Friday, March 19, 2010

5th Aveneu


Bugun aksam 5th aveneu'de gezdik,unlu markaların toplandıgı cadde burası.Cok ihtisamli, cok luks, cok canlı,rengarenk magazaları bulacagınız yer.







Resim 283






Resim 288



Rockefeller Center

Apple bınası




Bu seker nasıl yenir :)















Resim 230




Resim 260






Resim 245


Torbayı doldurp cıktık buradan ama Ahrar'ı unutmusuz arabasınan indirmistik rahat gezsin diye bu bolume geldigimizde tutamadık onu saldırdı sekerlere :) hatta bir tanesini almıs uzun ince yılan seklinde bir seker yemeye baslamıs ucundan hemen :) kasaya gelince gosterdik onemli degil odeme yapmanıza gerek yok dediler :)





















Resim 233







Nuh'un gemisi:)














Lady Gaga ( Ben bu isim ilk defa tv de giydigi sıra dısı kıyafetleri gosterilirken dikkatimi cekmisti:)

















Katie Holmes giymis bu kıyafeti altında yazıyor ne zaman nerede giyildigi (Giorgio Armani)





7 comments:

our twins of new york said...

Rockefeller Center da buz pateni ve yilbasi aksami karsilamalari cok guzel oluyor. Uzuuuun zaman oldu o diyara gitmeyeli (sanirim 3 sene kadar) Sanki ben Ny.da yasamiyorum:PPP
Ahrar'i nasil unuttunuz:)

ZarpandiT said...

şekerlerin olduğu kısımda koptum ben :)

selinka said...

mrb sevgili seyma.cocuklarla dışarı cıkma zorluklarından biri daha bizimkilerde gördügünü istiyor cok zor anlatıyorum küçük olanına bazı şeyleri yememesi gerektigini.büyüge söyledigimde anlıyor ama şekerlerde beyni biraz karışıyor cocuk işte.kücük cıldırıyor.ne güzel gezmişsin tadını cıkarmışınız ailecek sevgiyle cokmutlu kalın.

sümeyye said...

şekerler!!!

sevilay said...

gerçekten çok gösterişli bir yermiş.Ama benim ilgimi en çok şekerler çekti:)insan içinde kaybolur.Ahrarı anlamak lazım:)

betül said...

cok güzel yerler hakikaten ihtisamli. paten kayilan yere ayri bir bayildim.

New York'tan said...

Seyhan cok uzatmısın arayı ya havalar guzelken degerlendır bence cocuklarda buyudu aılecek gezersınız :)


Seker bolumu hepımızın favorısıydı arkadaslar :) aldık sekerlerı eve gelmeden bıttı hepsı :)