Friday, July 9, 2010

Geciyor Gunler

IMG_0034


Ahrar evde ne var ne yok inceliyor, karistiriyor evler buyuk, esya cok :) Dedenin kasesini bulmuslar once Mirzahan basmis ellerine kollarina , Ahrar da yuzune , yanaklarina :)

IMG_0038


IMG_0212

Pazar gunu piknige gittik gencler olarak, Mirzahan da Ahrar da merakla bekledi mangali :)
piknik

Okey oynamalarina izin vermedi tabii Ahrar , ben onu oyun parkina goturup oyaladim :)

top


Bunlarda dalda kalan toplar , her attiklari dalda kaldi :) kurtarmak icin olanlar bile , gitmeye yakin indirdiler hepsini :)

Bu gun tam uc hafta oldu geleli , cok hizli ve dolu dolu geciyor gunler ...

5 comments:

firdevs said...

sen Turkiye'den donene kadar blogunu okumiyciim :p resimlere baktikca bunalima giriyorum arkadas!!

Aygül said...

Şeyma bende anneannemin evine gidince karıştırmaya bayılırdım :)Ne güzel çocuk olmak.Herşeyden mutlular.Zaman su gibi akıp gidiyor:))İnşallah sağlıklı sıhhatli geçirirsiniz tatili.

Anne ve Bebisi said...

offf nasil gipta ile okudum Tr gezinizi.. Darisi basimiza :)

* *selinka* said...

sevgili seyma ev tel yazmak isterdim ama.burda cıkacacagı için gönderemiyorum.nasıl iletişim kuracagız bilemiyorum.iffetten ev tel alabilirsin.görüşürüz.inş.sevgiyle ve mutlu kal canım.

New York'tan said...

Bana mail atsan Selinka ruzbihan@hotmail.com


Ben iffete mail atarimda tatile cikacaklarmis insallah cevaplar mailimi