Thursday, May 20, 2010

Balkon sefaları ve Mehter geliyor Ny' a :)

Resim 534_picnik


Keyfiyet :)

Resim 519_picnik

Benim boga burcu, bogazına duskun bir esim var, et vazgecilmezi, mesafe olarak uzak yakın farketmez restorantlara gitmeyi, guzel yemek yemegi cok seviyor,bizi de surukluyor pesinden :) .Barbekumuz yeni, dun vakıt kısıtlı olmasına ragmen barbeku yapıldı ve yenıldı :)




Resim 524_picnik
Gelip gidip seviyorum cicegimi :)


Resim 526

Balkon susumuz


Resim 540

Bunun renklerine bayıldım :)


Mehter takımı Pazar gunu yapılacak olan Turk gunu yuruyusu ıcın gelmis , yarın caminin bulundugu caddede calacaklar en son sekiz sene once dinlemistik yine Newyork'ta, vaktiniz varsa kacırmayın Newyork'lu arkadaslar :)

7 comments:

C!lekl! k!z ♪♫ USA ♪♫ said...

aaa yarin mi geliyorlar..kacirdik tuh!Biz de cumartesi gunu New york yapmayi dusunuyorduk...Neyse artik sansimiza!Bu arada balkon susunuz,ve pasta kapatma aparitiniza bayildim...Gule gule kullanin :)Sevgiler...

C!lekl! k!z ♪♫ USA ♪♫ said...

tamam o zaman daha iyi bir fikrim var 2 gun olsun bu bizim gezi :)Esimi ikna ediyim de ben...zaten 2 dir geliyoruz New york'a hep yarim yamalak kaliyor gezi hoop geri donuyoruz...Bu sefer tamamlayalim...Teskkurler fikirleriniz icin.

Hilal said...

merhaba, bloğunuzu geç keşfettiğime üzüldüm doğrusu. özellikle fotoğraflarınnız harika. ayrıca pride and prejudice de vazgeçilmez filmler arasında benim için :) sevgiler, takipteyim

New York'tan said...

Rica ederim Cilekli kiz insallah guzel vakit gecirirsiniz :)


Bir Pride and Prejudice hayrani daha :) gerci ilk kesfeden sensin blogdaki o resmi :)

Tesekkur ederim ayrica :)

sevilay said...

maşallah çiçek ne kadar güzel açmış öyle.Mehter takımını dinlemeyi bende çok severim ama uzun zamandır nasip olmadı bir türlü:)

betül said...

balkon süsüne bayildim.cocuklar eminim bayilmislardir mehtere...cok eglenin

our twins of new york said...

Ciceginin rengine bayildim. Daha da canlansin, cossun ins.:)
O tel aparat da cok sirin ve bahce, balkon da yemek yerken sineklerin yiyeceklere konmamasi icin super dusunulmus, guzeeeel gule gule kullan:)
Gorunus olarak babanizin midesine duskun oldugu hic belli degil ama Seyma'cim:))
Keyif yapan pasayi da opuyorum...