Monday, July 26, 2010

..

mirzaseyma
Dun dugune giderken oglusumla beraber :)


Neler yapiyoruz, geziyoruz :) akraba ve arkadas ziyaretleri davetlerle geciyor gunlerimiz.Carsamba gunu Istanbul'a gidiyorum babamla gunubirlik olacak yine , insallah seneye cocuklarla beraber gider biraz uzun kalabiliriz.

sixflags

Cocuklar bahcede su ile oynamayi cok seviyor havuza ara verdik simdi bunun uzerinde kayiyorlar su ile beraber , pazar gunu kahvalti sonrasi basladilar yorulana kadar oynadilar :)


Bugun beraat kandili , herkese hayirli kandiller ...

4 comments:

ZarpandiT said...

Ay yerim ya ne şirin çıkmış :)

canım hemsom bilmem vaktin olur mu İst.a geldiğinde ama bize bekliyorum :) Babanıda al gel akşam yemeğine :)

Hayırlı kandiller sanada :)

betül said...

seyma iki cocuk incecik anne... nedir sirri. girtlaginimi tutuyorsun,onlarin pesinde kosmakmi yetiyor,genetikmi.?? masaAllah size ttttüütütütütü!!! iyi güzel tatiller

New York'tan said...

Hemson cok isterdim ama ucak sabah sekiz aksam yedi anca ziyaret yerlerini gezebilcegiz cok teekkurlerr insallah seney istanbulda kaldigimizda gerceklestiririz :)

Betulcum incemi gozukuyorum oradan hatta ben burada aldim diye uzuluyordum :)

Red Riding Hood said...

Mirzahan 2-3 yıla kadar annesiyle aynı boyda olur.Ahrar'da abisinin şimdiki hali gibi . Allah uzun ömür versin bu şekerlere .Türkiye;'yi seviyorlar değilmi *?Yemeklerle araları nasıl ?