Monday, March 15, 2010

Life

Bu kıyafeti giydikten sonra monkey diyerek gosteriyor maymunu :)
Cocukların favori oyuncagı simdilik :)
Cikolatalı kekin naneli dondurma ile bulusması

Haftasonu yagan yagmur ve esen ruzgar Newyork'ta hayatı felc etti, agaclar devrildi evlerin ve arabaların uzerine, biz yagmur, ruzgar demedik Ikeaya' ya almamız gereken dolabı almaya gittik,cocukların dolabının ayagı kırılmıstı, sıgamıyoruz eve, dolabımız az, evimiz kucuk..
Yarın Mirzahan'ın veli toplantısı var, okulu yarım gun bakalım ne diyecek ogretmenimiz heyecanlıMirzahan :)
Bugun Emine'ye davetliydik, itiraf ediyorum cok yemisim saldırdım resmen, kahvaltı yaptık sabah sonra saat dorde kadar bir sey yemedik fırsat olmadı, ellerine saglık Emine :) hepsi cok lezzetliydi.
Ahrar karsımdaki koltukta uyuyor, babası gelip gidip opuyor yanakları kızardı cocugumun :)
subwayle gitmistik bugun, Ahrar cok sevdi bu ikinci onunla beraber bebek arabasını olmadan gidisimiz, heyecanla subway diyor gorunce, koltuga oturup bekliyor hareket etmesini :) bir de cıkardıgı sesden korkup kulaklarını kapatıyor parmaklarıyla :)
Yetisemiyorum gunlere cok hızlı geciyor, bir pazartesi bir cuma oluyor.
Yoruldum ,I want break please :)

10 comments:

sümeyye said...

günlere yetişebilen var mı acaba bilemiyorum..bazen diyorum ki ''sıkılmayı özledim'' aylak aylak gezmeyi.. öğrencilik muhteşemmiş meğer..!
tabaktakiler süper :)

betül said...

günleri kacirmak bende de oluyor bazen. kafamin dolulugundan diyorum cogu kez.
yurt disindaki evlerin hepsimi öyle dedim yazini okurken. bir bicimsizlik bir kücüklük var.elbettte bicimli ve büyk evler vardirda onlarda cepte alev cikartir :)) ben suan 630eu kira veriyorum su haliyle düsün daha nekadar cikabilir. evimi seviyorum.bize yetiyor.mutfagi kücük banyotuvalet kücük ama belki olmasi gerektigi kadar diyelim.biz alismisiz tr de bir oda büyüklügünde banyotuvalete ya moral bozuyor.gecen yil bu eve tasinirken bir daha tasinmiyacagim dedim kendimce icimdeki bikkinliktan.o yüzden cift cocuk odali bir ev tuttum.simdi orasi giyinme odasi olarak kullaniliyor.öyle bir odanin olmasi cok pratik.ütü masasi,süpürge,fazla yorgan vs.,günlük kullanilmayan nevresim vs. hatta özlemesini bekledigim oyuncaklari...hep orada.evi epey rahatlatiyor.
amma uzun bir post oldu.cok pardons.:) selametle oluslari öp

Red Riding Hood said...

Minik adam çok tatlı yine maşallah. İkea'da alınan Muz salıncakta yakıyor hani :D :)Güle güle sallansın.
Sevgiler
A.B

nohut oda said...

aynen öyle bir cuma postu yazıyoruz 1 post daha eklemeden yine haftasonu gelıveriyor:))
naneli dondurma merakımı cezbetti yine..
kolaylıklar dilerim

New York'tan said...

Sumeyye dogru tesbit ogrebcilik harikaymıs :)


Betul benim ev uc yatak odası bir oturma odası ama ev icinde dolap az esyaları dolaplara yerlestirirken zorlanıyorum :)

Tesekkurler R.R.H


Nohut oda ,nane aromalı dondurma o:)

our twins of new york said...

me too:))

Aygül said...

Yerim O şekeri ben Şeyma:))Ne çabuk büyüdü ya.Büyüdükçe yakışıklı oluyor maşallah.Kek ve dondurma süper görünüyor:D canım çekti valla.Şu diyete girmeye çalıştığım sırada gözüm hep tatlılarda.

Rana Eslem GULMEZ said...

tekrar bekleriz guzelim afiyet seker olsun hepsi)ahhhh genis buyuk evler yarama bastin))

sevilay said...

ev küçük kişi sayısı çok olunca imdada yetişiyor dolaplar:)

minislerimin annecigi said...

Bir yetimin yuzunu guldurmek istermisiniz ? Bloguma bir goz atin.