Wednesday, April 28, 2010

Arkadaslarla Kahvaltı

Resim 210_picnik





Resim 211_picnik





Resim 208_picnik



Bu pastanın tarıfını gunebakan tarlaları 'n dan aldım ve begendim portakal degisik bir aroma vermis.Varsa elinizde son portakallar yapabilirsiniz pandispanya tarifini Arife tarif gerek 'ten aldım.


Bugun kahvaltıya Misafirlerim vardı, kermes calısmalrından fırsat bulup cagırabildim :) bir gurup daha var davet etmek istedigim cocuklar okulda oldugu icin kahvaltıları tercih ediyoruz gerci okulda cocugu olan tek bendim burada :)


Menu de
Kahvaltılıklar
peynirli yufka borek
Domatesli borek
Lahana ve havuclu salata
Patlıcanlı etimekli salata
Mantarlı kozlenmis biberli salata
Patates kroket
Coco star kurabiye
Ve portakallı yas pasta vardı.

7 comments:

ARIFE TARIF GEREK said...

Madem blogumun reklamini yapmissiniz ilk yorumu ben yazayim :) bloga girince farkettim, resmi buyutunce yazilarin bazilari kaybolmus, simdi duzelttim, umarim eksik almamissinizdir tarifi yoksa cok uzulurum :(
Kahvalti sofraniz Portakal agaci sofralarina cok benziyor, hersey nefis gorunuyor, pastanin tadi nasildir merak ettim?
Ellerinize saglik

our twins of new york said...

Menude pek zenginmis Seyma'cim. Bugun Elif bahsetti:)

betül said...

bizdede var söyle cocuksuz rahat bir kahvalti dur yapma evladim demeden oramiz buramiz cekestirilimeden bir arada olma cabasi sofra cok güzel gözüküyor ama pastaya bittim

Ayşe said...

masanız süper gözüküyor, afiyet olsun :)

menüde harikaymış, bi daha afiyet olsun ;)

New York'tan said...

Nurdan pandıspanya tarıfını cok begendım ben daha oncede yapmıstım guzel sonuc aldım eksık almamısımdır hatta dun baska bır tarıf yapmıstım olmadı kabarmadı senın tarıfı denedım tekrar:) pastayı begendım ben portakallı tataları cok sevdıgım ıcındır belkı ama portakalın acılıgı cıksın dıye ıkı kere kaynattım :)


Seyhan'cım bu sofranın benzerınden sana da hazırlıyacagım ınsallah daha oncekılerde gelmen kısmet olmamıstı :)

Tesekkurler Betul ve Ayse :)

ARIFE TARIF GEREK said...

Ooh tarif tuttuysa cok mutlu oldum, hele ki sizde pandispanyayi begendiyseniz daha bi mutlu oldum :)) bende cikolata ve portakal karisimini cok seviyorum,
http://arifetarifgerek.blogspot.com/2009/12/portakalli-kurabiye.html
bu kurabiyeyi de kesinlikle tavsiye ederim, pastane tadinda oluyor tavsiye ederim...

sevilay said...

kahvaltı menüsü süpermiş gerçekten:)Afiyet olsun...