Tuesday, April 20, 2010

Ah Ahrar Ah :)

Sabahın onbiri ve bu postu yazıyorum,normalde ev islerini yapmam lazım ama evde tamirci var baska bir sey yapamıyorum post yazmak dısında :) , asagı kattakilere su akıyormus banyodan, onu tamir icin gelmıs.

Picnik collagefulutResim 127_picnik
Bu oyuncagı gecen sene almıstık , biraz oynadı sonra pili bitti dun pilini degistirdik keske degistirmeseymısız basımız agrıdı habire basıyor dugmelere :)

Resim 135_picnik
Bu poza bayıldım :) Amerikan filimlerinde suclu ceza evindeyken fotografı cekilir ya aynı onlara benzemis , yalan da degil hani mutfakta masa uzerinde duran keki avuclayıp yemeye kalkısmıs her yeri pudra sekeri olmus :)

Bunula sınırlı degil tabii yaramazliklar dun Mirzahan balkondan bakarken anne Ahrar asagıya bir seyler atmıs dedi gitti aldı geldi, babasının calısma odasından yazıcının kartuslarını almıs atmıs balkondan , haberimiz yok ne zaman attı :)


Oda da kalma cezası veriyorum bazı yaramazlıklarına :) bizim odaya gonderdım gecenlerde bes dakıka ıcınde cıkartıyorum genelde o gun ısım varıd galıba unuttum ama Ahrar'dan da ses cıkmıyor , odaya almaya gittim elinde vazelin kutusu benim yatak ortum, cam, yatak bası, eli yuzu her yeri vazelin. Allah'ım guler misin , aglar mısın :))



Resim 156_picnik

Mirzahan kitap okurken o da dinliyor :)

15 comments:

betül said...

ama cok tatli suclu suclu bakiyor bilyorda yaptiginin

Yelish said...

heheh
fotografina BAYILDIM
Muzurluklar yapmis , yakalanmis, her halindne belli.
Ya bizim de basimiza yikiliyor ev,oyle okuyunca yalniz degilsin Yeliz diyorum , bak herkes ayni seylerle ugrasiyor , cok soylenme:)
Senin buyuk olan baya olgun ama di mi ?
NOT Kardesim okumus blogunu , isimlerine bayilmis her ikisininde

Opuyorum (en cok pudra sekerli olani ) :)

TUANA BERRA' nin annecigi ... said...

Yaramazlik yapmis hali cok tatli:)))

sümeyye said...

o suçlu poza bende bayıldım!!!!!!!!

Tüsi ve Yasi said...

..bir annevebebişinin bir de sizin ufaklığı..her açtığımda ziyaret ediyorum sizleri..Allah bağışlasın.Bu arada ağabeyin de hakkını yemeyelim çok efendi duruyor..sevgilerimle..

our twins of new york said...

Ay Seyma cok guldum. Pili degistirmek 1 sene surmus:)) O muziplik kokaN fotoda cok seker:)
Odada kalma cezasi bende veriyor-dum. Ama gozumun onunde iken daha az zarar veriyorlar:))

Aygül said...

Şeymacım saırım daha çok sana ceza olmuş:))Yerim onu ben.Foto harika.Emin'i iş yapayım diye yatağına koyardım anne anne diye seslenirdi gitmeyince kendini kustururdu:))Nasıl olsa anne gidecek diye.Bana daha çok iş çıkardı.:)))Sağlıkları yerinde olsun.

New York'tan said...

Betul'cum bilmez mi sucunu :)

Evet Yeliz yanlız degilsin ara sıra geliyor insana sinirleniyorsun bitiyor :)
Tesekkur ederiz efendim ,kardesine sevgilerimizi ilet, optum bende sizi :)

Sumeyye ve Yasemin ben de cok sevdim o pozu :)

Tusi ve yasi cok tesekkur ederiz :) Efendidir abimiz :)

Seyhan aman o kadar ıs var kı aklıma bıle gelmedi onuda gecen gun oyuncak kutusundan bulmus gelmıs hadı dedım degıstırelım :)

Aygul senın ısın daha zormus kusmuk temızlemek :)

iffetin günlüğü said...

O poz tam ısırmalık olmuş.Esas vazelinli halini görseydik.
Allah sağlık versin hepsine.Selamlar..

SEVGİ said...

Annesiii nasılda suçlu suçlu bakmış öyle yazıık
sanada yazık ama vazelin nasıl temizlenir düşünemiyorum bile..
Allah onlara sağlık bize de bol sabır versin inşallah ta güzel güzel büyütelim..

pinar said...

yerim o bakislari:)

Anne ve Bebisi said...

hiiiiiiiiiiiiiiiiiii ayyyhh dedim aynen vazelin bolumunde :) off off off :))

dudaklarini yirim ben onun :P

style m said...

gercekten filimlerdeki suclular gibi nakis iyi tesbit ama ahrar cok tatli

sevilay said...

Çok ta masum poz vermiş ama annesi sanki hiçbirşey yapmamış gibi:)

Fosi said...

maşallah,
çok sevimli bir kare,
bittim o bakışlara,dudaklara,