Friday, March 12, 2010

...

Resim 197




Resim 200

Persembe gunu bebek mevludundeydik ne cok bebisimiz oldu bu sene :) eve geldikten sonra havanın guzel olmasını fırsat bilerek sahile gittik hep beraber , yuruyus yaptık donuste Ahrar mızmızdı sebepsiz aglamalar basladı parkta bile zevk alarak oynamadı, evde cok sakindi Ahrar gibi hareketli hic oturmayan bir cocuk icin :) gece aglayarak uyandı bogazını gosterdi anladım bogazı agrıyor agrı kesici vermeye calıstım gecenin ikisinde cıglıgı bastı bu huy yeni cıktı onceden icerdi surup icemedi tabii , bugun doktora goturduk, onuda gorur gormez aglıyor no no diyerek :) cok onemli bir sey cıkmadı ilaclarımızı aldık eve geldik, yagmurluydu bugun hava haftasonuda oyle olacakmıs yagmurlu havaları hic sevmiyorum mumkunse gece yagsa gunduz yagmasa :)


Resim 203



Resim 204



ODUL










Sevgilİ Betul ve Pınar bana bu odulu layık gormusler tesekkur ediyorum ikisinede :) Ben bu odulu


INNOVATİVE ( YENİLİKCİ ) BLOGGER ODULU olarak alıyorum neden derseniz creative (yaratıcı )kelimesi insan ustu ozelliklere sahip olanı dusundurdugu icin :)
bu odulun ozellıkleri var

1.Sizi ödüllendirene teşekkür edin
2.Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.
3.Ödülün logosunu yayınlayın.
4.7 yaratıcı blogger ödüllendirin.
5.7 blogun linkini yayınlayın.
6.Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.
7.Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın

Ben bu odulu
1.Seyhan'a
2.Emine'ye
3.Nohut oda bakla sofra'ya
4.Selinka'ya
5.Arzu'ya
6.Sumeyye'ye
7.Zehra'nın annesine gonderiyorum .

9 comments:

Yelish said...

gecmis olsun
agriyan yerlerini gosterebiliyor olmalari ne buyuk kolaylik di mi

burda da yagmur basladi
gunes ce-e yapti gitti
yaz geldi demistim oysa ki !

New York'tan said...

Me too Yeliz, gunesli gunler geldi demistim ama uc gun ust uste yagmur gosteriyor hava durumu hem de haftasonu ..

Rana Eslem GULMEZ said...

odul icin tesekkur ederim guzelim.ahrara cok gecmis olsun.hasta olduklarindaki sakinlik uzuyor insani dimi?iyilessede kostursa dedirtiyor insana)..

TUANA BERRA' nin annecigi ... said...

Gecmis olsun Ahrar'ciga...Hasta oldularmi hic dayanamiyorum ben o masum,masum yatislarina;((

nohut oda said...

karlar gitmiş hava acmış ohh ne güzel..gecmıs olsun ıns.. ahrarcıgımada...

pinar said...

gecmis olsun Ahrar a ve odulunde hayirli olsun:))

betül said...

cok haklisin o konuyu bende üdüsnmüstüm ama senn gibi bir cözüm aklima gelmemisti akil akildan +üstündür:) gecmis olsun bu arada

Aygül said...

Geçmiş olsun Şeymacım.İlaç konusunda biz daha yeni rahata erdik.Emin bebekken günde 3 defa kalp ilacı içmesi gerekirdi ve kusma huyu olduğu için çok zorlanırdım.Neyseki şimdilerde içme sorunu kalmadı.Hatta bazen illa ilaç ver diyor ki ben ağrı kesici bile içmem onada luzumsuz ilaç vermem.Bizde de güneşli günler geri gitmişti ki bugün az biraz geri geldi bakalım yarın ne olacak:)Öpüyorum şirin suratı:)

our twins of new york said...

Canim cok gecmis olsun. Benim bizliklar da hasta((( ufff! yaz gelsin artik yaaa!

Doktoru gorunce benimkiler de "anne nooo" diyip boynuma sarilip kafalarini omzuma gomuyorlar. Ama nafile!
Ilac icirmek ise bir kabus. hem onlar hem benim icin((

Gecen hafta kizlar geldiginde hangi bebegi sevecegimi sasirdim, sorma:)) uyanik olani aldim kucagima musait oldukca:))

Odul icin thanks:) bu arada mimide unutmus degilim. dur hele su birkac gun gecsin bir rahat nefes alayim da:)