Sunday, August 29, 2010

İftar da ne yenir,cig kofte olur mu ? :)

ahrarıftar

Sofrayı duzenli bırakmadı Ahrar ya catalı ya da peceteyi cekistirdi durdu :)
ıftar sofrası

ıftar sofrası 2
ıftar2
Resim 1064


Yagmurlu hava gitti gunes actı hatta klima bile calıstırdık:) bugun evde yaptık iftarı ne zamandır babamız barbekude et , kardesim cig kofte istiyordu bugun istekleri gerceklestirdik , benim ozel bir istegim olmadı :) Ferhan ablamızıda cagırdık , afiytle yedik :) evde camiye gore daha cok yeniyor onu anladık :)
Menumuzde ne vardı :)
Bugdaylı ( yarma ) yogurt corbası
Et sis
Cıg kofte
Kozlenmıs patlıcan salatası
Yesıl salata
Mısır
Ve tatlı olarak kremalı sutlac

10 comments:

Red Riding Hood said...

Ellerine sağlık sevgili Seyma. Közlenmis patlıcan salataya bayılırım,eve dönünce bende deneyeceğim.
Daha nice bereketli sofralara diyorum sizlere.

iffetin günlüğü said...

Çiğ köfteler çok cazip duruyor.Afiyet şeker olsun.
Bu gün bende bulgurlu herhangi bir köfte yapsam mı diye düşündüm ama sonrasında suya dayanmak korkuttu beni..Ayrıca tuzluk çok şık, bayıldım..

ebruliyemektarifleri said...

iftar masanız harika görünüyor. Menü de öyle tabi. Ellerinize sağlık hayırlı iftarlar.

nohut oda said...

valla olur gecen bende aldırdım ozellıkle sımdı sayende tekrar aldıracagım sanırım:))

ikiz kuzularin annesi said...

Suanda sadece yutkundugumu bil yeter!:)

Nihan SARI said...

Aç kapıyı geliyorum.masa örtün ne güzel Şeymacığım.Ahrarcığımın yanaklarından öp benim için.Mirzahanı da :))

Bir Terazi Kizi... said...

Hepsi coook nefis görünüyor,cig köfte cok aramam,ama sizinki harika cikmis;) Ellerine saglik...

Sevgiler.

Peri Tozu Fotograf said...

Nasil guzel bir iftar masasi olmus oyle.Hemen mutfaga gecip bende hazirlayacagim iste :)

New York'tan said...

Tesekkurler arkadaslar, herkesin sevdigi yiyecekleri yapmaya calistik ben sadece salata ve corba yaptim :)
Sevgili Nihan beklerim her zaman :)
Peri tozu cok da guzel gitti inan , cig kofte ozellikle :)

mintininmutfağı said...

arkadaşım hayırlı kandiller.bloğumdaki yemek etkinliğinde yarın son gün.son kez dostlara duyurayım istedim.katılmak istersen beklerim.hayırlı kandiller.sevgiler...