Monday, March 8, 2010

New york New york

IMG_4846
Ahrar Mirzahan'la oyun oynamasını cok seviyor, yanına gidiyor sırnasıyor evet kedi gibi banada yapıyor aynı hareketleri kucagıma gelip yuzunu yanagıma degdiriyor, zorla sevdiriyor kendini :)




IMG_4812

Manhattan fotografları kardesime ait :), haftasonu bahar havası vardı Newyork'ta .


IMG_4730

Bu sarkiyi dinleyin fotograflara bakarken :)

IMG_4612



IMG_4723





IMG_4711





IMG_4707









IMG_4703



Burası sabun satan bir magaza
Cesit cesit sabunlar, kakaolu, berryli, muzlu, kahveli, ballı, aklınıza ne gelirse herseyden sabun yapmıslar :)

12 comments:

TUANA BERRA' nin annecigi ... said...

Ahrar cok tatli cikmis Masaallah!Saclarda uzamis iyice...

Resimlerde cok guzel ellerine saglik kardesinin.

betül said...

kareler muhtesem.cok güzel cekenin yayinlayanin ellerine saglik:)
sabun hastasi biri olarak ayrica sabunlara hayran kaldim. sevgiler

selinka said...

ay Allahım sevgili seyma aynı şeyi mi düşündükne bende akşamdan beri burda gelen cok hoş kokulu sabunları düşünüyordum onlar harika oluyor.bir arkadaşıma alması için sipariş edeyim diye düşünüyordum.bulgaristandan geliyordu galiba tam hatırlayamadım.2.ciler böyle oluyor galiba bizimkide öyle zorla abiyi baştan cıkarıyor.resimler herzamanki giibi harika sevgiyle cok mutlu kal.

selinka said...

ay Allahım sevgili seyma aynı şeyi mi düşündükne bende akşamdan beri burda gelen cok hoş kokulu sabunları düşünüyordum onlar harika oluyor.bir arkadaşıma alması için sipariş edeyim diye düşünüyordum.bulgaristandan geliyordu galiba tam hatırlayamadım.2.ciler böyle oluyor galiba bizimkide öyle zorla abiyi baştan cıkarıyor.resimler herzamanki giibi harika sevgiyle cok mutlu kal.

iffetin günlüğü said...

Bende sabun hastasıyım.Ballı sabun ilgimi çekti.Resimler harika, teşekkürler..

Red Riding Hood said...

Tam sevilme yaşı ne güzel. 1-2 yıl sonra büyüyünce sevdirmeyecek yada istemiycek şimdiden tadını çıkarın Ahrar'ın .
Sevimli şey
A.B

dragonfly said...

ahrar çok tatlı .maşallah...


Cnm sen music link ini eklemişsin ama unuttun galiba biz Türkiyeden. youtube bakamıyoruz...

sevgiyle kal.

sevilay said...

yoğun karla geçen kışın ardından bahar iyi gelmiştir size:)Sabun kokusunu bende çok severim.fotoğraflar harika bu arada:)

nohut oda said...

bodrum bodrum gibi olmuş başlık..
yıne cok hoş bir ahrar karşımızda:))

SEVGİ said...

kız güzeliği var derler ya Ahrar da aynen öyle annesi maaşallah
kış günlerinden sonra güneşli günler size de geldi herhalde...

ZarpandiT said...

oy yirim ben bunu yav :)
bu şarkıyı dinlediğim her saniye giderim yaşarım diyorum (yapay gaz:D) şarkı bittiğinde pıssss diye sönüyorum :)

bir güzel çift said...

fotoğraflar çok güzel ama müzik bir başka güzel...