Wednesday, August 25, 2010

Guzel haberler

Haziran ayı aldıgımız guzel haberlerle sevindigimiz bir ay oldu, babamız yeni isine baslıyor yarın , her seyi iyide olumsuz tarafı baska bir eyalette Connecticutta olması , eve iki saat uzaklıkta , haftada uc gun gidip gelecek, biraz yorucu olacak malesef ,Yeni isinde basarılar diliyorum esime , Allah yardımcısı olsun .
Ben de Turkiye'ye gitmeden sınava girmistim sonucu istedigim gibi geldi, bir aksilik olmazsa yakın zamanda mecburi ara verdirildigim egitim hayatıma tekrar baslayacagım insallah :)
Ramazanı yarıldık artık alıstık oruca, zamanda daha cabuk gecıyor , biz gec kalkıyoruz cocuklarla beraber, bizim gibi cok erken kalkan bir aile icin rekor bu saatler :)
Bugun carsıdaydık cocuklara ayakkabı almak icin , erkek cocuk reyonunun onunde ayakkabı begenirken Ahrar'a, yanımdaki bayan burası erkek reyonu dedi bende anlam veremedim neden oyle diyor diye benim sasırdıgımı gorunce Ahrar'a bakarak kız dimi dedi yok dedim erkek :) sorry dedi yok onemli degil dedim de , abla ya cocugumun uzerinde kot ve gomlek vardı hic kıza benzer bir tarafı yoktu kıyafet bakımından en azından :)
Uc gundur gunes yuzu gormuyoruz hep yagmurlu , evde camasır kurutmakta zorlanıyorum.Gunes acsa azıcık, ısıgını sıcagını hissetsek bu erken gelen sonbahar havası modundan cıksak :)









7 comments:

Rana Eslem GULMEZ said...

egitim hayatinda basarilar seyma.esinede.....insaallah bende en kisa zamanda bismillah diyecegim ....
kadinada cok guldum alem bu insanlar))

New York'tan said...

Tesekkurler Emine :)

iffetin günlüğü said...

Eşinin işi hayırlı olsun..Sanada hayırlı başarılar..

Red Riding Hood said...

Babanızın yeni işi , sizinde devam edecek olan eğitim hayatınız hayırlı olsun diyelim. Buralardan güneş gönderelim az . Dün çok feci sıcaktı , öyle ki sonunda kanadı Ashley'nin burnu.
Sevgiler buralardan
Hayırlı Ramazanlar

our twins of new york said...

Seyma'cim hem sana hem esine baarilar... 2 saat gidis, 2 saat donus=4 saat yol Allah kolayliklar versin...neyse ki haftanin 3 gunu!
Yakin zamanda da (1 ay kadar once)bizim basimiza geldi "2 girls" :))))

Nihan SARI said...

sevgili Şeyma,başarılar,ikinize de tebrikler.yol çok uzun gerçekten de.

TUANA BERRA' nin annecigi ... said...

Esine ve sana basarilar dilerim...bende ekimde tekrar basliyorum egitim hayatima kaydoldum bakalim:)))