Friday, April 2, 2010

Oreo :)

Makarna salatasını bu sefer renkli makarnalardan yaptım goruntusu hosuma gitti, icine taze nane,maydonoz, kornıson ,mısır ekledim .

Dun aksam yemegi dısarıda yedik sonrasında bu manzaraya karsı yuruyus yaptık.
Hava ısındı artık sokaklar caddeler insan dolu :) Abi kardes yolda degilde banklarda yurumeyi tercih etti.:)




Resim 667

Resim 532

Oreo Amerikanın en sevilen arası kremalı biskuvisi zaten baska da yok sayılır :) nerede Turkiye'de ki cesit cesit biskuvi cikolata reyonları , bu Amerikalıların damaktadı sıfıra yakın :) , Mirzahan cok seviyor oreoyu ,Ahrar sadece arasındaki kremayı sevdi, kremayı yalayıp gerisini atıyor :)


Resim 546
Suya sabuna dokunmadan dilimizle temizlik yaparız :)

Resim 536_picnik

13 comments:

TUANA BERRA' nin annecigi ... said...

Son fotografa bittim Masaallah...Saclar uzadikca daha seker oluyor...

Seyma cim siz hangi lensi kullaniyorsunuz acaba?

nohut oda said...

afıyet olsun su derdıne son..
harıkasın ahrar

pinar said...

oreo burdada var bizimkide cokk seviyor:)Seyma dun senin neskafeli tatlidan yaptim misafirlerime cook sevdiler:)favorilerime eklendi:)

betül said...

bak bu olmadi cesit azsa gözümden düstün newyork.... :)))) almanya seker cikolata cenneti yahu. onlarsiz olurmu. gerci alman yemeklerinin tadini pek övmeselerde ben bircok yemegini saglikli buluyorum.

selinka said...

burdada biküviler az.olanlarda catır catır.cocuklar hep aynı galiba pis ama sevimliler.bizim2cide tostun icini yiyor.galiba 2 ciler hep böyle arıza.sevgiyle mutlu kal.

dragonfly said...

çok tatlı ahrarcım .....

maşşallah...

Şeyma Gülseren Durmaz said...

Merhabaa! Ben de sanırım adaşınızım. Anladığım kadarıyla Almanya'da yaşıyorsunuz... Fotoğraflara baktım da rüya gibi :) Çocuklarınız çok şeker maşallah... Blogunuzu bir süredir takip ediyorum... Sizinle tanışmak isterim doğrusu :)

* YeLiZ * said...

oooo sen vermis Oreolari bakiyorum.Hamileyken kahvalti yapmisligim vardir o Oreolarla
Ya Turkiyede yeni cikmis olanlar nasil hele ,adini hatirlayamadim simdi paket paket getirip , son paketide ellerim titreyerek yemistim.Icinde meyveli kremalari var , bildin mi ?

Haklisin ,Amerikada ara ki guzel cikolata , buskuvi bulasin.Burasi cips cenneti :)

SEVGİ said...

Yine ne varsa memlekette var diyosun yani..
Akşam yemeği sonrası manzaranız çok hoş doğrusu ...
Ahrar her zaman ki gibi şeker oğlan şekerlere bulanmış bir halde pardon çikolata mı deseydim ..

New York'tan said...

Yasemin kardesim fotograf makinesi sordum 50mm sigma dedi yakın fotograflar icin :)

Nohut oda keske temizlense oyle :)

Afiyet olsun Pınar'cım :)

Betul bu hafta ici arkadasım getirdiAlmanya cikolataları tadına baktım hepsının sanslısınız sız :)

Tesekkurler selınka ve dragonfly:)

Sevgili adasım Seyma New york'ta yasıyorum ben :)

Yeliz onde abımız olunca herseyın tadına bakmıs oluyoruz bız her zaman vermiyorum ama :)


Tesekkurler SEvgi aynen oyle memlekette her seyin alası var :)

our twins of new york said...

:)) ne seker olmus ahrar oyle susuz:))

Kardeşim said...

Harika ya...Çok tatlılar Maşşallah.Takvim yapraklarındaki resimler gibi...

sevilay said...

bende çok severim makarna salatasını hatta dün bizde de vardı:)Kremalı bizküviyi zehra da aynı şekilde yiyor kreması mideye, gerisi anneye:)