Monday, March 29, 2010

Hayatın icinden ..
















Babamız cekmis bu fotografı cepten oldugu icin parlak degil, bunlar starbucks kahve kutuları, ne kadar cok degil mi, bunları buraya yerlestiren kisinin amacı kahveyi boyle degilde , kullanılıp atılmayan bardaklarda icmeyi tesvik icinmis, tutar mi bu fikir tartısılır :)





Bugun bir magazada rastladık bu elbiseye, etiketi dikkatimizi cekti :)

















Cumartesi aksamı Canakkale sehitlerini anma programı vardı cami de, gece 12 de eve geldik, izlerken ve dinlerlen cok duygulandık , agladık.Ne zor sartlarda kazanılmıs bir savas, okul yıllarından beri tarih kitaplarında okuruz ama boyle fotograflarla, yasanmıs olayların anlatımıyla dinlemek daha etkileyici ve huzunluydu.Allah razı olsun hepsinden ..


















Abi -kardes muhabbeti:)





Bu yatagı evde misafirimiz olan Ferhan icin almıstık ama cocukları durduramadık uzerinde zıplaya zıplaya yatagı patlatmıslar :) cop oldu artık .

11 comments:

betül said...

:)))bardakalr cok degisik duruyor hakikaten. caminiz cok güzelmis bayildim. allah razi olsun oradakilerden yapanlardan yaptiranlardan. ben daha cok ilce kivaminda bir yerde yasiyorum. birtürlü bir parca türk bir araya gelip yapamadik söyle bir camii. imrendim vallahi. allah kabul etsin:) o yataklardan bende istiyordum söyle kenarda bulunsun diye sizinkinede gecmis olsun:)

selinka said...

maşallah sevili betüle bende katılıyorum gercekten cok güzelmiş.cami bizimkiburda ev gibi yurt da olarak kullanıldıgı için. ve sadece erkeklere özel ben hiç görmedim daha bu zıplama hepsinde var bizimkilerde kendi karyolalarında sürekli zıplıyorlar.sevgiyle mutlu kal.

Ayşe said...

Hepimizin dikkatini çekmiş camiiniz..maşallah ne güzel...

Abisiyle kardeşinin muhabbetleri de çok tatlı..daim olsun inşaallah...

Havalı yataklar nasıl oluyor, misafiriniz memnunmuydu? almayı bende düşünmüştüm bir ara merak ediyorum da..

Red Riding Hood said...

Çok güzel :) Bu çocuklarda da hiç enerji bitmiyor belli.Valla kolay gelsin diyelim.
Sevgiler miniklere ,oralara
A.B

nohut oda said...

olabılır aslında şık fincanlar sunumlar yapabilir ama çok etkili olmayacaktır bu tepkı en guzel cevap almamak para kazandırmamaktır.
şişme yatak o sanırım ve patladı öylemi:P maşallah onlara

pinar said...

bende dusunuyodum o yataktan misafir icin nasil kullanislimi?Caminizde guzelmis bende bigun bizim camiiyi fotogrlyim burda coook buyuk bi camimiz var:)

sevilay said...

İnsan gurbette olunca daha çok ihtiyaç duyuyor sanırım böyle güzelliklere allah kabul etsin.Yatağada üzüldüm gerçekten.Ama enerjilerini atmak istemişler çocuklarda haklı:)

New York'tan said...

Camimiz guzeldir arkadaslar :) Turkiye'de ki camiler gibidir,icinde bayanlara ait bolum, cocuk odası yemekhane her sey var bizim haftamizin yarısı orada geciyor :)

Yatagı bizde kullandık zamanında bu eve tasındıgımızda yatagıız gelene kadar rahattı bize gore kullananlar da oyle soyluyor :) tavsiye ederim misafir geldıgınde kullanıp sonra kaldırabılecegınız bır yatak :)

our twins of new york said...

Ilk resime bir anlam verememistim. Taa ki 2.resmi gorene kadar. Sonra aciklamani okuyunca dogru kanaat getirdigimi gordum:)

Yataginiz icin Allah rahmet eylesin:)

Yaa seymacim Canakkale Sehitlerini anma gunu programinin oldugu gun aksam ustu 3:30'da Emine tel. mesaj birakmis. (cunku tel. sarji bitmis, bende bilmiyordum) Esim ise bana Kutlu dogum haftasi programi dediginde ben istemiyorum sen git dedim. ben gitmeyince oda gitmedi. (bir aksam oncesi o program vardi zaten diye) Oysaki birgun onceden haberim olmus olsaydi tel. mesaj birakilsa bile ben onu alacaktim. Diyecegim o ki; bu tur programlarin olacagi gunler oncesinden bellidir zannederim. hazirliklar vs. dahilinde. neden son anda haber veriliyor? Organize eksikligi mi yasaniyor? Zamaninin, haftanin yarisina ait bolumunu orada gecirdigini bildigim icin sordum:)

New York'tan said...

Seyhan'cım ya uzuldum haberınızın olmamasına brooklyn ıcın camı ve sohbetlerde soylenmıstı Turk ıs yerlerınde de duyurular asılıydı ama sızın haberınız olmamıs Saduman teyzelerde vardı o gun ısın garını bundan sonra aklımda olsun senı arar haber verırım ok :)

our twins of new york said...

Sevgili Seyma;
S.teyzede aksam ustu aramis tel. sarji olmadigi icin msj. cikinca kapatmis.(6:30-7:00 gibi) Gelip kapiya vurmayida akil etmedim dedi:)) Zaten son anda haberim olmus olsaydi bile gelemezdim. 2 cocuk hazirla yedir giydir kendin giyin en az 2 saat lazim bana. Kismet degilmis:P


Not: Ahrar'in ticker'ini duzeltmemissin. Farkinda degilsin herhalde:)