Thursday, April 1, 2010

Cicek cenneti ,Macy's Flower Show 2010



Bu mor ciceklere bayıldık, cok zariflerdi, biz fotograf cektirirken birisi yaklasıp senin kesinlikle burada fotograf cektirmen gerekiyor, eflatun ve mor var uzerinde, cok uyumlu olmusun bu ciceklerle dedi :))

















Sagdaki siseler parfum siseleri


Satıs gorevlilerinin saclarında da cicek vardı ..



Macy's (magaza) her sene bu vakitler ,Manhattan'daki magazasının alt katını cıceklerle susluyor, her cesit cicegi gormeniz mumkun orkideler muhtesemdi bu sene.Kendinizi hos kokular icinde cıcek bahcesınde gezer gıbı hıssedıyorsunuz.Biz arkadaslarla gittik, son uc gundur yagmur yagıyor Ny'a , dısarıda yagan yagmura inat icerisi rengarenkdi :)
Eve geldim onceden sozum oldugu icin Mirzahan'a, sinemaya gittik beraber , aksam 10 da evdeydim :) cok guzel bir gun gecirdim salı gunu.

11 comments:

selinka said...

maşallah sevgili seyma ciceklerle takılıyorsun resim cekmek uyum saglamak.ellerinize saglık ne güzel cicekler ve resimler.sevgiyle cok mutlu kalın.

Rana Eslem GULMEZ said...

bende her yil giderim bu yilda gidebilirim insallah!ciceklerin arasinda gezmek cok guzel...

betül said...

hayatimda benihic cezbetmeyen bir sehre karsi aclik hissediyorum sayende. bu nasil bir cümleyse:))). ben merak ettim fotolaran sahane bir yere benziyor orasi. bol hareketli cicekler cok cok güzel orda olasim geldi

our twins of new york said...

Gecmis yillarda birkac defa gitmistim. Harika bir atmosfer!
Gunun nasil guzel gecmesin Seyma? Bastan guzel baslamis:))

nohut oda said...

çiçeklerde cok hoş ama ben kafesi ve kelebekleri daha cok seevdim..

sevilay said...

ne kadar hoş görüntüler.İnsan koklamaya kıyamaz herhalde onları:)

ARIFE TARIF GEREK said...

Ayy Harike duruyorlar, orda olmayi cok isterdim, bu cicek olayi sadece NY'de mi oluyor acaba? ben buralarda hic denk gelmedim :(
Ne hostur cicek kokulari, oh ne hostur ne hostur...
Nurdan

New York'tan said...

Betul'cum sevdırdım sıze Ny :)

Nurdan sadece Ny da oluyor bıldıgım kadarıyla :)

Yelish said...

bizim burda da macys samanlik cenneti olur heralde , ya da ahir hayvanlari hehe
iyi de o kalp oldu mu simdi , yuzunu goruverceedik ! :)

New York'tan said...

Yeliz cok mu ıssız senın bulundugun yer :)
yok gostermem yuzumu :)

Yelish said...

yok issiz degil ama ciftlik kayniyor etrafimiz :))