Tuesday, March 2, 2010

...

*Ogluslar yordu benı bugun, Ahrar oglen dısarda oldugumuz icin ogle oykusunu erken uyudu, aksama dogru huzursuzdu, ben de uyutmadım dokuza kadar, abisi ile kavga ettiler, ayırmaya calıstım, bazen Mirzahan bazen de Ahrar agladı, abimiz zarar vermek istemiyor kucuk oldugu icin Ahrar ama sabrın sınırı var tabii:)
*Okuldan karne ile geldi Mirzahan masallah guzel karnesi , ogretmenı yorum kısmına derslerde konusuyor yazmıs kendısıde soyluyordu daha once anne ogretmen bana cok konusuyorsun dıyor dıye:) ben de dedim hic konusma tenefuslerde konus dıye :) evde de farkettik devamlı bir seyler anlatıyor, gelecekte olması muhtemel olaylardan onlar olursa nasıl sonuclanacagından falan :)
*Yarın ufak caplı kar fırtınası varmıs yine..
*Evde herkes uyudu bu sessizligi ozlemisim bugun :) TV de Lost var fanatigi degilim ama ara sıra bakıyorum.
*Seker ve cikolata tuketimi had safada, bitselerde rahatlasak :)

Cileklirecel Betul mimlemisti beni, cevaplıyorum simdi
1. Neden blog yazmaya başladınız?
Ailemizden ve akrabalarımızdan uzaktayız, onlara oglusları, gezdıgımız yerlerı, yasadıgımız sehrı gostermek icin yazmaya basladım
2. Keyifle takip ettiğiniz blogu belirtiniz
Blog listteki arkadasları severek takip ediyorum yoksa niye tıklayım degil mi zorlayan yok ki :)
4. Çocukken yaşadığınız eğlenceli bir anıyı anlatınız
Bu cocuklugu niye bu kadar taktık bu aralar acaba :) aklıma gelmiyor gece gece
5.Unutamadığınız bir tat, bir koku, bir ses, bir dokunuş, görselliğe ilişkin bir anınızı anlatınız.
Benim kulaklarım cok iyi duyar komik oldu ama oyle,en ufak sesi isitirim esim sasırır bu olaya :)
Cin restorantlarından gelen kokudan nefret ediyorum, yazın mumkunse onlerinden gecmeyin.


6. İçinizde saklanan yaramaz çocuğun aklından hangi yaramazlığı yapmak geçiyor?
Uslu bir cocuktum ama bu hafta bir gun off almak istiyorum, sabah erkenden cıkıp yollara atayım kendimi aksama kadar gezeyim istiyorum :)
7. Hep yapmak isteyip bir türlü yapamadığınız bir aktivite/hobi
Buz pateni, dusup bir yerimi kırmaktan korkmasam ogrenmek isterim :)

Ben de Baran ve Mirza'nın annesi Pınarı, Zehra'mın annesini mimliyorum .Kolay gelsin.

Bir de evimin en sevdigim kosesi mimi var onu fotograf cekmeye fırsatım olmadıgı icin cekemedim bu hafta, next postta hopefully :)

12 comments:

iffetin günlüğü said...

Karneniz hayırlı olsun.
Bizim ortanca da çok konuşur derslerde,Suriyede öğretmeni -kesirul kelam- yazmıştı karnesine.Adı öyle kaldı bir ara..Bu ara iyi herhalde şikayet gelmiyor..

Mim olayı hoşuma gitmiyordu ama bu ara sevmeye başladım.

pinar said...

yanitladim bile:)hayirli olsun karneniz selamlar:)

New York'tan said...

Sevgili Iffet bazen bizde diyoruz Mirzahan'a yeter artik annecim birazcik dinlen diye :) Mimler degisiklik katiyor blog hayatina :)

Thanks Pinar'cim :)

SEVGİ said...

Derste konuşma faslı bizde de var .ne yapacağız bilmiyorum .hafiften uyardık ama bakalım ne kadar uyacak küçük bey.
bende de mimler birikti ev mimini aynı şekilde resim çekemedim sanki bütün gün evde olan ben değilmişim gibi:))
Buralar günlük güneşlik ,laleler bile hafiften hafiften topraktan çıkarmışlar kafalarını. kar sizin oralara kaydı herhalde...

our twins of new york said...

Mirza'yi tebrik ederim Seyma'cim.
Allah nice guzelliklerini gostersin. Kokular konusuna katilmamak mumkun degil:))

selinka said...

ay Allahım bu soguk havalar bu sene bitmek bilmedi.burası ğüneş actı bugün sizede1 haftada gelir inş.cemreler düşmüş zaten hava ısınmaya başlasın sende offunu gercekleştirsin sokaklarda şanslısın dışarılarda gezebileceksin benim içinde gez sevgiyle cok mutlu kal.

Ashley said...

tebrikler ;) iyi karne getirmiş ve iyi bi hediyeyi hak etti

sevilay said...

karneniz hayırlı olsun.Allah başarılarının devamını getirsin inş.Mimi cevaplıyorum şimdi sevgiler:))

Red Riding Hood said...

Umarım okul hayatı boyunca böyle güzel karnelerle gelir sizlere. Aileler için çok büyük mutluluk.Mirzahana da tebrikler annesi
Sevgilerimle
A.B

dragonfly said...

canım iki gün oldu blogunu keşfedeli...

2005 deki kayıtlarından başladım okumaya.... bayıldım... çocuklarına . anlatım diline... bundan sonra sıkı takipçinim haberin olsun...

bu arada Ahrar'a İstanbul dan selamlar...

Ona aşık oldum galiba itiraf etmeliyim

sevgiler

Yelish said...

ben geldiiim
bi kayiyim dedim New York arkadasim ne yapiyor , ogluslari yormus onu megersem :)
Yeni blogumu sana vermismiydim ? Canims'a yazmissin gordum gecen gun , emin olamadim
Optum haydutlarini :)

New York'tan said...

Tsekkurler guzeldilekler icin arkadaslar :)

Dragonfly hosgeldin, bekleriz her zaman, tesekkur ederim guzelsozlerin icin :)

Yeliz dedim bu unuttu blog dunyasını kardesi gelince hosgeldin :)