Sunday, March 21, 2010

Haftasonu Sekeri

Cumartesi kahvaltı oncesi bu guzellikle balkon keyfi yaptık :)
Kahvaltısınıda aradan cıkardık oynarken :) ( Agzındaki gorunen ekmek ondan )


Bruto ve Tacolar .Biz ailecek Meksika mutfagını seviyoruz , belki fasulye ve tortillalar tanıdık geldigi icindir :) Dısarda ısmarladıgımız zaman etsiz oluyor , evde kendimize etlisini yapıyorum. Tortillaları marketten alıp, icini hazırlayıp uzerine sour cream koyup servise hazır hale getiriyorum.
Tacolar


Cumartesi gunu New Jersey eyaletine gittik, baharın ilk gunu dısarıdaydık aksama kadar hava superdi, oncesinde carsi isini hallettik sonra karnımız acıkınca Turk market ve lokantalarının oldugu caddeye gittik, Ny da da var ama Nj kadar cesitli degil,karadeniz pidecisi , Gaziantep kebapcısı, pastanesi her sey mevcut ,hazine bulmus gibi sevindik :) yemek isini hallettikten sonra tulumba tatlısı istedi canımız, Turkiye'dekiler cok sanslısınız aradıgınız her sey elinizin altında :) verilen adrese gittik ama kalmamıs malesef biz de yas pastaların tadına baktık,hasret giderdik ozledigimiz tatlarla :) cocukları parka goturduk yorulana kadar oynadılar eve geldigimizde saat dokuzu geciyordu, cocuklara dus aldırıp yatırdık sabah dokuza kadar uyudular bu bizim icin rekor bir saat, en son ne zaman boyle gec uyandılar hatırlamıyorum bile :)

Bugun sabah Ahrar'la market alısverisi yaptık sonrası ev temizligi ile gecti hafta ici kermes calısmaları basladı ev islerine fırsat kalmıyor malesef , camasırıda unutmamak lazım hava guzel olunca balkonda kurutabiliyorum.

Bu hafta sonundan cok keyif aldık :) Thanks Daddy :)

7 comments:

sümeyye said...

fotoğraflar cok guzel..
hey turkıyedekıler cok sanslısınız deme hemen!! bız de o tatlardan mahrumuz ayol!! o şekerlerı unutmadım daha (bogazı genıs bırı olarak yanı!!) (ben cocukken almanyada alasını bulurduk..şu yasımdayım daha yok buralarda o türlerden mesela)
***birde burdakılere sormak lazım :) bak mıllet gıtmek ıcın kac takla atıyor :D

SEVGİ said...

Ne güzel her yerde bahar havası insanın eve giresi gelmiyor..
Türkiye ye ait lezzetlere ulaşımın zorluğuda kötü yaa..

pinar said...

bahar havasi bile insani mutlu etmeye yeterde artar bile:)cook hos fotograflar:)sevgiller...

our twins of new york said...

Insan ulkesinden uzak durunca anliyor bazi seylerin kiymetini. (ben yiyecek grubunu katediyorum!)
ordakilerde kilo alicaz diye pastanenin onunden gecmiyorlar(-mis)!!!

New York'tan said...

:)Sumeyye ben tatlıyı cok severım ama yok ya burada Tr de kı gıbı yok ne yas pasta ne serbetlı tatlı , bor gulluoglumuz var canımız tatlı ıstedıgınde oraya gıdıyoruz :)

Sevgi ve Pınar guneslı gunler bugun ıtıbarıyle yerını yagmura bıraktı :)

Seyhan insallah Tr gıdınce patlayana kadar yiyelim:)

Ayşe said...

Ne güzel bir gün geçirmişsiniz, fotoğraflar da çok güzel..Tatlıyı bulamadığınıza üzüldüm, imkan olsa da buralarda yollayabilsek..neyse bir daha ki sefere tükenmeden yetişirsiniz inşaallah..

Sizi listeme ekliyorum, görüşmek dileğiyle, sevgiler...

New York'tan said...

Tesekkurler sevgili Ayse :) bende ekliyorum seni, buyuk oglumla cocukların yasları aynı sayılır ne guzel:)