Friday, July 2, 2010

Annemin kuzenler ve teyzeler bulusmasi ,Konya gezisi 1. gun

Nerden baslasam bilemiyorum,o kadar yogun bir hafta gecirdim ki , uykusuzluk ve yorgunlukta cabasi ama cok guzel bir haftaydi.Annemin kuzenleri ve teyzeleri geldi Konya disindan, Konya gezisi yapildi bu sene ikincisi bu, gecen sene Corlu gezisiyle basladi.Konyadan da Anneannem , teyzem, yengem , annem, ben ve kuzenim katildik. Oncesinde cocuklarla ben babaanne, hala ve amca ziyareti yaptik orada da gezdik, dolastik :) Mirzahan kuzenleriyle vakit gecirdi, oynadi .Fotograflar oradaki makinede kaldi.


Turun ilk duragi Konya Eregli oldu, suyu ile meshur olan Ivrizi gezdik, balik lokantasina ugradik :) Ahrar otobuste arka koltugu sahiplendi , kimseye vermedi :) bizimle birlikte her yeri gezdi Mirzahan ilk gun katildi diger gunler yaz kursuna gitti.Sabah 10 da yola ciktik aksam 8 de eve geldik ve her gun bir evde toplandik yaklasik 30 kisiydik :)

Konya Eregli , Ivriz suyu buz gibi kaynak suyu.


Fotograflar karisti yuklerken , burasi Klistra magra evleri.








Burasi Catal hoyuk, dunyanin ilk yerlesim yeri, halen kazilar suruyor, ozelligi evlerin birbirine cok yakin olmasi ve evlere catidan girilmesi :) boynuzlarda ev susuymus.





Burasi kazilarin oldugu yer , uzeri yagmurdan etkilenmesin diye kapatilmis , Ahrar ilk gordugunde ucak diye girdi iceriye:)






Ivriz suyunu icerken kaynaktan cikan ilk suyu ictik.







Ivrizde Hitit kabartmasi








Cok guzel cikmislar fotografta, Kuzenim ve Ahrar










Kuzenim Berk ve Mirzahan









Alabalik keyfi :)












Butun kizlar toplandik toplandik toplandik :)











Beyaz kiraz topladik yemek yedigimiz yerde.
Daha cok fotograf var bu ilk gun gezisi fotograflari , digerlerinide en kisa zamanda yukleyecegim insallah , Seyma'nin uyumasi lazim simdi :)
iyi hafta sonu herkese.













8 comments:

betül said...

özletmistin unuttu oralarda diyordum bizi...iyi geldi:)

Aygül said...

Şeymacım ne güzel olmuş akrabalarla görüşmek.İyi gelmiştir hem gezi hem hasret gidermek.Ahrar yine çok şeker maşallah:))Yiyesim var Ahrar'ı:)))Mirzahan tam bir abi oldu:))Öpüyorum bekliyoruz:))

iffetin günlüğü said...

Ne güzel gezmişsiniz, yıllardır Konyadayız.Biz gidemedik civardaki mesireliklere.İnşallah bu ayın ortalarında tatile çıkma niyetimiz var.ir buluşma ayarlayabilsek ne iyi olurdu.

SEVGİ said...

Maşallah Şeyma Akrabalarla buluşmuşsun sende ..Şimdi sıra sende yayınla bakalım akrabalarla gezileri ..
Geçen yıl bizde bu sıralar konyadadık ama biz bu kadar detaylı gezmedik bir bilenle gezmek lazım anlaşılan..

our twins of new york said...

Muhtesem fotolar Seyma!
Part 2 sabirsizlikla bekleniyor:)
Selamlar, sevgiler...

minislerimin annecigi said...

Hoş geldiniz Ülkenize...
Konya da iseniz görüşelim, çok isterim zira bende Konyadayım.

minislerimin annecigi said...

Vatanınıza, vatanımıza hoş geldiniz, bu cümleyi sevgili Sevgiciğim kullanmıştı iki hafta önce çok hoşuma gitmişti bende size kullanayım dedim. Konya da ısenız görüşellim inşallah.

New York'tan said...

Minisleriminannecigi ben Konyali oldugunuzu bilmiyordum :) ne hos tevafuk :) tabiki isterim bulusmak sevgili Iffetin gunlugu ile de bulusmak istiyordum sizler icin hangi gun uygunsa ayarlayalim hafta ici olabilir mesela :)