Wednesday, May 5, 2010

Brooklyn Koprusu&Manhattan Koprusu

IMG_7090
Brooklyn Bridge


Cumartsı aksamı yemege mısafırlerimiz vardı, aksama kadar hazırlıkla gectı, sıcaklarda basladı burada gecıcıymıs ama klımaları cıkarttık nem de eklenınce bu sıcaklıga , pazar gunu nefes alınamaz bır hava oldu Ny'da.

Pazar gunu Ferhan'la beraber Brooklyn koprusunde yuruduk karsıya gectık kopru ayagına ınelıp dedık, parklar var cok guzel yesıl ve cocukların oynayacagı alanlar, orada dınlendık Ahrar'la tas attık suya :) donuste tekrar yurumeyelım yakınlarda subway duragı buluruz dıye dusunduk eve gıtmek ıcın ama bız bır turlu bulamadık eve gıdecek olan trenı :) don don bır de sıcak eklenınce olduk yorgunluntan sonra buldugumuz baska bır trene bınıp aktarma alıp yuruyerek eve donmeyı basardık :) kopruyu yurumedıgımıze degdı mı degmedı :) daha fazla yorulduk ama yenı yerler kesfettık :)


IMG_7092


Manhattan Bridge


IMG_7134
Opucuk gonderirken


IMG_7093
Ahrar ve annesi :)


IMG_7080


IMG_7077

12 comments:

Aygül said...

Yaaaa banada öpücük versin Ahrar:)))Yerim ben onu Şeyma.Çok tatlı maşallah.Ne güzel gezmişsiniz.Yorulsanızda güzel yerler keşfetmek güzel:))

ARIFE TARIF GEREK said...

Klimalari cikarttik derken? Klimalar evde sabit degil mi ben anlayamadim o kismi :)
Masallah yasinizi bilmiyorum ama 18lik genc kiz gibisiniz, imrenilecek bir zayifliginiz var, ayrica uzerinizdeki trenckot tarzi seyde cok SIK TR'den mi?
Buralarda cook ama cook sicak, NY serindir derken baksana oralarda buralar gibi yaniyormus :(

pinar said...

masallah Seyma Ahrarin ablasi gibi duruyon:)

New York'tan said...

Aygul aksama yattıgım yerı begendim gezmesi guzeldide sıcak olmasaydı bır de :)

Nurdan bızım klımalar seyyar eve aıt degıl, kısın kaldırıyoruz yazın cıkartıyoruz cıkartmayabılırızde soguk gelıyor o yuzden :)

Cok tesekkurler guzel sozlerın ıcın :) evet Tr'den kıyafetım ben buradan pek kıyafet almıyorum ayakkabı canta cogunlukla :)

Pınar thanks, o kadar da degıl ya :)

SEVGİ said...

Maşallah sizde brnim gibisiniz..
iki oğlan ama kilo makul ..
Bende oğlanlar kilolu idiler bana hep onlara mı yediriyorsun derlerdi ..
Burada da havalar ısındı ama daha bunaltacak seviyelerde değil denize yaklaşamadık doğrusu..

ARIFE TARIF GEREK said...

Amerikada butun klimalarin evde sabit oldugunu dusunurdum hep, yeni bisi ogrenmis oldum :)

TUANA BERRA' nin annecigi ... said...

Masaallah bu ne incelik Seymacim...Ahrarda cok tatli cikmis yine tam sikilmalik zamanlari bu sekerlerin...

New York'tan said...

Arkadaslar benım kılom normal cok zayıf bırı degılım :) belkı durusdan oyle cıkmıstır :)

Rana Eslem GULMEZ said...

seymacim cok alcak gonullusun guzelim kabul et havada atabilirsin incesin iki cocuklu gibi durmuyon ))masallah )ahrar bide bize gondersin ama yok birtek annesi var!

Red Riding Hood said...

Bu güzel fotoğrafları etiketlemeyi unutma sevgili Şeyma

our twins of new york said...

Kiz Seyma ne diye uzaktan goruntulettin kendini? Yorum okuyan arkadaslar varsa duyurulur:
BENIM NEW YORK'ta TANIDIGIM EN ZARIF, $IK, GUZEL, BAKIMLI, BECERIKLI BAYANDIR KENDISI! Bu bolum yorum okuyanlaraydi. Simdi de sana Seyma'cim: "seni ilk kez basin acik olarak mukadder'in evinde gormustum. (o zamanlar Muko Emine'nin alt katinda oturuyordu) Icimden dedim ki ne kadar cok Yuksel ak'a benziyor. Hatta onu makyajsiz gormedigimden Seyma ona 5 ceker demistim kendi kendime:) Yillar once 1 cocuk annesiydin, simdi 2 cocuk annesisin ve hala aynisin... MASALLAH diyoruz arkadaslarrrr!
sevgilerimle

New York'tan said...

Emine tesekkurler guzel sozlerın ıcın :)


RRh fotorafları flickrdan yukluyorum kopyalayamazlar dıye bılıyorum.


Sevgılı Gonlu guzel kendısı guzel arkadasım Seyhan,utandırdın benı cok cok tesekkur ederım kermes calısmasından gelmısdım cok yorulmustum gulumsettın benı :)