Friday, May 28, 2010

Sinirlerim Tavan Yapti Dun

Halsiz ve mizmiz Ahrar :)
Bu ayak havlusunu Nj deki kermesten almistim Turkiye'de kiler biliyordur bunlari ,Bu bana cok suslu geldi :) ayak basmaya korkuyor insan :)



Bu hafta Fetih programi ver kermesin son hazirliklarinin yapildigi hafta her gun bir sey yapiliyor, Ahrar da dunden beri hasta halsiz ve mizmiz ara ara atesi oluyor yuksek olmasada
Bugun doktoruna goturucez.
Dun arkadasim kendisiyle doktora gelmemi rica etti ingilizcesi yeterli degil daha once baska biri ile gitmis ve ona operasyon gecirecegini soylemis tamda anlamamislar biraz da korkmus arkadasimm, dun gittik soylenen saatte , tam bir saat bekledik sonra sira bize geldi yardimcisina dedim ki arkadasim tam olarak anlamamis ve korkmus diye anlatiyorken doktoru geldi suratsiz zaten insan selam verir nasilsin der degil mi , direk hastayi odaya alin dedi yuzumuze bakarak , yardimcisi dedi ki operasyon olmak istemiyorlamis hemen , o ara ben soze karistim tam olarak anlatirmisiniz ne si var kendisi anlamamis korkmusta biraz diye devm ederken gitsin o zaman kendi dilini anlayacagi doktoru bulsun dedi, O an kadini parcalayasim geldi, cok sinirlendim sizi sikayet edicem dedim ve ciktim arkadasimda anlamiyor gel dedim kadin, anlatmak istemiyor neyin var neyin yok, boyle dr olur mu, terbiyesiz kadin netten baktim ama adini tam olarak hatirlamiyorum uzunca bir sikayet mektubu aticam, boyle iste dun sinirlerim tavan yapti.

13 comments:

sevilay said...

bazı insanları anlamak gerçekten çok zor.Milleti ne olursa olsun heryerde var onlardan ne yazık ki;çok sinir bozucu bir durum.Allah iyi insanlarla karşılaştırsın hepimizi.Bu arada ahrara çok geçmiş olsun inş önemli birşeyi yoktur.

iffetin günlüğü said...

Ahrar'a geçmiş olsun..İnşallah daha iyidir
Sinir bozucu bir olay ama dilini anladığımız insanlardan da aynı muameleyi görüyoruz bazen.Bir daha yaşanmaz inşallah..

Ayak havlusu ve süslü klozet takımlarını bende kullanışsız buluyorum.Kurdele nakışı olanlara falan nasıl ayak basıyorlar bilmem.Ben bunlardan alsam banyoya kimseyi sokmam..

ZarpandiT said...

benzeri durumlar burdada yaşanıyor (adeta havlayan doktor ve hemşireler mevcut işin komiği abim doktor annem hemşire ama onlar bile şoka giriyor durumları görünce)ve attığımız her mektup veya her mail aynen iade oluyor bize :D eminim orada durum farklı işleyecektir cok umutlanmasamda güzelce sonuçlanacaktır...burdaki gibi biz yapmadık olmayacaktır :)

Aygül said...

Şeymacım orada öyle ama buradaki drlar çok mu farklı sanıyorsun?Yazın Almanyadan gelen eltimi kadın doğum dr'na götürdüm. Hamileydi ve burada da kontrol olmak istemişti.Aslında benim druma götürecektim ama sigortası var diye bir hastanede rastgele bir dr a girdik.Ayy kadının bir kovmadığı kaldı.Bir daha gider miyim o dr'a.
Arkadaşına da çokk geçmiş olsun.Allah şifalar versin.Ahrar'a da çok geçmiş olsun.

sümeyye said...

odun her yerde odun!

style m said...

canim iste gurbette yasamaminin zorlugu .hepsi yapmasada arada cikiyor böyle yabanci düsmani insanlar.beyni bu tur olan insan doktor olsa ne olur cöpcü olsa ne olur.
sümeyye ne guzel söylemis odun her yerde odun.takma bosver ama sikayet et yani ;D

Rana Eslem GULMEZ said...

okurken bende hem üzüldüm hem çok sinirlendim.rabbim iyilerle karşıiastırsın.durum tr de farklı değil.ırkla falan alakası yok bence tamamen insanlıkla görgü ile alakalı..f. ablaya selamlar.inşallah önemli birşeyi yoktur.ahrara geçmiş olsun benim için öp sekeri..newyorka selamlar....bol kazançlı kermes diliyoruz))

Ashley said...

İnsan olabilmeyi başarabilmek çok güzel birşey

our twins of new york said...

Okurken sinirlendim, birde o ortamda bulunsaydim soylerdim yuzune sen nasil doktorsun, seni sikayet edicem diye. Terbiyesiz!!!
Adini lutfen hatirla ve sikayetini yap Seyma'cim.

Modafobik said...

Aman sakinnnn (:
Sinirler tavan ypınca herşey karışıo birbrnee (:
Ahrar'ı öp bizim için, çabucak iyi olur umrm (:

betül said...

okadar onur kiriciki yasiyoruz maalesefki bunlari.birde medeni derler kendilerine... yaziklar olsun

betül said...

meraktayim ny deki protestoya katilma ihtimalin oldumu???

New York'tan said...

Yok Betul'cum,haberım yoktu bende haberlerde gordum buradakı haberlerde