Wednesday, June 2, 2010

Dinlenme zamanı simdi :)

pasta

Cok yogun bir haftanın ardından salı gunu ıtıbarı ile normal hayatımıza gerı donduk sayılır, sabah onda cıkıp aksam sekızlerde geldıgımız bır haftaydı .Allah kabul etsin insallah yapılan ısleri, emekleri.Kermes de Fetıh programıda guzel ve canlı gecti :)

Yukarıdaki pastadan uc yane yapıp goturdum , su ana kadar yapılan kermeslerde gozlemledıgım yas pasta cok gıdıyor ozellıkle cocuklar annelerını cekistirip getiriyor o reyona :)
Lensde yasadıgımız sorundan dolayı fotograflar ıstedıgım gıbı cıkmadı malesef .



kermes

İki gun yanımdaydı fotograf makinesi ama tek bu kare var elimde aklıma bile gelmedi fotograf cekmek..


ahrarve arkadaslarıpicnık

Ahrar ve arkadasları ,sagdaki kucuk hanım kardes blogumuzdan Ela hanım :)
ahrarpume

Bahsetmistim gecen hafta Ahrar da ara sıra gelip gıden ates vardı sonrasında yerını huysuzluga bıraktı sımdı ıstedıgı olmayınca ya da yaptırmak ıstedıgı sey ıcın aglıyor , pazartesı gunu abısının elınden aldıgı tebesır kutusu ıcın agladı Mırzahan vermek istemiyor her seyimi istiyor niye vermek zorundayım diye sitem yaptı bize , alınca eline kutuyu sustu Ahrar arabaya bınıp camiye gittik arabadan cıkarken bıraktık kutuyu , tam 40 dakıka agladı inat cocuk unutmuyor oyalamaya calıstım olmadı , babası getirdi sonra tebesırlerı de sustu beyefendi :)

Evde olunca ıkı gundur Turkiye'ye goturmek ıcın ayırdıgım kıyafetleri gordu Mirzahan , anne ne yapcaksın bunları dedi ben de Turkiye' ye goturucem dedim devamını beklemeden ama anneanne ve dedenin baska cocugu olmayacakki neden goturuyorsun dedi bana :) yok dedim onlara goturmuyorum ihtiyacı olanlara veririz :) . cocukların kuculen kıyafetlerini Turkiye'ye goturuyorum dagıtıyorum cogunlukla cok hosuma gidenleri saklıyorum bebeklık kıyafetlerıydı ayırdıklarım annemin evindeler :) aralarında yas farkı oldugu ıcın saklayımda dıgerıne gıydıregım olmuyor .

Dun uc aydır bızımle olan Ferhan'ı ugurlamıstık Turkiye'ye saat bes deydi ucagı aksam sekızde telefon geldi Seyma abla biz geri donduk ucakta arıza varmıs dedi , hava alanında beklediler 11 e kadar kalktı kalkacak dıye ucak ama bugune ertelenmıs tekrar eve geldı :) arıza degılmıs sanırım sebebi gazetelerde de haber cıkmadı bununla ılgılı yakında cıkar belkı. Bugun tekrar ugurladık sorunsuz gıder ınsallah :)

Dondurmanın adı Ahrar'ın dılınde Hupde , her dondurma arabası gectıgınde hupde hupde dıye pesınden kosuyor artık bıktık bu arabalardan belkı Turkıye'ye gıdıp gelınce unutur :)


Haberlerden izliyoruz Hem Turk hem de buradaki basından son yasanan olayları, Allah'a havale ediyorum hepsini,Kahhar sıfatıyla muamele etsin sorumluların hepsine.

4 comments:

Aygül said...

Canım ne güzel kermesler felan yapmışsınız.Allah kabul etsin.B fedakarlıklar Allah rızasından başka hiçbirşey için yapılmaz.Ağlamaksa bizde kat kat fazlasıyla mevcut:))Nasıl geçer bir fikrim yok ama ümitliyim bir gün bitecek:))Emin'de hiçbirşeyi nutmaz ve sonuna kadar hakkını dener:))çoğunlkla olmasada arada ortam uygn olmadığında dediği yaplınca kurallar delinmiş olyor maalesef.Buda Emin'e cesaret veriyor:))

sevilay said...

pasta çok güzel görünüyor ellerine sağlık.Allah kabul etsin inş yaptıklarınızı.Çocuklar hastalanınca huyları çok değişiyor.Ama olsun iyileşmiş ya o da düzelir inş:)

Ashley said...

Ahrar'ın fotolarını gördükçe kardeş isteyesim geliyor valla billla ya

iffetin günlüğü said...

Hadi geçmiş olsun.Allah kabul etsin..