Sunday, May 23, 2010

Festivaller&Mehter&Magnolia Bakery

Resim 568_picnik
Cuma gunu Fatih caminin oldugu cadde de Mehter konser verdi, Cinlilierin yogun oldugu bir mahalle burası Turk'lerle beraber onlarda izledi :) , cadde trafıge kapatıldı ıkı saatligine, zevk alarak dinledik, duygulandık....


Resim 576_picnik



Resim 621_picnik

Cumartesi gunu Long island'da ki festavale katıldık, orada da mehter vardı, piknik alanı gıbi cok genis bir alanda oldu, Mirzahan'la Ahrar tadını cıkardı, gece arabada uyudular eve gelirken yorgunluktan :) Bugun de Turk gunune gittik Ferhan'la, babamız ve Mirzahan gelmek istemedi, Ahrar da onlarla kaldı, Bu sene yuruyus olmadı ,İsraillilerin yuruyusuyle cakısmıs park alanında oldu, Burada da mehter vardı :) cok kalmadık gecen sene daha guzeldi, Milli takım geldi otobusden indi, ce e dediler ve arabaya geri donduler, bir kacının agızında sakız vardı cıgneye cıgneye geldiler cok lakayıt buldum malesef ..



Resim 612_picnikseyma1

Gunun renklerine uygun giyindik :)

Resim 544

Ahrar fotograf cekilirken cheese diyor :)


Resim 559_picnik

Resim 627_picnik

Pasta ile ilgilenen cogu kisinin bildigi bir yer burası ,Magnolia Bakery :) Kitabıda mevcut bende, cok sıra vardı iceri giremedik malesef

15 comments:

betül said...

bol mehterli haftalar gecirmissiniz,birde yogun.... ya dedim bizim burda niye bukadar cok festival vs. olmuyor. :((( kücük bir yer diye sanirsam ilce kivaminda biryerde yasiyorum. imren imren baktim okudum...püf püfff püfff bende istiyorum... :((

style m said...

oo ne guzel olmus kirmizi beyaz ;D
ya bu cocuk cooook tatli ;D

New York'tan said...

Insallah sızın oralarda da baslar Betul'cum.Bu ay boyle burası :)

Thanks Style m :)

ZarpandiT said...

mehter insana kökünü soyunu hatırlatıyor en sevdiğim gurur duydugum birçok seyin basında geliyor..

son fotograf için sana kocaman bi sırıtış gonderiyorum :))))

SEVGİ said...

Ben de mehteri her dinlediğim de duygulanıırım hatta gururlanarak dinlerim ..
Bu tür festivallerin olması çok hoş özelliklede ülkesinden uzakta olan sizler için ayrıca önemlidir herhalde..
Aharın yine maşallahı var çok tatlı bu çocuk ..
Bi daha Maşallah..

tagskie said...

hi.. just dropping by here... have a nice day! http://kantahanan.blogspot.com/

sevilay said...

ne güzel Türkiyeden esintiler:)İnsanın azda olsa memlket özlemini gideriyordur sanırım.Ahrar çok tatlı çıkmış maşallah:)

ARIFE TARIF GEREK said...

Cok guzel renkli bir yuruyus olmus,
sizinde sikliginiz uzerinizde masallah,
Ahrar da cok guzel cheese diyor,
Orada olup o duygu dolu anlari yasamayi cok isterdim, acik havada mehteri dinlemenin zevki bir baska olsa gerek...

Şeyma Gülseren Durmaz said...

Oyyyy yerim ben onu maşallah yaaa çok tatlı :)

iffetin günlüğü said...

Bir kaç gündür şehir dışındaydım.Geçen ve bu postlardaki fotoğraflar harika yine.
Mehter bizim köye geldiğinde bile heyecanlanmıştık:)Kıyafetin çok şık ayrıca..

New York'tan said...

Gokce insallah gelir buraya yerinde gorursun Magnolia bakeryi :)

Tesekkurler Sevgi ve Sevilay :) cok eglendik, mehter ayrica renk katti gunumuze :)

Nurdan ve Iffet tesekkur ederim renk uyumu saglamaya calistik :)

Thanks Seyma :)

Red Riding Hood said...

Çok güzel bir hafta olmuş belli.Bizler içinde eğlenin tadını çıkarın oraların.
Sevgiler Türkiye'den
A.B

our twins of new york said...

Seyma'cim hani * koyarak yuzunu saklamissin ya, daha oncede balon koyarak saklamistin nasil oluyor bu? Ben saklayacagimdan degil ama bilgim olsun:)
Bu arada gecen seferkine Ela "anne bak balon anne bak" diye ciglik atmisti:))

New York'tan said...

Seyhan'cim picnik.com dan ayarliyorum sekillr var oradan secip yapistiriyorum :)

Ashley said...

Türkiye'ye gelince Ahrar'ı paket servisle bize bekliyorum.Tombiş