Sunday, April 18, 2010

agacalar
Pazar sabahı saat sekizde cam sildim gunes acmıs karsıdan vuruyordu, cam da Ahrar ve Mirzahan'ın el izleri Ahrar'ın tukurukleri parlıyordu, bu manzarayı daha iyi gorebilmel icin sildim :)


Resim 116_picnik



Resim 125_picnik


Hafta sonu mutlaka Bagel oluyor bizim kahvaltılarda , Yahudi simiti olarak geciyor, cogu Amerika'lının sabah kahvaltısı bagel ve kahveden olusuyor, tahıllısı,kepeklısı, uzumlusu ,domates kurulusu, her cesıdı var, arasına cream cheese koyarak yeniyor , Mirzahan'ın favori kahvaltılıgı :)

Evde Ahrar haric herkes uyudu ben de onu bekliyorum az kaldı uykuya dalmasına, bu hafta her gun dolu , yarın icin kurabiye yapıp goturmem lazım, tarif bakıyorum bir yandan var mı guzel degisik tarifleriniz :)

İyi haftalar hepinize :)

9 comments:

betül said...

manzara cok güzel benimde arkasi orman ve göl manzarasi olan bir evim olmustu 1,5 yil kadar oturdum sanirsam.biliyormusun hic manzarayi gözüm görmedi o dönem simdi keske tadini cikarsaymisim diyor bir yanim öteki yanimda hasta bir bebekle manzaranin nesinin tadina bakailrdin ki diyor..... manzaraya bakan güzel göz versin önce rabbim sonra ona afiyetle bakacak keyif

Red Riding Hood said...

Yanlız camlar varya fena parlamışlar :)

New York'tan said...

Haklısın Betul once saglık olsun tabıı, parka bakıyor benım ev agaclar yesıllenınce benımde dıkkatımı cektı :)

R.R.H :) o kadar temızledım su an ufak caplı lekelr olustu bıle :)

Ayşe said...

Manzaraniz da cok guzelmis, kacirilmamali bence de bu guzel manzara ;)

Iyi haftalar size de...

ARIFE TARIF GEREK said...

Manzara cok guzel, cami silmekle isabetli bir karar vermissiniz :))
Blogumdaki tarcinli cevizli kurabiye benim favorim, herkes tarafindan cok ama cok begeniliyor, agizda dagilan harika bir tadi var tavsiye ederim, tarcin tadini sevmiyorsaniz tarcinsiz tadi da harika oluyor, olurda un miktarini ayarlayamazsaniz ve kurabiyeleriniz yayilirsa uzulmeyin, kurabiyelerin uzerine eritilmis cikolata ile susleyerk harika bir tad elde edebilirsiniz, tarcin demisken benim boza tarifim ne oldu :((
http://arifetarifgerek.blogspot.com/2010/01/tarcnl-kurabiye.html

our twins of new york said...

Disarida olup, mecbur kalmadikca bagel yemiyorum:))

New York'tan said...

Sevgili nurdan tahin olsaydı evde hemen yapacaktım tesekkurler leetlibir kurabiyeye benzıyor :)

ARIFE TARIF GEREK said...

Benim kurabiyelerim tahinle yapilmiyor ki :)
Acaba nisasta mi demek istediniz?
Cevizli kurabiyelerimde guzel oluyor onu da tavsiye ederim ;)

New York'tan said...

Ay cok komık ben tahını nereden uydurduysam :) cevız tarcını okurken tahın kalmıs aklımda :)
Tarcını cok severım bu arada :)