Friday, July 16, 2010

Havuz Keyfi & Ahrar'in Tuvalet Egitimi

havuzdaahrar

Mirzahan yaz okulunda yuzmeye gidiyor eve gelincede havuza giriyor, Ahrar ilk basta girmiyordu sonra alisti O da girmeye basladi.Ahrar'a tuvalet egitimine basladik gecen hafta subat dogumluyuz yaza hazir kivama geliyoruz egitim icin :) .Ilk iki gun hic ogrenemeyecek dedim hemen ogrensin diye bekliyorum ya :)Bahcede yaptik alistirmalari alta bir sey giymeden gezdik :) evde de ilk basta klozet ustune koyulan aparattan aldim Mirzahan oyle ogrenmisti hic ugrasmayim dedim lazimlikla ama Ahrar yapmadi, mecbur lazimlik aldik simdi ona cisini yapiyor ama ben goturunce , kendisi soylemiyor henuz :) kaka olayina gelince o sIkInTi oldu biraz, lazimliga yapmiyor bahceye cikiyoruz orada da bekliyor artik dayanamayacak hale gelene kadar , sonra yapiyor.Yavas yavas duzelir diye umuyorum, Mirzahan gibi beklemistim ama oyle olmadi kardesler de farkli oluyormus .


havuz2




mirzahrarhavuz





yemekler


Gecen pazar Anneanne ve dedemiz Ankara'ya gitmisti , bizde kuzenler, dayi ,yenge ile ogleden sonrasini beraber gecirdik.Zehra ve Ihsan en guzel siz cikmisiniz, Fatos da buyuk gayretle borek kesiyor :))


yemek2

Visneli pastami yakindan gostermek istiyordum ama unutmusum, bahcedeki visneler ve Bursa'dan gelen kestane sekeri ile yapmistim :)





Bu bocekde aksam ortaya cikti salincaga kondu bir daha gitmedi , poz verdi bize .Bu kadar buyuk degil tabii catalin ucu kadar olctuk inceledik :)

7 comments:

Aygül said...

Oyy ne tatlılar abi kardeş maşallah.Masa süper görünüyor:)))Tuvalet eğitiminizide en az hasarla atlatın inş.Alışacak eninde sonunda inş.

SEVGİ said...

İnşallah hayırlısı ile öğrenir tuvaletini söylemmeyi ahrar anne ve tabiki ahrar için biraz sıkıntılı olacak ama mevsim yaz daha kolay olur sanıyorum...Akrabalarla geçen günlerin samimiyeti tüm resimlere yansıyor

Ashley said...

Ahrar havuzda yapışık saçlarınla bile yakışıklısın :)

sevilay said...

havuz süper görünüyor.Çocuklara yaz için ideal eğlence:)Tuvalet eğitimini de inş çok sıkıntı çekmeden atlatırsınız...

Anne ve Bebisi said...

ABoo kene degildi inşallah :))

İnşallah halledersiniz tuvalet olayını :)

Off gezerken, gezemeyenler için de dua et lütfen :P Allah gezenlerin duasını kabul etsin amiin :D

New York'tan said...

:) ay esra alemsin, insallah esra en kisa zamanda gezmen dilegiyle :)

Red Riding Hood said...

Ayyy özlemişim bu canavarları.Mirzahan boy atmış, Ahrarzayıflamış sanki.Anne de maşallah yine fit.Nerelerdesiniz uzun süredir bir post yok , bizlerede gelmiyorsunuz?