Tuesday, April 6, 2010

Tatil sonrası

aglarken
Benim nazlı balık burcu kucuk oglum :)






On gunluk paskalya tatilinin ardından yarın okullar acılıyor , gece gec yatıp sabah gec kalkmalar bitti artık :) tam bahar havası vardı hala da devam ediyor Ny'da .Mirzahan oyuna, parka doydu diyecegim ama cocuklar doyar mı hic oyuna :)

Kermes calısmalarını haftada uc gun yaptık gecen hafta cocuklarda bizimleydi cumbur cemaat bir calısma oldu sabah 11 de gidip ikindi vakti bes- altı gibi ayrılınca arkadaslarla aramızda ayarlama yaptık yemek isi ıcın ilk baslarda pogaca salata tatlı yapılıyordu ama icimiz kurudu pogaca yemekten :) sonra menuyu ayarladık pılav makarna, yemek, salata ve tatlı oldu her bırımız paylasıyoruz sıraya koyduk .

Ahrar'ın ogle aksam uykuları sarktı gec saatlere, nedeni kendi kendine uykuya dalıyor oncedende yapıyordu ama bazen ayagımda sallıyordum simdi kesinlikle sallanmak istemiyor yastık ve battaniyesini getirip koltuga uzanıyor hıc kalkmadan uyuyana kadar bekliyor bir saatten once uyumuyor o uyumadanda ben uyuyamıyorum haliyle :) dun gece sinirlendim Ahrar bir yandan konusuyor yatmıs koltuga Mirzahan bir yandan saat 12 olmus yeter dedim gittim odama ,o ara Ahrar aglıyor Mirzahan'da Ahrar'a '',aglama Ahrar yat kapat gozlerini oldu mu diyor ''duyuyorum :))babamız geldi yanlarında yattı ama Ahrar'ı susturmak mumkun degil geldi yanıma tıpıs tıpıs yanıma uzandı hala konusuyor ama anlatıyor bir seyler kızıyor bazen bende kitap okuyorum sonra baktım ses kesildi uyumus kucuk bey :) ufak caplı kriz yasadık aksam :))


Sivrisinekler cıkmıs bu arada, Mirzahan en cok etkilenen kisi bizim evde bana hic dokanmıyorlar :)

10 comments:

Yelish said...

cocuklara cikolatalari ,oreolari vermeye devam et sen
uyumazlar tabi ! :)
Kiyamam gozyaslarina yaa ,nasil da yakalamissin
NOT Okullar yarin aciliyor demek , tevekkeli diil hayvanat bahcesindeigne atsan yere dusmezdi

Yelish said...

Her zaman vermiyorum dedin ya , sirf seni kizdirmak icin ...
:)))

New York'tan said...

:) parktan sonra hemen uyuyorlar ama Yeliz ,hareket ettirip yormam lazım :)

Kızmam canım, ask olsun niye kızayım :) tadına bakıyor Ahrar hepsinin dedigim gibi abimiz var evde onda ne gorurse istiyor sen simdi kınarsın beni ama gingeralein tadına bile baktı :) ama sevmedi icemedi gazlı olunca :) kolayıda istemistı onun icinede tuz atmıslıgım var istemesin diye :)

our twins of new york said...

ayy o gozyaslarida niye? kiyamam:) Aglatmayin annesi bu balik burcu kucuk adami:))
opuyorum sizi

nohut oda said...

sinekler için şu koruyucu spreyler işe yaramıyormu..gerçi pek bir kötü kokuyor ama..

Ashley said...

Sivrisinek mi :S ??????? Başlı başına düşmanım ! Kocaman delikler ( yara değil) açılıyor vücudumda çocukluğumdan beri :( Ne sinkovlar nede herhangi jel krem yada tedavi etki etmedi.Kaşımasam bile az elimi sürsem su toplayıp yine yara oluyor. Mirzahan da öyle mi ? Her yaz harita gibi oluyor ellerim kollarım bacaklarım.Etek sanırım hayatım boyunca giyemiycem.Düşünsene yazın iş toplantısı var ve ben yaralı su toplamış kanamış bacaklarla katılıyorum :) Şu Ahrar'ı yatır halıya ve sık öp benim için annesi :) Yakında hiç çocukta yok koyup durmayın böyle pozlar ya :D

* *selinka* said...

mirzahanın kanı cok temiz olmalı.sivrisinekler onun peşinden koştuguna göre.aynı olaylar bizdede hep var bizim tatil bu gelecek hafta bitecek.inş.bu cocuklara bol sabır lazım canım.sevgiyle mutlu kalın.

Ayşe said...

Bizde de Verdayi cok yerler, ben fenistil jel kullaniyorum, dene istersen sen de..insaallah iyi gelir..

Nasil da gozyasi dokuyor..kiyamam yaa..ama duzene girmeleri de lazim dimi ama ;)

sevilay said...

kıyamam nasılda ağlıyor:(şu kendi kendine uyuma işi bizede uğrar inş:)

Şeyma Gülseren Durmaz said...

Oyyy kıyamammm :)