Saturday, May 15, 2010

New Jersey Turk Festivali&Tatlı Denemeleri

Resim 384_picnik
Mirzahan okulda anneler gunu icin yazmıs , everyday cooker yazmasına cok guldum yani her gun yemek pisiren demis :) Mother=everyday cooker


Picnik collage

Cuma aksamı ,Turkiye'ye kesin donus yapacak olan arkadasımı ve diger arkadaslarımı davet ettim.Bu tatlıları denedim, tek kisilik pastalar , tiramisunun icine muz koyulmus ve tek kısılık pastaya uyarlanmıs hali, bir de bloglarda gordugum Dolce De Leche yi denemek istiyordum, Dolce de Leche karamelin sutle sıvı olmus hali kutularda satılıyor marketlerde , bunu kullanarak cheesecake yaptım, karamel severlerin sevecegi bir tatlı oldu.


Resim 468_picnik
Bugun New Jersey' de ki Turk festivaline gittik, Bayragımız ve Amerikan bayrakları susluyordu festival alanını :)

Resim 428_picnik

Bu stantta gorevliydik biz cami icin :) Cok guzel bir gun gecirdik hava harikaydı, cocuklar cok eglendi Mirzahan'ı hic gormedim desem yeri, cocuklar icin ayrılan alandaydı hopladı zıpladı yanakları yanmıs gunesten :).



Resim 432_picnik


Ne eglendiler bu oyuncakla cocuklar :)

Resim 450


Resim 456_picnik

Biz satıs yaparken sol tarafımızda Nadide sultan mini bir konser verdi.


Bu ay festival ayı Ny' da, haftaya Manhattan'da var Turk gunu yuruyusu ,Turk milli takımı geliyor.Dostluk macı var, evdekiler gidip gitmemekte kararsız :)
Sonraki haftada Cami'nin fetih programı var. Hafta ici mantı ve sarma yapılacak kermes icin kosturmalı gunler bekliyor bizi :)

11 comments:

style m said...

evet bahar yaz vakti tam kermes ve etkinlik zamani;D

Anne ve Bebisi said...

dear every day cooker :P

pastalar harika gorunuyor :))

nohut oda said...

tek kısılık pastaya bayıldım daha ayrıntılı bır tarıf verırmısın sana zahmet:))

sevilay said...

ne kadar güzel eğlenceli geçiyor günler.Havalr güzel keyifler yerinde allah daim etsin inş.Bu arada tatlılar gerçekten harika görünüyor.Ellerine sağlık...

our twins of new york said...

Mirza annecigini ne guzelde ozetlemis:)
Seyma'cim tatlilar harika gorunuyor...
Kolayliklar diliyorum:)

ARIFE TARIF GEREK said...

Tek kisilik pastalar harika duruyor, ellerinize saglik :) standinizdaki sattiginiz ortulerde ayri bir hosuma gitti

ZarpandiT said...

tarifleri beklemedeyim :) dulce de lecheli tamam ama diğerini merak ediyorum everyday cooker :))

New York'tan said...

Tesekkurler arkadaslar pastanin tadini bende begendim goruntusunu zaten begenmistim :)
www.pelininpastanesi.blogspot.com dan esinlendim.

SEVGİ said...

Tek kişilik pasta benimde ilgimi çektii hoş görünüyor..
Kermesler yorucu ama manevi olarakta çok doyurucu oluyor insan koşturmaktan zevk alıyor ..

iffetin günlüğü said...

Allah kolaylıklar versin çalışmalarınızda..
Kermes çalışmaları çok zevklidir.Pasta harika görünüyor.Bizim veletler görünce ister şimdi..Verdiğin adresi bulayım ben şimdi:)

Ashley said...

Hey gidi Nadide heyyy :D
Bu bloğ gelince iştahım kabarıyor uzun süre girmeme kararı alıyorum hep ama olmuyor işte :D