Friday, April 9, 2010

Bahar kareleri

Resim 081






Basın uzerinde ki siselere dikkat :)





Her turlu aktivite gosteri mevcut Central parkta , yururken gozunuz saga sola kayıyor hangisine izlesem acaba diye :)



Her turlu muzigi dinleye bilirsiniz klasik, rock, hip hop...



bu duvar islemeleri esimin dikkatini cekti, halbuki kac kere gezdik aynı yerleri :)



Resim 020_picnik


Resim 003_picnik
Bahar kareleri :)

Resim 002






Resim 005



Ogluslarınız olunca topla mac yapılıyor baba da katılıyor onlara , anne de uzaktan izliyor onları :))

13 comments:

sümeyye said...
This comment has been removed by the author.
sümeyye said...

ağız sulandırıcı kareler..:)

New York'tan said...

:) Sumeyye gecen hafta gunluk guneslikti simdi biranda sogudu burasi :)

Şeyma Gülseren Durmaz said...
This comment has been removed by the author.
our twins of new york said...

Kafasinda sise olan zencinin birde ayaklarinda paten var, amaninnnn!

iffetin günlüğü said...

Filmlerde görüp özendiğim manzara..Tr.de parklarda mangal dumanından nefes alınmıyor malum.
Birde şu baloncuklara çok özeniyoruz nasıl yapılıyor bir fikrin var mı..

Kral Çıplak said...

Bahar geldi sanmistim, bu hafta geri gitti:)Sizinki de gitmis sanirim...

Fevkalade

SEVGİ said...

tüm kareler pek bir hareketli ..

New York'tan said...

Iffet, baloncuklar basıt bır duzenekten cıkıyoro ıpler halat ıplerden bır boruya baglamıslar ıplerı suya batırıp yanyana oluyor sonra acarak balon yaptılar ne kadar anlatabıldım bılmıyorum ama :)

Evet fevkalade gıtmıstı tekrar geldı bugun :)

Thanks Sevgi

Seyhan herkes o adamı cekıyordu zaten

Adasım Seyma sansmıdır bılmem artık :)

our twins of new york said...

birkac gundur senin nescafeli tatli tarifini yapicam yapicam kismet olmuyordu. hep sayfayi aciyorum ama sonrasinda nasip olmuyordu denemek. tarifte un yoktu:) ben 7 yemek kasigi koydum. bugun yaptim ben cok begendim. S.teyzelerede az once gonderdim.En kisa zamanda defterimede yazicam ins. Annene ve sana tesekkurler...

New York'tan said...

Afıyet olsun Seyhan'cım :)

Ashley said...

Ahrar yine başrolde :) :D

Anne ve Bebisi said...

Fotolar harikaa :)) Ellerine saglik :) Makina da yakiyor canim ortaligi masallah tu tu tu :P Gule gule kullan :)) (Yeni di mi? Pot kirmiyorum :P)