Wednesday, June 9, 2010

Deniz&Piknik&Gol

Resim 789

Gecen haftalarda bir gun ogle uykusuna boyle gecmis Ahrar :)



uyurken


lımon

Evde kesık lımonları saklamak ıcın aldım bu lımonlugu koyacak yer bulmak zor oluyordu hem sık hemde pratık.


lıom1


bulut

Dun Mirzahan'ın okulu yarım gundu ogleden sonra babamız ve kardesım de musaıttı hep beraber Staten ıslanda denıze ve pıknıge gıttık, hafta ıcı sakın oluyor sevmıyoruz bız hafta sonu kalabalıgını, denız soguktu Mirzahan biraz girdi sahilde oynadı ,Ahrar'ı hic sokmadık denize kumda bile oturur vaziyette durdu zevk alamadı :)



denız ahrar

kum1

aıle


Deniz sonrası Gole karsı piknik yaptık, ordekler ve kugular vardı golde cocuklara eglence oldu.
cocuklar

ordekler

Esime gore doganın dengesini bozduk dun, ekmek vererek ordeklere :)


ahrarekmek1


ahrarekmek





ahrarbardak
Her fotograf makinesini gordugunde kendisini cekelim veya cekmeyelim cheese diyerek poz veriyor Ahrar :)


ahrargulerken


mırzagoruntu


borek



Bu boregi dun yaptım kolay su boregi , tarifi cok begendim evdekilerden de tam not aldı tarif buradan .Ben olculerı yarıya ındirip yaptım.


Bu aralar sık post yazıyorum cunku sekız gun sonra Turkiye yolcusuyuz insallah makinede kalmasın fotoraflar . Yavas yavas hazırlıklara basladık gidecekler, hediyeler, alınacaklar derken geciyor gunler.

8 comments:

pinar said...

hayirli yolculuklar olsun:)Ahrar yine herzamanki gibi masaallah cok tatli ya:)

iffetin günlüğü said...

Telaş başladı mı demek. Allah kolaylıklar versin.Ahrar çok sevimli yine.
Havalar bir düzelse bizde pikniklere devam edicez ama sonbahara döndü bu hafta..Selamlar..

Ashley said...

Ahrar yakaladım kolunda sillybandz vaaar ! Ankara'da 3 okulda yasaklandı sonunda.Annemin okulundaydım dün bu kadar olmaz yaa bir kolunda 10ar 20 şer vardı çocukların.

our twins of new york said...

oyyy oyy oyyyy sahilde yesil tshirtle cekilmis ilk resimde o dudaklar nasil guzel cikmis oyle kipkirmizi yapis op beni diyor:)) bu resme bayildim Seyma!
Adada nereye geldiniz south beach'e mi? (Ama o gol nerede pardon?:))

sevilay said...

haftasonu gezmeyi bizde çok sevmiyoruz kalabalık insanı yoruyor.Ahrar çok tatlı çıkmış maşallah.Yolculuk hazırlığı en tatlı telaşlardan birisi bence:)sonunda kavuşmak varya...kolay gelsin.

Şeyma Gülseren Durmaz said...

Gelince görüşmeyi çok isterim sizinle :)

Aygül said...

Şeymacım ne güzel olmş geziniz.Ahrar'a bayılıyorm.Mirzahan'ıda ayrı seviyorm.Maşallah ikisinede.Hep güzel yerlerde görelim inş.Türkiye'de görüşmek dileği ile:)İstanbul'a yolun düşerse mtlaka görüşelim.

Anne ve Bebisi said...

Hayirli yolculuklar, gule gule gidin, gezin ve evinize donun insallah :)

Abi cool ama bu kucuk olan da gittikce daha bi baska cool oluyor :D

Saclarina bitiyorum masallah :) Boyle dalgali, hafif uzun ve daginik saci cok severim, bizim oglanin saclar pirasa gibi :P