Sunday, April 25, 2010

Nisan yagmurları & Dondurma

Resim 183_picnik


Ahrar'ın onunde bir abisi olunca her seyden haberi oluyor dondurma arabaları gibi :), burada dondurma arabaları geziyor caddelerde , dondurma ve buz satılıyor, park cıvarında dolasıyorlar cogunlukla ,cocukların yogun oldugu yerler ,kendilerine has muzikleri var oyle geziyorlar, sesi duyunca anlıyorsunuz ki İce cream truck yaklasıyor :) Cumartesi gunu balkonda abisiyle oynarken gorduler arabayı ikiside geldi yanıma dondurma diye , abimiz aldi geldi,afiyetle yediler gordugunuz gibi :)


Resim 168_picnik



Resim 188_picnik


Resim 176_picnik

Nisan yagmurları basladı, bugun balkona kova koydum topladım , kaynatıp sifa niyetine icecegiz :)
Cicekler aldım haftasonu balkona koymak icin rengarenk, saksılara koydum topragını ayarladım Ahrar'dan kurtarabilirsek insallah uzun omurlu olurlar.Gulum filiz verdi, nane ve lavanta istiyorum , saksıya ekecegim.


Yagmurlu havada ne yapılır sinemaya gittik bugun, Mirzahan istemisti , cok guzel bir filim, tavsiye ederim, 3d

li izlemek ayrı keyifti.
how-to-train-your-dragon-trailer-3d-movierottentomatoes


Ahrar'ın son yaramazlıgını anlatayım, gecen hafta arkadasa gitmistik ,odanin birinde camasır asılıydı bebek camasırı, o odada oynadılar arkadasıyla birlikte, eve geldik aksama, arkadasım aradı Seyma camasırları sen mi kaldırdın, telde yok bir kısmı diye, hayır dedim:) sonra anladık ki Ahrar acık olan pencereden asagıya sallamıs camasırları , onlarda asagı kattakinin demirlerine dusmus, kıyafet borcumuz var anlayacagınız :)

10 comments:

SEVGİ said...

Çocukların vazgeçilmezi dondurma Ne şirin bir dondurma yiyiş böyle ..
Bu Ahrar tam afacan çamaşırları aşağı atmak nereden de aklına gelmiş çocuk işte...

iffetin günlüğü said...

Dondurmalı pozlar çok şirin..Allah nazardan saklasın..
nisan yağmurunu biriktirmyi başaramadık bir türlü bu sene pek yağmadı mübarek.

pinar said...

Seymacim anlattigin dondurmacilardan burdada var heralde bunda hollandanin gecmis tarihinin bi etkisi vardir:)cok sevimli bu Ahrar ya:) herhali masallah havalar burda guzeldi hafta sonu simdi yagmur yagiyor:(

sevilay said...

dondurma zehranında vazgeçilmezi.Ahrar çok tatlı yiyor ama:)yaramazlığı şaşkınlıkla okudum.Ben sakladığını falan düşünmüştüm.Nerden aklına gelmiş onları aşağı atmak:)

Şeyma Gülseren Durmaz said...

Oyy maşallah çok tatlı :) Kardeşimin de bu tür çok yaramazlıkları oldu :) Allah sabır versin..

sümeyye said...

dondurma yenmeyecek bırsey mı kı :)
camasırlara guldum epey :)
sabır valla :)

ARIFE TARIF GEREK said...

Sizin parklarda gezen dondurma arabasi bizim sitenin icinde geciyor, coluk cocuk olmayinca da hergun ayni melodiyi duymaktan gina geldi artik, su dondurmacinin butun dondurmalarini alayim da gelmesin, gecmesin kapimizin onunden diyorum, esim de diyor ki, dondurmanin hepsini aldigin icin, daha cok satis yaptim dusuncesi ile bizim buralara eskisinden daha cok ugrar haberin olsun diyor :) o da bi teori tabi :))

Yagmur sularini kaynatip ictiginiz dogru mu? neye sifasi oluyor, ilk defa duydum, yagmur suyuyla saclar yikandiginda daha parlak ve daha guclu olduklarini duymustum hatta denemistim bile ama (bi faydasi olmadi cocukluk iste:) bunu duymamistim, varsa guzel bir yani bizde yapalim
Ahrar'in yaptiklari da cocuklugumu hatirlatti bana, ben pencereden disariya attiklarim icin hem gider onlari toplar, hemde ekstradan bir cezaya maruz birakilirdim, gerci cezanin anlami caydiri olmasi, ben hangi cezayi alirsam alayim hem ayni yaramizligimi devam ettirirdim :))

our twins of new york said...

:)) cok sirin bu yaramazlik ama:))
Saclari mi kisalttiniz?
Balkonun senlenecek desene:) Ne guzel mis gibi lavanta, gul, nane, simdiden guzel cay keyifleri diliyorum sana Seyma'cim.

Aygül said...

Şeyma bayılıyorum ben Ahrar'a yaaaaaa.Yerim o dondurmalı suratını.Bizimde herkese bir sürü borçlarımız var Emin'den kaynaklanan:)))))Bayılıyorum yaramaz çocuklara.Her ne kadar kendiminkinden memnun olmasamda:PŞaka bir yana sağlıklı olsunlar yaramaz olsunlar.

Ayşe said...

dondurmalı fotolar cok güzel. Makinanı mı değiştirdin? ya da makinan ne diyeyim?

Bizimkilerde her okul çıkışı dondurma yemek istiyorlar, hergün olmasa da başladık bizde almaya:) sizin ice cream truck da çok hoşmuş ama:)