Wednesday, March 10, 2010

Home Sweet Home

Resim 191
Bugun balkonu temizledim atılacakları attım eski barbekumuz, plastik dolap ve kurumus cıcekleri, hava ısınınca balkonu kullanırız artık ama su ile temizlik icin yagmuru bekliyorum burada balkonlarda su gideri yok bir kova su dokup temizleyemiyorsunuz :) el ilede temizlenmiyor malesef bir kısın kiri , yagmur yagdıgı zaman elimde deterjan balkona dokup fırcalıyorum fayanslar parlıyor yagmur sonrası :)
Gulum kurumadı bu senede acar insallah ufak cicekler alıcam yine :) bir de masa sandalye takımı lazım ufagından :) Gunes yuzunu gosterince bahar moduna girdim:)

Ahrar da ben balkonu temizlerken bisiklete bindi, kısdan beri ilk defa izin verince sasırdı terlikleri giydi gezdi kurumus cicekleri attı asagıya :) hosuna gitti kısacası :)


Resim 187

Bugun odasında oynadı, oynamaz genelde tek basına ama degisiklik istedi galiba .


Resim 182

Sumeyye beni mimlemisti evinizin en sevdiginiz kosesinı gösterin diye, evimin her kosesini seviyorum, bizi yansıtıyor cunku :) secmek zorunda oldugum icin bu kose derim, koltukta oturup manzara izlemek hosumuza gidiyor yagmur yagdıgında pencereye vuran yagmur damlalarını , siddetli ruzgarlarda agacların saga sola savrulmalarını , baharda agacların yesilligini izlemeyi seviyoruz .

Mirzahan uc gun ust uste sınav olacak bu hafta, evde calısmasına gerek kalmıyor, okulda hallediyor ama yinede ozet geciyoruz konuları.
Belki biliyorsunuzdur Diary of a wimpy kid kitabı ve serisi, onun hastas,ı okumadıgı kitabı kalmadı en son, do it your self kitabını amazondan getirttik simdi onu okuyor ve nisanda olması lazım filmi cıkıyor simdiden yaptık gitme planlarını :)

9 comments:

sevilay said...

balkon sefaları benimde en vazgeçilmezimdir.Ama burda maalesef yapamıyorum.Balkona çıktığımda karşı evin manzarasını görüyorum çünkü:)Bu keyfimde bursaya kaldı...Mirzahana şimdiden başarılar.Allah yardımcısı olsun inş.

iffetin günlüğü said...

Balkon önündeki köşen çok güzelmiş.Balkon sefasını ben de çok severim.Doğru dürüst kış olmadı ama sıcak havaları çok özledim.Ahrar bisiklete binebildiğine göre balkonunuz uzun galiba.Sürmeli kapılarıda çok seviyorum..

sümeyye said...

oh ne guzel..benımde temızlıge ıhtıyacım var ama du bakalım :)
her aksam yarın dıye gecıstırıyorum..güneş batınca temızlık yapmak gelmıyor ınsanın ıcınden..gunesı gordugum tek gunler hafta sonu olunca..ona da bahanem esım zaten bı tek hafta sonu gelıyor hafta ıcı yaparım dıyorum..gunluk temızlıkler ıdısında şöyle dalasım var dolaplara vs..bakalım ne zaman :)

nohut oda said...

ahrar cok koşturmuş sacları ıslanmış.canım benım ne kadar hoş gözüküyorburadan ..bu arada o bembeyaz koltuğu nasıl koruyorsun..

betül said...

o balkon temizleyememe olayi bizde de var.hani trde olsam alicam hortumu öyle mis mis yapicamda yasak :(( nohut odanin meraki bendede kaldi haberin olsun.masaAllah nazar deydirip biryerlerine birseyler döktürmeyelim:) ahrari öptüm sinav oglaninada cok rabbim basarilar versin

pinar said...

off bu dert bendede var adamlar baklon diye sanki kaldirim tasidosemisler:(gozunu sevdigimin turkiyesi ve evleri tak hortumu mis gibi yika kalebodurlari:)Seymacim bende bi odulun var alirsan sevinirim:)

dragonfly said...

canım bayıldım bahar planlarına .... havadaki bahar kokusu insana accaip bir enerji veriyor...bende bu sene cok eskimis olan bahce mobilyalarımdan kurtulmanın planlarını yapıyorum.. basit ve küçük olsada temiz ve yeni olanlar gelsin istiyorummm

sevgiyle kal cnmmm

New York'tan said...

Iffet balkonumuz ince uzun :) uzunlugu guzelde biraz daha genis olsa daha iyi olurdu :)

Sumeyye sen temizligi haftaici yap :)


Nohut oda, Betul , o koltuk esimin odasindaydi misafirimiz olunca onlarin odasina aldik, kirlensede problem degil, cikip yikaniyor :)
Cok rahat yani bakimi :)


Thanks Pinar'cim :)

Ben de oyle dragonfly, temiz ve yeni esyalar istiyorum balkona :)

Red Riding Hood said...

Ahaha ne güzel o da Ashley ablası gibi çıktı kitap konusunda desene.Bizde de şu an
Diary of A Wimpy Kid
Diary Of A Wimpy Kid Rodrick Rules
Diary of A Wimpy Kid Do it yourseşf Book
ve
Diary of A Wimpy Kid The Last Straw var :)))Hepsini okudu. Türkçesi de çıkmış .Saftiriğin Günlüğü diye geçiyor ama Ashley olduğu gibi American Language den okuyor .Çok güzel bir kitap gerçekten. Görünce şaşırdım aferim Mirza 'ya ;)Burada D&R da satılıyor tüm serileri.