Thursday, August 12, 2010

Eve donus hazırlıkları

Bloga yazmayalı uc hafta olacak nerdeyse, gitme vakti yaklastıkca her gunu her anı degerlendirdik, son ziyaretler , son alısverısler , Newyork'ta tadamayacagımız yiyeceklerden yemeler :)) uzar gider bu liste .Dolayısıyle bloga girme ve arkadasları ziyaret etme imkanım olmadı.
Mirzahan cok ozledi artık saatleri sayıyor :) Ahrar bu iki ayda epey ilerleme kaydetti tuvalet olayını hallettik , daha once yemedigi yiyeceklerden yemege basladı Anneanne eliyle :) bıcır bıcır konusmaya basladı , babamız cok sasıracak emınım gorunce :)
İstanbul ziyareti yaptım bu surede , Konya'da blogcular bulusması gerceklestirdik, sanki onceden tanısıyormus gibi samimi ve ictendi arkadasların hepsi :)
Yarın ayrılıyoruz Turkiye'den , insallah sorunsuz sıkıntısız bir yolculuk yapar evimize gideriz :)
Gorusmek uzere
Hayırlı ramazanlar

5 comments:

Aygül said...

Şeymacım hayırla ulaşın evinize babanıza inş.Allah'a emanet olun.

* *selinka* said...

gercekten kolay gelsin şeyma.dönüş bayagı zor iş.bezelye senin oglanı görünce ben onu tanıyorum.buzpatenine beraber gittik dedi.ben hala alışamadım hava bile beni carptı.sanada kolaylık versin rabbim.

Anne ve Bebisi said...

Hayirli yolculuklar :)

our twins of new york said...

Hayirli yolculuklar ve hayirli Ramazanlar Seyma:)
Gorusmek uzere...

Nihan SARI said...

rahat yolculuklar dilerim.Konya da iki sene kalmıştım.çok severim.