Saturday, March 6, 2010

IMG_4569
Persembe gunu yemegi dısarıda yedik, Ahrar tutmak zor tabi yemek suresince kendi kendine oyunlar buluyor en son kesfi bardaktan ictigi suya tekrar tukurmek ıgrencim biliyorum :) ve bu karısıma bir sise tuzluk ve karabiber ilave etti, ozur diledik servis yapanlardan :)) cevreye verdigimiz rahatsızlıktan dolayı :)

IMG_4554
Asaf'ın cantasıyla gezerken evde

IMG_4345
Severek yedigimiz portakallı neskafeli kek
IMG_4287
IMG_4283
Manhattan fotografları Asaf'a ait..
IMG_4537


Soguk gecen haftaların ardından bugun gunesli hafif serin ama guzel bir hava vardı, biz de Ferhan'la alısverıs merkezlerine attık kendimizi, elimiz dolu ,dudagımızda gulumsemeyle eve geldik aksam :)

Ahrar esyasına cok sahip cocuk oldu cıktı, supurgemizi, utumuzu , utu masamızı vermiyor Kuzenine kullanması icin :) persembe gunu arkadasda oturdugum koltuktan kalkıp mutfaga gitmistim Ahrar geldi yanıma anlatıyor bir seyler elimi tuttu surukledi , benim kalktıgım koltuga baska arkadas oturmus onu gosteriyor bana ,anne senin yerine oturmuslar diyor beyefendi :) var boyle komik halleri.
Haftanın iki gunu kermes calısmaları baslıyor pazartesi gununden itibaren, iki gunde onceden programlı zaten,yogun gunler bizi bekliyor.

16 comments:

Yelish said...

tukurme isi bizde de var ,sonrada gulme krizine giriyor.Tekrar yedek kiyafet tasimak zorundayim :)

Eliniz kolunuz dolu olursa gulerek donersiniz tabii.Bu fotograflarida koyuyorsun boyle , atlayip gelecegim haberin olsun !
Caim Sikago'yu birakip koye tasindik zate , deli oluyorumm :))

* YeLiZ * said...
This comment has been removed by the author.
* YeLiZ * said...
This comment has been removed by the author.
New York'tan said...

:) Valla Yeliz bugun outletlere gittik dedim ya iki saat yol sessiz agaclar yol kenarında tek katlı evler koy gibi dedim :) gelirsiniz belki buralara temelli, her zaman beklerim Ny bu arada :)

betül said...

olsun annesi öylede tatli o. masaAllah subhanAllah diyorum bakip bakip ogluslarina saglik sihatti keyfi yerlerinde olsunlar herdaim...
ben kiz cocugu sahibiyim diyemi oglan cocuklarina imren imren bakiyorum dersin:)
bense fak yerleri seviyorum. o senin söz ettigin manzaralari olan yerleri. ama arada büyük sehre gelip elimi kolunu doldumak gülümseyeek eve dönmek ister cani...yasadigim yer büyük degil ama kücükte degil.türkiyede ilce yada kücük il denebilecek biryer. bir yönüyle aslinda ortasi. seviyorum sehrimi:)bende beklerim:))) sevgiler

arzu said...

Sondan ikinci kare benim okul yolum:)

selinka said...

mrb sevgili seyma bizdede var bu tükürme işi artık işi ilerletti şimdi eve tükürüyor her yere sinir krizi gecirecegim.yapma dedikce daha fazla yapıyor.benim 2.6 aylık ya ilerletince ona şükredersin malesef.yani bardaklar cok masum kalıyor.herkese her yere tükürüyor malesef.afiyet olsun.mamişler yarasın kilo al biz yemeden de alıyoruz ya yiyenleri kıskanıyorum.sevgiyle cok mutlu kalın.

style m said...

resimler cok hos en sonuncusu.bu cocugun saclari ne guzel ya cok tatli...
benim oglusumun saclarini uzatmaya kac kere karar verdim ama dayanamayip kestik ;))

ZarpandiT said...

tükürme işi süpermiş ya :D etraftan özür dilemeyin hemşom onlar hiç mi çocuk olmadı:))))
bende sürekli burnumu karıştırırdım :D bide tükürme yarışmaları düzenlerdik mahalleliyle..kız değil mübarek oğlanmıymışım neyim :P

fotoğraflar cok guzel flickr uzerindende ara ara yürütüyorum fotolarınızı masaustum için bilginize :)) hakkınızı helal ediniz pls

imza: yüzsüz hırsız:D

Ashley said...

Ahrar harikasın ya :D Tükür kuzum boşver yaa, sonra tüküremiyceksin ağır iş yemeklerin okul gezilerin olacak :D
Öptüm

Anne ve Bebisi said...

oyyy kiyamam cok tatli olmus :) koltuk hikayesi cok alem :)) masallah :)) bidir bidir sikayetci olmustur durumdan :)))

nohut oda said...

kekin tarifini alalım birde ahrarın yanaklarından bir ısırık:))

sevilay said...

çocukların yaptıklarına bazen akılsır ermiyor:)ama herhalleriyle çok şekerler.Valla alışverişe gidip birde el kol dolu olunca gülümsememek elde değil:)

Rana Eslem GULMEZ said...

ilk resimde ahrar cok seker.ondaki sevimlilikle kimse kizamaz ahrara)))keki denedik bizde cok sevdik paylastigin icin teskur simdi sirada icli kuftee var))

sümeyye said...

fotograflar yıne çok hoş :)

dragonfly said...

benimde neredeyse 4 yasında bir oglum var .. aynı tükürük olayı ondada var... cok iğrenç biliyorum ama bunu yaptıgı zaman bulumdugum yerde bir ozurden daha fazlasını yapamıyorum..zaten yapsamda fayda etmiyor.. beni dinlemiyor..

cnm ahrar kac yasında .. cok tatlı maşallah..

çektiği resimlere bayıldım