Tuesday, April 13, 2010

Evdeki gunumuz & Hediye

Cumartesi Chinatowna gittik Ferhan'la, gezilecek yerleri geziyoruz fırsat buldukca, en son eylul ayında giitmistim misafir gezdirmistim yine :) burada unlu markaların taklitleri satılıyor canta saat, parfum takılar aklınıza ne gelırse.
China townun hemen yanında Little Italy var , Italyan lokanlataları ve cafelerı bulunuyor .
Cok kalabalıktı her zamankigibi turıstlerin mutlaka ugradıgı yerlerden birisi burası.




Resim 084_picnik

Resim 085_picnik


Resim 089_picnik


Bunlar hemsom Gokce'nın hedıyeleri , sana damla sakızı gonderıyorum demıstı paketi actım icinden bu lezzetler de cıktı.Cok tesekkurler Gokce, cok zarifsin kesene bereket :)



Ahrar'a aittir kimse ellemesin yazmıs Gokce , Ahrar sanki biliyormus gibi hemen ona gitti elleri :)






Resim 090_picnik


Resim 108_picnik


Bu halde televizyon izledi bugun :) Annesi uzun zamandır ilk defa evdeydi saat dort itibarıyle yazıyorum bu postu belkı parka gotururum cocukları o ayrı :) , bu gunu firsat bılıp kıslıkları kaldırdım, ufaktan bahar temizligine basladım.
Mirzahan 'a sozumuz vardı , istedigimiz seyi gerceklestirince Asaf ve babası ona ps3 aldılar bugun geldi upsle, cok sevınclı cok, gormenız lazım halini :)

11 comments:

betül said...

cukulatasini acan parmaklar ayri güzel annesiii..yaaaa bende oglus istiyoruuuumm. yokmu sende de kiz özentisii

betül said...

yorumunu simdi gördüm:) burclarla arampek yoktur anlamamda boga imis. ben ve babamiz teraziyiz. bir arkadasim vaav venüs rüzgarlarinin estigi bir ev sizinki demisti. iyi birseymi diye bakmistim saf saf... iyi bisimi hakikaten:))

New York'tan said...

:)Ah Betul ah o kız kıyafetlerine hastayım, kızım olsa sabah aksam bır kıyafet gıydırırdım heralde, garantısı yok kı ıstenmez mı kız evladı ama kısmetımız de yokmus bızım :)) Allah gonlune gore versın insallah :)

Bende cok anlamamda bızımkılerı bılıyorum,bogalar ıyıdır :)
merak ettim simdi venus ruzgarı nasıl acaba dıye ,bende terazıyım ne hos tesaduf :)

nohut oda said...

afıyet olsun ahrara:))yakısıklı oglus yaa..

sümeyye said...

açarken kaşların mımıklerı süper :)

our twins of new york said...

Afiyet olsun canim:)

Ashley said...

Vayyy uslu dursam annem alırmı Ps3 acaba :D psp ps2 ile idare edicem sanırım yaşlanana kadar .Mirzahan güle güle kullan yeni hediyeni

iffetin günlüğü said...

Ay bende çikolata açan parmaklara ve ciddi duruşuna bayıldım..Mamalarınızı afiyetle yiyin.

Ayşe said...

cikolatasini acarken ki hali cook tatli, optum cok..Mirzahan in da hayirli olsun yeni oyuncagi ;)
Sevgiler...

ZarpandiT said...

çok çok minik bi hediyeydi blogda bahsetmen ayrı jest oldu cok tesekkürler utandım yav :P
çikolata paketini açarkenki halini alıyorum dayanamadım :) harika ya o sossis parmakları yerim ben :)

pinar said...

yeni hediyeleriniz hayirli olsun oo tombik elleri yerim ben ya:)