...

gözünüz aydın yine kar yağmış:)çok geçmiş olsun bu arada.Allah acil şifalar versin,inş ahrar hasta olmaz...

New York'tan said...

Tesekkurler gecmis olsun dilekleri icin arkadaslar, malesef Ahrar da da basladi bugun neyse bagirsak ve midemiz temizlenmis oluyor boylece :)

Hemsom beklerim Gel pazar gunu Kahvaltilara :)deneyecegim taricini thanks :)

Selinka bu sene 10.senem Ny'da :)

ARIFE TARIF GEREK said...

Iki gundur buralarda neden bu kadar soguk oldugunu simdi daha iyi anladim :)
Begendiginiz pozlari bende cok begendim, masallah cok tatli bir oglunuz var :)

betül said...

cok sevimli gözüküyor. pankekte sahane...

iffetin günlüğü said...

Çok geçmiş olsun..Uçan Ahrar ve o gülüş harika..Allah nazardan korusun.
Buraya kar çok az yağdı geçenlerde,hemen eridi.Haberlerde görüyoruz karlı havayı.

HALE ATMACA said...

çok çok geçmiş olsun. İst. da da çok karlı bu kış ve de çok soğuk.

Uzun zamandır giremiyordum fırsatını bulup. Hayat yokuş aşağı akıyor hızla. Sizinki daha yavaş, daha keyiflidir umarım. Miniklere öpücükler, sevgiler.